Xavana Skrevet 21. mars 2016 #1 Skrevet 21. mars 2016 Jeg har sett ferdig alle seriene jeg kan komme på som jeg liker, og trenger tips til noen nye. Generelt så liker jeg best krim/spenning, gjerne virkelighetskrim og politiserier, men også andre ting. Liker ikke fantasy, superhelter og zombier. Dette er noen favorittserier jeg har sett og likt: House of Cards, Prison Break, How to make a murderer, Game of thrones, Breaking bad, Mistresses, Special victims, The shield, Criminal minds, The wire og Sopranos. White Collar synes jeg ikke er superbra, men ok tidsfordriv. Har dere noen tips i samme sjangre?
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #2 Skrevet 21. mars 2016 The Nightwatcher eller hva den heter.. Krim som kommer på Tv2 ikveld. Skikkelig påskekrim. Skulle være bedre enn James Bond. Anonymkode: 9f4df...bab 1
Gjest GulSol Skrevet 21. mars 2016 #4 Skrevet 21. mars 2016 Jeg så 2 sesonger av en canadisk serie som heter 19-2 i helgen. Politiserie. Ligger på viaplay.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #5 Skrevet 21. mars 2016 Broen eller "the killing " er bra serier. Anonymkode: c9505...a75 3
Sjela Skrevet 21. mars 2016 #6 Skrevet 21. mars 2016 Person of Interest Orphan black Løgner Bloodline 24 Bates motel og siden du så breaking bad: Better call Saul Alle på Netflix 1
sofie777 Skrevet 21. mars 2016 #7 Skrevet 21. mars 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: The Nightwatcher eller hva den heter.. Krim som kommer på Tv2 ikveld. Skikkelig påskekrim. Skulle være bedre enn James Bond. Anonymkode: 9f4df...bab Ja, The Night Manager er en god serie. Har sett 4 episoder til nå og etter den 5. i dag, skal jeg gå over til Tv 2s sendetid på onsdag. Kan ikke komme episoder fort nok. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #8 Skrevet 21. mars 2016 Night manager var det ja.. Gleder meg. Skal følge tv2 sin sendeplan, er jo påske.. Anonymkode: 9f4df...bab
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #9 Skrevet 21. mars 2016 Bloodline Johan Falk Arne Dahl Anonymkode: 5127f...2f8
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #10 Skrevet 21. mars 2016 Castle Bones Rizzoli and Iles The mentalist Csi Crossing Jordan Body of proof Chicago pd Bad girls Elementary Shades of blue Anonymkode: 15abf...7d4
Gjest Coolaid Skrevet 21. mars 2016 #12 Skrevet 21. mars 2016 8 timer siden, Xavana skrev: Jeg har sett ferdig alle seriene jeg kan komme på som jeg liker, og trenger tips til noen nye. Generelt så liker jeg best krim/spenning, gjerne virkelighetskrim og politiserier, men også andre ting. Liker ikke fantasy, superhelter og zombier. Dette er noen favorittserier jeg har sett og likt: House of Cards, Prison Break, How to make a murderer, Game of thrones, Breaking bad, Mistresses, Special victims, The shield, Criminal minds, The wire og Sopranos. White Collar synes jeg ikke er superbra, men ok tidsfordriv. Har dere noen tips i samme sjangre? Kan anbefale deg Broen (eller the tunnel som er britisk versjon), The fall, Broadchurch, The killing osv.
studerende Skrevet 21. mars 2016 #13 Skrevet 21. mars 2016 (endret) Wire in the blood Prime suspect (den britiske) Cracker (fyren som spiller Gygrid i HP spiller hovedrollen) The shield Unforgotten The wire Luther Bosch (begge sesongene er knallbra) The missing Hinterland Happy Valley (har fortsatt ikke sett sesong 2, men sesong 1 er kjempebra) Backstrom Fargo Broadchurch River Top of the lake Doctor Foster Millenium trilogien Van Veeteren Wallander Endret 21. mars 2016 av studerende
Poppie Skrevet 21. mars 2016 #15 Skrevet 21. mars 2016 Person of Interest, Chicago PD og Law&Order: Special Victims Unit
Mynona Skrevet 21. mars 2016 #17 Skrevet 21. mars 2016 (endret) Åh, her var det masse gode tips til meg! Skal legge på favoritter. Kan legge til som ikke andre har sagt: Blindspot (går på TV2 på torsdager for tiden, men finnes sikkert som streaming også) Perception Numbers Lie to me Ja, og der fikk jeg hjernteppe Jeg føler jeg har sett alt av krimserier, så det burde jo dukke opp noe mer snart. Endret 21. mars 2016 av Mynona
si_nei Skrevet 21. mars 2016 #18 Skrevet 21. mars 2016 True Detective og Top of the Lake! Og selvfølgelig Broen. Også likte jeg egentlig How to get away with murder også, selv om det blir mest enkel underholdning (typ White Collar).
Poppie Skrevet 21. mars 2016 #19 Skrevet 21. mars 2016 Glemte "Secrets and Lies" og "The Unit". Jeg ser for mye serier
Mynona Skrevet 21. mars 2016 #20 Skrevet 21. mars 2016 5 minutter siden, Poppie skrev: Glemte "Secrets and Lies" og "The Unit". Jeg ser for mye serier Ja, Secrets and Lies! Den er bra. Skulle det komme en sesong 2 der? Og jeg er også skyldig, jeg ser for mange serier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå