J Skrevet 21. mars 2016 #1 Skrevet 21. mars 2016 Noen som ønsker å starte kollektiv med barn? Selv har jeg vært inne på tanken lenge. Ser bare fordeler ved denne boformen så lenge man kommer overrens med hverandre og barna , og har nogenlunde felles grunnleggende verdier kanskje... Vi kan hjelpe hverandre med å passe barna ved behov, ha fellesmiddager og andre fellesaktiviteter hvis man ønsker det. Fint for barna og vokse opp med andre barn. Jeg har en gutt på deltid, snart 7 år, og straks kommer ei lita tulle . Skriv gjerne en personlig melding hvis det føles greit så tar vi det der i fra... 1
J Skrevet 24. mars 2016 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2016 Den 22.3.2016 at 1.50, Alouette skrev: Hvor i landet? Eidsvoll.. flytta hit for 2 år siden, etter mange år i Oslo. Bor landlig, men med kort avstand til buss og tog. Har hage med epletrær, bringebær, rips, og egen grønnsakshage. Veldig fint for barn å vokse opp her
Alouette Skrevet 24. mars 2016 #4 Skrevet 24. mars 2016 Høres koselig ut Bor i Bergen selv. Har også tenkt at bokollektiv med barn høres ut som noe som har mange fordeler, spesielt for single foreldre.
J Skrevet 27. mars 2016 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2016 Den 23.3.2016 at 21.33, Alouette skrev: Høres koselig ut Bor i Bergen selv. Har også tenkt at bokollektiv med barn høres ut som noe som har mange fordeler, spesielt for single foreldre. så enig med deg :), synd vi bor såpass langt unna hverandre... men vi kan alltids dele erfaringene vi gjør oss underveis
TJO Skrevet 3. januar 2018 #6 Skrevet 3. januar 2018 På 21. mars 2016 den 17.15, J skrev: Noen som ønsker å starte kollektiv med barn? Selv har jeg vært inne på tanken lenge. Ser bare fordeler ved denne boformen så lenge man kommer overrens med hverandre og barna , og har nogenlunde felles grunnleggende verdier kanskje... Vi kan hjelpe hverandre med å passe barna ved behov, ha fellesmiddager og andre fellesaktiviteter hvis man ønsker det. Fint for barna og vokse opp med andre barn. Jeg har en gutt på deltid, snart 7 år, og straks kommer ei lita tulle . Skriv gjerne en personlig melding hvis det føles greit så tar vi det der i fra... Spoiler Hei - synes dette høres veldig interessant ut. Er alene med en sønn på 9 år og tenker i samme baner selv. Det er jo snart to år siden du skrev dette. Ble tanken realisert? Hvordan går det?
TJO Skrevet 3. januar 2018 #7 Skrevet 3. januar 2018 12 minutter siden, TJO skrev: Skjul innhold Hei - synes dette høres veldig interessant ut. Er alene med en sønn på 9 år og tenker i samme baner selv. Det er jo snart to år siden du skrev dette. Ble tanken realisert? Hvordan går det? Første gangen jeg skriver eller svarer her. Det var ikke meningen å ha "sjenert"i forbindelse med profilnavnet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå