Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2004 #1 Skrevet 20. oktober 2004 hva er det "rareste du har puttet opp i f..... når du har onanert?? hadde vært moro å høre om noen vil dele det..
Gjest seroxata Skrevet 12. november 2004 #4 Skrevet 12. november 2004 *kremt* nabogutten og jeg lekte mye sammen da vi var mindre, så om det teller, så satte han hageslangen inn i meg ei gang.. ikke rart jeg aldri har merket noe til jomfruhinnen...
-Fisken- Skrevet 12. november 2004 #5 Skrevet 12. november 2004 *kremt* nabogutten og jeg lekte mye sammen da vi var mindre' date=' så om det teller, så satte han hageslangen inn i meg ei gang.. ikke rart jeg aldri har merket noe til jomfruhinnen... [/quote']
Superlammet Skrevet 12. november 2004 #6 Skrevet 12. november 2004 Personlig har jeg ikke prøvd pga at anatomien min ikke er helt.. kvinnelig. Ja jeg er mann. Men jeg har derimot fått høre en morsom fakta. Stearinlys er spennende å bruke, men ikke bruk det for lenge fordi da blir det etterhvert mykt! Ergo det smelter..
~Viva~ Skrevet 12. november 2004 #7 Skrevet 12. november 2004 Haha jeg og sambo har ødelagt et par stearinlys på den måten
Gjest StoreSky Skrevet 12. november 2004 #8 Skrevet 12. november 2004 Haha jeg og sambo har ødelagt et par stearinlys på den måten :o Er man (du?) så varm..?? Tror ikke jeg er det.. og vi (jeg... :oops: ) har prøvd... Har prøvd en selvlysende kaninkondom (kjøpt i England på automat) - ikke bra, klødde og fikk utslett!! Ellers ikke prøvd å putte noe ekstra merkelig opp..! (unntatt en dildo..funker ikke for meg)
Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2004 #9 Skrevet 14. november 2004 jeg har prøvd en gulerot....haha,syntes det er ganske rart jeg...
Gjest Melk Skrevet 14. november 2004 #10 Skrevet 14. november 2004 Personlig har jeg ikke prøvd pga at anatomien min ikke er helt.. kvinnelig. Ja jeg er mann. Men jeg har derimot fått høre en morsom fakta. Stearinlys er spennende å bruke, men ikke bruk det for lenge fordi da blir det etterhvert mykt! Ergo det smelter.. Dette har jeg aldri merket noe til.
Superlammet Skrevet 14. november 2004 #11 Skrevet 14. november 2004 Dette har jeg aldri merket noe til. hehe tror nok det er litt individuelt as.. Mennesker er (heldigvis) forskjellige, og det gjelder nok på endel annet enn utseendet og personlighet..
Gjest Ninakanin Skrevet 14. november 2004 #12 Skrevet 14. november 2004 hehe tror nok det er litt individuelt as.. Mennesker er (heldigvis) forskjellige, og det gjelder nok på endel annet enn utseendet og personlighet.. Eller kanskje det er kvaliteten på stearinen som er forskjellig..?
Gjest silky Skrevet 14. november 2004 #13 Skrevet 14. november 2004 Hm..he Jeg brukt en gang en slik sprayboks med gel som mannen min bruker når han barberer seg. Men det var ikke noe særlig godt, for slike bokser er jo så glatte..
Gjest agurk Skrevet 14. november 2004 #15 Skrevet 14. november 2004 men blir det ikke stearin igjen der oppe da(dersom det smelter litt)? Kan jo ikke være noe sunt!
Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2004 #16 Skrevet 14. november 2004 men blir det ikke stearin igjen der oppe da(dersom det smelter litt)? Kan jo ikke være noe sunt! Jeg tror ikke jeg ville engasjert meg i denne tråden hvis jeg hadde nicket agurk.
-Fisken- Skrevet 14. november 2004 #17 Skrevet 14. november 2004 Gilde julepølse Håper for guds skyld du ikke spiste den etterpå
kajira Skrevet 14. november 2004 #18 Skrevet 14. november 2004 :o :o :o Jeg trodde ikke jeg lot meg overraske så lett,jeg men......
Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2004 #19 Skrevet 15. november 2004 Når jeg kommer til et visst punkt så tar jeg den første og beste tingen med den "rette" formen som jeg kan se innen rekkevidde. Mye rart det ja; penner, engangsbarberhøvel, stearinlys, lipgloss, highlighterpenn, osv....
Gjest *Fiona* Skrevet 15. november 2004 #20 Skrevet 15. november 2004 :o Sterinlys? Julepølse? Gulrot? Hvordan kommer dere på alt dette? Har bare hatt fingre og pikker oppi der... Matvarer liksom? Hallo? Er det ikke så himla trendy å bruke dildoer, trodde ikke man trengte å ty til matvarer da... :o For øvrig påsto Nils Ole Oftebro i sin forestilling "Pikkpreik" at det finnes menn som onanerer med uthult agurk... så jeg vet ikke jeg, om det er så mye verre/bedre. Og til deg som har gnudd opp en boks med barberskum - hvor mange barn har du fått...??? Det er vel grenser for evne til utvidelse??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå