Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger en god hudkrem, da den jeg har fra l'oreal ikke funker på min 30 årige, noe sensitive og litt tørre hud.

bruker oftest nivea, loeral og garnier, men har lyst å prøve noe litt dyrere, men er ikke helt sikker på om det er vedt pengene. kjøpte en fra clinique en gang, rådyr, og den føltes som en ansiktsmaske - veldig strammende.

en ting til; hvis jeg bestiller fra LF, kommer pakken i postkassen eller til posten??

Videoannonse
Annonse
Gjest Étoile
Skrevet

Jeg liker Ultra rich body cream fra Dermalogica, funker supert når huden min blir knusktørr om vinteren. Ellers er jeg veldig fornøyd med Olive Body Butter fra Body Shop, men den er litt mer tiltak å smøre seg med siden konsistensen er så rik.

Pakkene jeg bestiller fra LF pleier å måtte hentes på posten pga størrelsen.

Gjest Ethereal
Skrevet

Mener du krem til ansiktet eller til kroppen? Jeg tenkte automatisk ansiktskrem, men ble usikker da Étoile svarte med kroppskremer i tankene.

Min bodylotionfavoritt er fortsatt den hvite bodylotionen fra Biotherm. Gir masse fuktighet, trekker raskt inn og lukter sitrus. Dermalogica skal jeg prøve neste gang.

Skrevet

den beste jeg noengang har prøvd, er lancôme aqua fusion - absolutt å anbefale!!! (om det var ansiktskrem du tenkte på.. :roll: )

jeg har ganske så tørr hud, som føles stram med de fleste kremer men også til tider fet med tørre flekker. Denne kremen er bare så god - passer helt perfekt for meg. har akkurat kostet på meg en ny krukke.

det finnes tre utgaver, for normal til kombinert hud, normal til tørr hud og for tørr hud. jeg bruker sistnevnte.

Gjest Étoile
Skrevet

Åja, ansiktskrem ja! :klaske: Går litt fort i svingene noen ganger...

Så "hudkrem" jeg, og tenkte på bodylotion. De jeg nevnte passer altså ikke særlig godt i ansiktet. :wink:

Skrevet

:-) ansiktskrem ja!!

og gjerne en som ikke koster fletta!! og som passer til en sensitiv, litt tørr og voksen hud. liker de kremene som gir en '"silkemyk" hud, hvis dere skjønner, og som ikke forsvinner inn i huden med en gang slik at man må applikere og applikere. Den l'oreal kremen jeg har nå inneholder altfor mye fett og tilstopper porene og er ikke bra!

Gjest Ethereal
Skrevet

Prøv på apoteket! Jeg liker Avene godt av merkene der. Personlig liker jeg den for sensitiv hud, den er ganske lett, men funker allikevel bra for min tørre hud. Men de har masse ulike kremer, og prisen er i hvertfall under 200.

Vichy Nutrilogie 1 kunne også være noe.

Skrevet

Jeg har også sensitiv hud, og har prøvd ut mange ulike merker. Ender alltid opp igjen med Babor (for sensitiv hud), den er dyr men absolutt verdt pengene. Fås hos hudpleier.

Gjest Ethereal
Skrevet
Jeg har også sensitiv hud' date=' og har prøvd ut mange ulike merker. Ender alltid opp igjen med Babor (for sensitiv hud), den er dyr men absolutt verdt pengene. Fås hos hudpleier.[/quote']

Hva heter den?

Skrevet

Herligheten heter Babor Calming Sensitive day cream. :)

• 2 uker senere...
Gjest Aneczka
Skrevet

Det er ikke lov å bruke forumet til reklame. Innlegget er derfor slettet. Marianne moderator.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...