Gjest agnesb Skrevet 21. mars 2016 #1 Skrevet 21. mars 2016 Noen som har? Fordeler / ulemper? skulle egentlig ha zirona men liker ikke den klumpen foran når de er fremovervendt.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #2 Skrevet 22. mars 2016 Men da bruker du ikke Sirona framovervendt da. Det beste er jo bakovervendt til de er gamle nok til beltestol. Anonymkode: 248f4...0a9
Gjest agnesb Skrevet 22. mars 2016 #3 Skrevet 22. mars 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Men da bruker du ikke Sirona framovervendt da. Det beste er jo bakovervendt til de er gamle nok til beltestol. Anonymkode: 248f4...0a9 vil ha muligheten til det jeg.. snudde førstemann relativt tidlig, så vil ha ett sete jeg kan det med. men det er sikkert vanesak.. Ville uansett høre om noen hadde erfaring med recaro da:)
FantasDick Skrevet 22. mars 2016 #4 Skrevet 22. mars 2016 Vi har kjøpt Zero 1, men har ikke tatt den i bruk enda. Liker veldig godt passformen og at den kan justeres, "sjekklista" og at denne vendbar. Kvaliteten kjennes like god ut som på Privia som vi har nå. Kan ikke få skrytt nok av den stolen, ihvertfall!
Gjest agnesb Skrevet 22. mars 2016 #5 Skrevet 22. mars 2016 17 minutter siden, FantasDick skrev: Vi har kjøpt Zero 1, men har ikke tatt den i bruk enda. Liker veldig godt passformen og at den kan justeres, "sjekklista" og at denne vendbar. Kvaliteten kjennes like god ut som på Privia som vi har nå. Kan ikke få skrytt nok av den stolen, ihvertfall! ja nettopp det jeg har falt litt for og. Veldig mange gode egenskaper! hmm får nok gå for ett slikt tror jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå