AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #41 Skrevet 7. april 2016 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: tror du gjør lettest i å finne en eldre kanskje? Anonymkode: 27a15...a87 Tull. Dette har ingenting med alder å gjøre, men personlighet. Finnes mange godt voksne useriøse menn der ute! Anonymkode: e9256...eec 6
Devilheart Skrevet 7. april 2016 #42 Skrevet 7. april 2016 6 timer siden, Summers skrev: Om en kompis av meg var sammen med en dame og han var utro med Khaleesi fra Game of Thrones så hadde ikke jeg dømt han, jeg hadde tenkt at det var imponerende og forståelig. Det betyr jo ikke at han kan forvente tilgivelse fra dama han er sammen med, jeg kan jo bare snakke for meg og det er naturligvis tyngre for henne. Til spørsmålet om det er likt for begge kjønn. Nei, det er det ikke. Siden det er såpass lett for kvinner å ligge med menn så er det jo ikke imponerende om en kvinne har ligget med en hollywoodkjekkas, Sorry meg, men blir rimelig absurd å trekke inn karakter fra en fiktiv verden som sammenligning. Skal du komme med argumentasjon for rettferdiggjøring av utroskap, kunne du i det minste brukt skuespillerenes navn. Og min personlige mening: nei, selv om jeg hadde vært i forhold, og reist på ferie til LA eller Hollywood, og hadde fått en sjanse til å tilbringe en natt med en av mine favoritt skuespillerinne, så rettferdiggjør det ikke selve handlingen. Hadde jeg vurdert det? Ja, så klart, jeg er jo mann. Hadde jeg gjennomført det? Kommer helt an på omstendighetene, hvem jeg evt. hadde møtt og hvem partneren min var. Dette ble avsporing, men følte det var behov med kommentar. 1
Okapi Skrevet 7. april 2016 #43 Skrevet 7. april 2016 5 minutter siden, Devilheart skrev: Sorry meg, men blir rimelig absurd å trekke inn karakter fra en fiktiv verden som sammenligning. Skal du komme med argumentasjon for rettferdiggjøring av utroskap, kunne du i det minste brukt skuespillerenes navn. Og min personlige mening: nei, selv om jeg hadde vært i forhold, og reist på ferie til LA eller Hollywood, og hadde fått en sjanse til å tilbringe en natt med en av mine favoritt skuespillerinne, så rettferdiggjør det ikke selve handlingen. Hadde jeg vurdert det? Ja, så klart, jeg er jo mann. Hadde jeg gjennomført det? Kommer helt an på omstendighetene, hvem jeg evt. hadde møtt og hvem partneren min var. Dette ble avsporing, men følte det var behov med kommentar. Jeg tror poenget hans er at han synes det er imponerende, ikke at det er forsvarlig. Litt som å si at Hitler hadde en imponerende selvdisiplin og at det står respekt av hvordan George W. Bush klarte å bli gjenvalgt.
Arktis Skrevet 7. april 2016 #44 Skrevet 7. april 2016 Den 20.3.2016 at 13.09, AnonymBruker skrev: Jeg vet jo ikke hvor gammel du er men det er dessverre få menn i tjueårene som ønsker et stabilt forhold med stasjonsvogn og bikkje. Anonymkode: 919dd...6f9 Neida, det er ikke få menn i 20-årene som ønsker et stabilt forhold. Stasjonsvogn og hund er det kanskje verre med. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #45 Skrevet 7. april 2016 Jeg har aldri forstått hvorfor det er verre å ha ons mens man er i forhold enn ellers. Så lenge det ikke utvikler seg til å bli et kjærlighetsforhold så ser jeg ikke problemer forutsatt at man venter litt med å ha sex med kjæresten og får testet seg. Det er mange som har sex i månedene før de får fast partner. Noen har tilogmed pulevenn mens de dater. Jeg ser virkelig ikke forskjellen. Det hadde selvfølgelig vært noe annet om man hele livet kun hadde hatt 1 partner gjennom hele livet, men så lenge man har hatt sex med andre før man går inn i forhold så ser jeg ingen grunn til å slutte. Hvor er logikken i det? Anonymkode: af8d4...ebb
Sofia123 Skrevet 8. april 2016 #46 Skrevet 8. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri forstått hvorfor det er verre å ha ons mens man er i forhold enn ellers. Så lenge det ikke utvikler seg til å bli et kjærlighetsforhold så ser jeg ikke problemer forutsatt at man venter litt med å ha sex med kjæresten og får testet seg. Det er mange som har sex i månedene før de får fast partner. Noen har tilogmed pulevenn mens de dater. Jeg ser virkelig ikke forskjellen. Det hadde selvfølgelig vært noe annet om man hele livet kun hadde hatt 1 partner gjennom hele livet, men så lenge man har hatt sex med andre før man går inn i forhold så ser jeg ingen grunn til å slutte. Hvor er logikken i det? Anonymkode: af8d4...ebb Da får du deg et åpent forhold og ikke lurer en partner til å tro at det kun er dere to sammen. Så enkelt er det.
Sofia123 Skrevet 8. april 2016 #47 Skrevet 8. april 2016 18 timer siden, Devilheart skrev: Sorry meg, men blir rimelig absurd å trekke inn karakter fra en fiktiv verden som sammenligning. Skal du komme med argumentasjon for rettferdiggjøring av utroskap, kunne du i det minste brukt skuespillerenes navn. Og min personlige mening: nei, selv om jeg hadde vært i forhold, og reist på ferie til LA eller Hollywood, og hadde fått en sjanse til å tilbringe en natt med en av mine favoritt skuespillerinne, så rettferdiggjør det ikke selve handlingen. Hadde jeg vurdert det? Ja, så klart, jeg er jo mann. Hadde jeg gjennomført det? Kommer helt an på omstendighetene, hvem jeg evt. hadde møtt og hvem partneren min var. Dette ble avsporing, men følte det var behov med kommentar. Du som skrev så fine innlegg i denne tråden og så skriver du dette 2
Devilheart Skrevet 8. april 2016 #48 Skrevet 8. april 2016 Hva er galt med det? Skriver ikke at jeg hadde gjennomført det uten videre. Om et par avtaler mellom seg at et unntak kan gjøres ved en spesiell anledning og man kan "hoppe over gjerdet", så går det ikke under utroskap. Poenget mitt var at situasjonen hadde vært av så spesiell art at man kan ikke ta et valg uten å vurdere alle faktorer. Du valgte selv å tolke det på den negative måten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå