Gå til innhold

det rareste

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke selv, men mannen har en forkjærlighet for å knulle meg med alt mulig mellom himmel og jord: Squash, bitter melon, flaske, stearinlys, colaboks (gikk ikke helt da), deodorant, er det jeg kommer på...

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Jeg glemte å si - han tar bilder av herligheten også. :wink:

Han er i det hele tatt nokså oppfinnsom.

Gjest Anonymous
Skrevet

utrolig morsomt,husker da jeg var liten jente fikk vi høre at en av jentene brukte barbie dokka si......og astma medisinen...hmmm,mye rart man bruke :hoho:

Gjest StoreSky
Skrevet

Hvordan i all verder bruker man en barbie dokke?? Eller astma medisin..? Ser jeg ikke noe som andre ser....??

Skrevet
utrolig morsomt' date='husker da jeg var liten jente fikk vi høre at en av jentene brukte barbie dokka si......og astma medisinen...hmmm,mye rart man bruke :hoho:[/quote']

Liten jente? Må bare undres på hva du mener med liten jente?JEG regner småjenter som opp til 10-12 år og får helt noia ved tanken på at en jentunge i den alderen skal drive og stappe rare ting oppi der....

Gjest Anonymous
Skrevet

Rekorden når det gjelder størrelse på ting noen har puttet oppi skal visst være en sykkel.

Skrevet

Har prøvd en slik flaske i rusbrus-størrelse.

De er perfekte, he :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ang. stearinlys så blir de etter en stund myke av kroppsvarmen og får derfor en buet fasong (former seg etter altså...), de SMELTER ikke!!!

Ang. hun som brukte en barberskumboks: De er jo STOOORE da! Dessuten har de ikke avrundet "tupp" så skjønner ikke hvordan du fikk den inn... (samme med colaboks forresten...)

Gjest Anonymous
Skrevet

-Gressklipper

-Et koldtbord til 20

-En buskmann

-Store norske leksikon

Skrevet

ÆSJ! Jeg har aldri puttet noe oppi der som ikke hører hjemme der, bortsett fra dildoer, og kan overhode ikke skjønne hvorfor noen vil gjøre det heller. Det er jo MOTBYDELIG!! ÆSJ!! :spy:

Gjest Anonymous
Skrevet

motbydelig er det vel ikke....andre liker det andre ikke!! er sikker på maaaange jenter har prøvd mye rart,men tør ikke si det..

forresten en sånn barber skum boks er ikke den rund på toppen?? det er min...

Skrevet

Mye rart her.... :hakeslepp:

Jeg har bare puttet fingrer og dildoen min jeg...

Men vet om folk som har brukt altslags fra sigaretui til agurk!

Men sånne ting som gele flasker, og julepølser er ikke de stooore da? au!

Gjest Anonymous
Skrevet

En jeg var sammen med puttet isbiter inn i meg. En kald fornøyelse, brrr...

Gjest Anonymous
Skrevet

Champagne og sugerør, og stod på hodet i senga, så resten kan vel tenkes....eller....?

Deodorant, håndtak på hoppetau, stearinlys (meg og tre andre venninner ble tatt på fersken av moren til hun ene med adventslysene, da vi lå ved siden av hverandre og holdt på i dobbeltsenga til moren, vi var 13 år) sjokolade (kjæresten min digger det) :o

Ronja_80

Skrevet

dere som putter flasker opp i fitta..er dere klar over at det er farlig?det kan skape vakuum inni deg og da sitter du der da..og får ikke flaska ut..hva skal du si til legen da?at du satt deg på flaska som et uhell? :wink:

det skal ingenting enn ting annet enn ting som er beregnet til penetrering inn..sånn som reine fingrer, sexleketøy og peniser!

herlighet..er det så vanskelig og bare skaffe seg sexleketøy som er beregnet på dette?dere som er over 16 år...?

Skrevet
håndtak på hoppetau

Oh yes, det håndtaket var perfekt og fikk kjørt seg hos meg også :oops:

stearinlys (meg og tre andre venninner ble tatt på fersken av moren til hun ene med adventslysene' date=' da vi lå ved siden av hverandre og holdt på i dobbeltsenga til moren, vi var 13 år) Ronja_80[/quote'] Lå dere nakne alle sammen ved isden av hverandre med hvert deres stearinlys i fitta? Hva i all hverden var morens kommentar til dette da? :o
Gjest Anonymous
Skrevet
dere som putter flasker opp i fitta..er dere klar over at det er farlig?det kan skape vakuum inni deg og da sitter du der da..og får ikke flaska ut..hva skal du si til legen da?at du satt deg på flaska som et uhell? :wink:

Dette er en s.k. "urban legend". Slå det opp.

det skal ingenting enn ting annet enn ting som er beregnet til penetrering inn..sånn som reine fingrer, sexleketøy og peniser!

Ikke sant! Dessuten er det bare dyr som trenger å ta hverandre bakfra, og å putte kjønnsdeler inn i munnen er EKKELT!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...