Gå til innhold

Influensa-alene hjemme med 1.5 åringen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er sengeliggende begge to. Mannen er på fjellet med resten av ungene.

Formen min er ganske dårlig men jeg er nødt å ta meg av småen. Derfor prøver jeg å tenke nøye før jeg skal på kjøkkennet for å ta med meg mest mulig av det jeg trenger å ha på nattbordet. Han spiser ihvertfall kjeks, drikker ferskpresset juice og spiser skumpinner.

Jeg trenger tips hvordan klare denne situasjonen på best mulig måte og bli fort frisk.

Hva er lurt å ha på nattbordet om natten ?

Anonymkode: 1d5d0...d19

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare du som kan vite hva du/dere trenger. Ikke lag så mye styr av at du er syk. 

Anonymkode: 04999...cd7

• Liker 7
Skrevet

Da vårs var syk og sov lamme meg på natten, var bleie, nesesuger, nesespray, hostesaft, ferdigblandet mme, liten nattlampe og vann et must. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Note92 skrev:

Da vårs var syk og sov lamme meg på natten, var bleie, nesesuger, nesespray, hostesaft, ferdigblandet mme, liten nattlampe og vann et must. 

Nesesuger til en på 1,5 år? Hordan går det seg til?

Anonymkode: d6bf0...d65

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nesesuger til en på 1,5 år? Hordan går det seg til?

Anonymkode: d6bf0...d65

Det går hvis det må ;) han hater det veldig, men går fort over. Å sover bedre når han ikke er så snørrete.  

Skrevet

Ryddet for personangrep.

Raven Emerald, mod.

Skrevet

Jeg ville tatt paracet/ibux om natta, og gitt paracet til ungen på natta. Da får dere forhåpentligvis en god natt med søvn, og kanskje dere er mer friske allerede på morgenen 😊

Ellers er det alltid greit med vann til dere begge og noe næring som du allerede har :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...