Gå til innhold

Ryanair billetter hjelp!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke en dritt av ryanair billettsystemet. Er i Spania og skal skrive ut billettene, men finner de ikke på nettsiden. Kan noen forklare hvordan man går fram på nettsiden for å finne de? Er 1 uke til avreise. Prøver å hjelpe bestemora mi. Svigersønnen hennes har bestilt billettene flr henne.

Anonymkode: 24ca7...8a7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vel, når du er villig til å fly med det lite etisk forsvarlige selskapet der fortjener du egentlig masse mas og bry.

Anonymkode: ec238...b9b

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vel, når du er villig til å fly med det lite etisk forsvarlige selskapet der fortjener du egentlig masse mas og bry.

Tror du mener lille, sånn som det står nå virker det som du mener de ikke er etisk forsvarlig. 

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

https://www.ryanair.com/gb/en/check-in

Check-In. Ikke akkurat rakkettforskning. Det står i eposten de sendte deg.

Haha, ups. Ikke jeg som har ordnet dette. Og trodde ikke man trengte pass for å få billetter ei heller at man måtte sjekke inn. Men takk:) 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, ups. Ikke jeg som har ordnet dette. Og trodde ikke man trengte pass for å få billetter ei heller at man måtte sjekke inn. Men takk:) 

Har du aldri flydd før? Jeg har aldri opplevd at man ikke trenger å sjekke inn når jeg flyr...

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Har du aldri flydd før? Jeg har aldri opplevd at man ikke trenger å sjekke inn når jeg flyr...

Jo. Men da har jeg fått billetten tilsendt på mail. Takk for den meget vennlige og ikke overhodet nedlatende og spydige tonen din.

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jo. Men da har jeg fått billetten tilsendt på mail. Takk for den meget vennlige og ikke overhodet nedlatende og spydige tonen din.

Utakk er verdens lønn.

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

54 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Tror du mener lille, sånn som det står nå virker det som du mener de ikke er etisk forsvarlig. 

Nei, jeg mente ikke etisk forsvarlig. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg mente ikke etisk forsvarlig. 

Hva mente du da?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, ambivalentReaction skrev:

Hva mente du da?

Selskapet er ikke etisk forsvarlig. Det er ikke etisk forsvarlig å reise med det selskapet. De driver med en personal politikk som ikke er etisk forsvarlig. Forstår du nå? Det har altså ingenting med selskapets størrelse å gjøre, hadde det hatt noe med det å gjøre, ville jeg brukt "lille", som du foreslår. Men nå er vel du trafikklærer, og ikke norsklærer. Tror du skal holde deg til det, jeg. 

Skrevet

Selskapet er ikke etisk forsvarlig. Det er ikke etisk forsvarlig å reise med det selskapet. De driver med en personal politikk som ikke er etisk forsvarlig. Forstår du nå? Det har altså ingenting med selskapets størrelse å gjøre, hadde det hatt noe med det å gjøre, ville jeg brukt "lille", som du foreslår. Men nå er vel du trafikklærer, og ikke norsklærer. Tror du skal holde deg til det, jeg. 

Hvorfor mener du de ikke er etisk forsvarlig? De har aldri hatt en dødsulykke og de er mye mer miljøvennlig enn SAS. Sløse-SAS bruker dårlige fly som brenner alt for mye drivstoff. Vi burde forby SAS, de har til og med drept passasjerene sine, makan til uetisk selskap.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor mener du de ikke er etisk forsvarlig? De har aldri hatt en dødsulykke og de er mye mer miljøvennlig enn SAS. Sløse-SAS bruker dårlige fly som brenner alt for mye drivstoff. Vi burde forby SAS, de har til og med drept passasjerene sine, makan til uetisk selskap.

De behandler sine ansatte som dritt. Det er en grunn til at ryanairs billetter er så billige. 

Skrevet

De behandler sine ansatte som dritt. Det er en grunn til at ryanairs billetter er så billige. 

Hvis de ikke vil jobbe for Ryanair, hvorfor jobber de ikke bare for SAS da? Tror billettene er billige for de har nye miljøvennlige fly og fordi de lar være å styrte i hytt og pine. Vet du hva et sånt fly koster? Kjempemasse.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis de ikke vil jobbe for Ryanair, hvorfor jobber de ikke bare for SAS da? Tror billettene er billige for de har nye miljøvennlige fly og fordi de lar være å styrte i hytt og pine. Vet du hva et sånt fly koster? Kjempemasse.

Haha! "Kjempemasse". De har billige billetter fordi de ansatte ikke får betalt skikkelig lønn. Men du kan jo innbille deg at det ikke er derfor. At de bare kan bytte arbeidsplass er ikke et gyldig argument. Det fratar ikke ryanair og de som støtter denne dritten for ansvar. 

Skrevet

Haha! "Kjempemasse". De har billige billetter fordi de ansatte ikke får betalt skikkelig lønn. Men du kan jo innbille deg at det ikke er derfor. At de bare kan bytte arbeidsplass er ikke et gyldig argument. Det fratar ikke ryanair og de som støtter denne dritten for ansvar. 

Sier du mens du skriver på en datamaskin bygget av barnearbeidere i Taiwan iført en HM topp sydd av småjenter i en sweatshop i India. Hvorfor er Ryanair så mye verre? Deres arbeidere er blant verdens 1% rikeste mennesker. Blir litt absurd å klage da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...