Gå til innhold

det rareste

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hva er det "rareste du har puttet opp i f..... når du har onanert?? hadde vært moro å høre om noen vil dele det..

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Gjest seroxata
Skrevet

*kremt* nabogutten og jeg lekte mye sammen da vi var mindre, så om det teller, så satte han hageslangen inn i meg ei gang.. ikke rart jeg aldri har merket noe til jomfruhinnen... :hoho:

Skrevet
*kremt* nabogutten og jeg lekte mye sammen da vi var mindre' date=' så om det teller, så satte han hageslangen inn i meg ei gang.. ikke rart jeg aldri har merket noe til jomfruhinnen... :hoho:[/quote']

:ler:

Skrevet

Personlig har jeg ikke prøvd pga at anatomien min ikke er helt.. kvinnelig. Ja jeg er mann. Men jeg har derimot fått høre en morsom fakta. Stearinlys er spennende å bruke, men ikke bruk det for lenge fordi da blir det etterhvert mykt! Ergo det smelter.. ;)

Skrevet

Haha jeg og sambo har ødelagt et par stearinlys på den måten :ler:

Gjest StoreSky
Skrevet
Haha jeg og sambo har ødelagt et par stearinlys på den måten :ler:

:o Er man (du?) så varm..?? Tror ikke jeg er det.. og vi (jeg... :oops: ) har prøvd...

Har prøvd en selvlysende kaninkondom (kjøpt i England på automat) - ikke bra, klødde og fikk utslett!!

Ellers ikke prøvd å putte noe ekstra merkelig opp..! (unntatt en dildo..funker ikke for meg)

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg har prøvd en gulerot....haha,syntes det er ganske rart jeg...

Skrevet
Personlig har jeg ikke prøvd pga at anatomien min ikke er helt.. kvinnelig. Ja jeg er mann. Men jeg har derimot fått høre en morsom fakta. Stearinlys er spennende å bruke, men ikke bruk det for lenge fordi da blir det etterhvert mykt! Ergo det smelter.. ;)

Dette har jeg aldri merket noe til.

Skrevet

Dette har jeg aldri merket noe til.

hehe tror nok det er litt individuelt as.. ;) Mennesker er (heldigvis) forskjellige, og det gjelder nok på endel annet enn utseendet og personlighet.. ;)

Gjest Ninakanin
Skrevet

hehe tror nok det er litt individuelt as.. ;) Mennesker er (heldigvis) forskjellige, og det gjelder nok på endel annet enn utseendet og personlighet.. ;)

Eller kanskje det er kvaliteten på stearinen som er forskjellig..? :ler:

Skrevet

Hm..he

Jeg brukt en gang en slik sprayboks med gel som mannen min bruker når han barberer seg.

Men det var ikke noe særlig godt, for slike bokser er jo så glatte..

Skrevet

men blir det ikke stearin igjen der oppe da(dersom det smelter litt)? Kan jo ikke være noe sunt!

Gjest Anonymous
Skrevet
men blir det ikke stearin igjen der oppe da(dersom det smelter litt)? Kan jo ikke være noe sunt!

Jeg tror ikke jeg ville engasjert meg i denne tråden hvis jeg hadde nicket agurk.

:hoho::hoho:

Skrevet
Gilde julepølse

Håper for guds skyld du ikke spiste den etterpå :ler:

Skrevet

:o :o :o

Jeg trodde ikke jeg lot meg overraske så lett,jeg men......

Gjest Anonymous
Skrevet

Når jeg kommer til et visst punkt så tar jeg den første og beste tingen med den "rette" formen som jeg kan se innen rekkevidde. Mye rart det ja; penner, engangsbarberhøvel, stearinlys, lipgloss, highlighterpenn, osv....

Skrevet

:o

Sterinlys? Julepølse? Gulrot? Hvordan kommer dere på alt dette? Har bare hatt fingre og pikker oppi der...

Matvarer liksom? Hallo? Er det ikke så himla trendy å bruke dildoer, trodde ikke man trengte å ty til matvarer da...

:o

For øvrig påsto Nils Ole Oftebro i sin forestilling "Pikkpreik" at det finnes menn som onanerer med uthult agurk... så jeg vet ikke jeg, om det er så mye verre/bedre.

Og til deg som har gnudd opp en boks med barberskum - hvor mange barn har du fått...??? Det er vel grenser for evne til utvidelse??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...