Xavana Skrevet 21. mars 2016 #1 Skrevet 21. mars 2016 Har en gammel hund som har gått veldig ned i vekt over en lang periode. Har forsøkt å få han til å legge på seg med bl.a. vom, men ingenting skjer. Har du tips til hvordan jeg kan fete han opp?
Tabris Skrevet 21. mars 2016 #2 Skrevet 21. mars 2016 Ta en prat med dyrlegen. De har spesialfòr for hunder som trenger å gå opp i vekt. Du er sikker på at det ikke er sykdom som gjør at han har gått såpass ned i vekt, bare så det er sjekket?
FurteKurt Skrevet 21. mars 2016 #3 Skrevet 21. mars 2016 Det kan være parasitter i tarmen, og du bør la hunden din få en ormekur. Den kan også ha kreft, nyresvikt, diabetes, stoffskifteproblemer eller annet, så jeg ville tatt den med til veterinæren. Det er ikke sikkert at det er foret som er feil, hvis den alltid har spist samme type for. 1
Xavana Skrevet 21. mars 2016 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2016 Han er under utredning hos vet. pga. noen småting som feiler han. Jeg har bare glemt å spørre om fortips
Xavana Skrevet 13. april 2016 Forfatter #6 Skrevet 13. april 2016 Den 20.03.2016 at 13.50, Chiubi skrev: Har du prøvd seniorfôr? Det han han fått de siste årene, så det er på dette han har mistet vekten i det siste. Men vi har funnet løsningen: VOM! En halv kilo hver dag i noen uker så rant kiloene på :-) Nå trenger han bare en kilo til for å nå matchvekt, og så er det om å gjøre å holde han der. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå