Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som ønsker å starte kollektiv med barn? Selv har jeg vært inne på tanken lenge. Ser bare fordeler ved denne boformen så lenge man kommer overrens med hverandre og barna :P, og har nogenlunde felles grunnleggende verdier kanskje... Vi kan hjelpe hverandre med å passe barna ved behov, ha fellesmiddager og andre fellesaktiviteter hvis man ønsker det. Fint for barna og vokse opp med andre barn. Jeg har en gutt på deltid, snart 7 år, og straks kommer ei lita tulle :). Skriv gjerne en personlig melding hvis det føles greit så tar vi det der i fra...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor i landet? 

Skrevet
Den 22.3.2016 at 1.50, Alouette skrev:

Hvor i landet? 

Eidsvoll.. :) flytta hit for 2 år siden, etter mange år i Oslo. Bor landlig, men med kort avstand til buss og tog. Har hage med epletrær, bringebær, rips, og egen grønnsakshage. Veldig fint for barn å vokse opp her :)

Skrevet

Høres koselig ut :) Bor i Bergen selv. Har også tenkt at bokollektiv med barn høres ut som noe som har mange fordeler, spesielt for single foreldre. 

Skrevet
Den 23.3.2016 at 21.33, Alouette skrev:

Høres koselig ut :) Bor i Bergen selv. Har også tenkt at bokollektiv med barn høres ut som noe som har mange fordeler, spesielt for single foreldre. 

så enig med deg :), synd vi bor såpass langt unna hverandre... men vi kan alltids dele erfaringene vi gjør oss underveis :)

• 1 år senere...
Skrevet
På 21. mars 2016 den 17.15, J skrev:

Noen som ønsker å starte kollektiv med barn? Selv har jeg vært inne på tanken lenge. Ser bare fordeler ved denne boformen så lenge man kommer overrens med hverandre og barna :P, og har nogenlunde felles grunnleggende verdier kanskje... Vi kan hjelpe hverandre med å passe barna ved behov, ha fellesmiddager og andre fellesaktiviteter hvis man ønsker det. Fint for barna og vokse opp med andre barn. Jeg har en gutt på deltid, snart 7 år, og straks kommer ei lita tulle :). Skriv gjerne en personlig melding hvis det føles greit så tar vi det der i fra...

Spoiler

Hei - synes dette høres veldig interessant ut. Er alene med en sønn på 9 år og tenker i samme baner selv. Det er jo snart to år siden du skrev dette. Ble tanken realisert?  Hvordan går det? :)

Skrevet
12 minutter siden, TJO skrev:
  Skjul innhold

Hei - synes dette høres veldig interessant ut. Er alene med en sønn på 9 år og tenker i samme baner selv. Det er jo snart to år siden du skrev dette. Ble tanken realisert?  Hvordan går det? :) 

:fnise:Første gangen jeg skriver eller svarer her. Det var ikke meningen å ha "sjenert"i forbindelse med profilnavnet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...