Gå til innhold

Er du nymfoman?

Til kvinner: Er du nymfoman?  

19 stemmer

1. 1. Er du nymfoman?

• Ja
      7
    • Nei
      12

Anbefalte innlegg

Skrevet

En AB sa at 1 av 10 kvinner er nymfoman, stemmer dette?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det var jeg som skrev det tallet i den andre tråden, og det var rett og slett bare et tall tatt ut av løse luften uten noe hold i fakta. Men jeg tenkte som så at det høres logisk ut at iallfall 10% av alle kvinner har et økt behov for sex i forhold til "normalen". Mange innlegg jeg har sett av kvinner som skriver her inne på forumet at de kunne tenke seg oftere sex, både hver dag og flere ganger om dagen. Nymfomaner, i ordets virkelige mening, er vel ganske sjeldne, og forekommer nok ikke så hyppig som en av ti, nei.

Anonymkode: aef19...12d

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Noe mer du lurte på?

Anonymkode: f5759...6d7

Gjest makar
Skrevet

Hvor ofte har man sex når man er nymfoman?

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, makar skrev:

Hvor ofte har man sex når man er nymfoman?

Gjerne flere ganger om dagen, hver dag.

Anonymkode: 3f00c...f00

Gjest makar
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjerne flere ganger om dagen, hver dag.

Anonymkode: 3f00c...f00

OK,  jeg er nok ikke helt der :P Hver dag er bra for meg

AnonymBruker
Skrevet

Tror det bare er et tåpelig og gammeldags ord. Tror ingen kvinner er nymfomane. Det er bare indviduelle forskjeller på hvor ofte man liker å ha sex. noen liker det veldig ofte og andre ofte, andre sjeldnere, og noen nesten ikke. Det er alle grader, og det er innenfor normalen alt sammen. Og det varierer med alder og livsfase osv. Ikke mer mystisk enn det. 

Anonymkode: 9039b...4ec

Skrevet

Nå er det stor forskjell på å være nymfoman, og det å ha stor sexlyst. Jeg elsker sex, og vil ha det ofte. Men jeg vil bare ha det med kjæresten min. Og klarer meg fint om jeg ikke får det daglig. Nå treffer ikke jeg kjæresten daglig heller, så da må jeg bare klare meg uten.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er det. MÅ ha sex hver dag, flere ganger daglig. 

Anonymkode: 70a89...885

Skrevet

Hvordan skal man egentlig definere nymfomani? 

Wiki definerer nymfomani  / hyperseksualitet som en psykisk lidelse hvor en kvinne (nymfoman) eller mann (satyroman) plutselig føler seg tvunget til å ha seksuelt samkvem, uansett hvor de befinner seg.

Jeg elsker sex, og har det ofte. Jeg har hatt mange sexpartnere av begge kjønn, og er helt klar for å ha flere nye partnere, ikke noe problem.

Men jeg føler meg på langt nær "tvunget" til å ha sex med noen som helst, og jeg er kritisk med hvem jeg har sex med. 

Så: utfra en "folkelig" definisjon av nymfomani er jeg kanskje det. Utfra en faglig / medisinsk definisjon er jeg absolutt ikke nymfoman. 

Skrevet

Tråden er ryddet for hets.

-Saraby, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...