Gå til innhold

Vaginakuler på trening/ute blant folk

Gjest makar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ikke vaginakuler, men en buttplug. Teller det?

Anonymkode: 560ac...69e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest makar
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke vaginakuler, men en buttplug. Teller det?

Anonymkode: 560ac...69e

Får du orgasme bare av å gå med den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
AnonymBruker

Dette har jeg og tenkt på.. Eller bruke på en lang kjøretur

Anonymkode: 4f430...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt vaginakuler (smart balls) på shopping og sånt. Gikk helt fint, det! Men jeg opplever at om jeg går med dem for lenge, så blir jeg "sliten" og får menslignende smerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig
Den 3/20/2016 at 11.26, makar skrev:

Er det noen her som bruker/har brukt vaginakuler på trening eller ute blant folk ellers?

Ja, ikke vaginakuler, men butplug med vibrator:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest makar
12 timer siden, *Maja* skrev:

Jeg har brukt vaginakuler (smart balls) på shopping og sånt. Gikk helt fint, det! Men jeg opplever at om jeg går med dem for lenge, så blir jeg "sliten" og får menslignende smerter.

Hva oppnår du ved å gå med dem? Nytelse eller trening eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, makar skrev:

Hva oppnår du ved å gå med dem? Nytelse eller trening eller noe?

Begge deler. Smartballs er kuler hvor man selv ikke trenger å knipe, men som vibrerer på en måte som gjør at musklene trenes allikevel pga. mindre kuler inni. Og så er det godt når de vibrerer sånn. :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruKG

Ikke på trening, da bruker jeg heller ei shorts eller tights som presser på de riktige stedene.

Vaginakuler forsøkte jeg en gang, men jeg fikk vondt av de slik som Maja etter en stund så det skal jeg ikke gjøre igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
AnonymBruker

Flere som vil dele erfaringer? Har veldig lyst til å prøve meg ute med vaginakuler inni meg. Blir kåt av tanken :P

Anonymkode: 98725...3f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nabodama overrasket meg med å fortelle at hun har en dildo i seg på jobb. Hun kjører buss. 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker analkuler når jeg skal på butikken, men på jobb bruker jeg butplug. Har ikke fått  orgasme av det enda. I morgen tidlig skal jeg spørre naboen hva han pleier å stappe i ræva, så kan vi utveksle erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvilke vaginakuler bruker dere til trening? Jeg kjøpte noen sølvkuler fra Kondomeriet for ganske lenge siden, men disse kulene satt godt inni vaginaen uten at jeg måtte knipe igjen, med andre ord var det ikke mye trim i dem gitt.. 

Anonymkode: f0420...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke vaginakuler bruker dere til trening? Jeg kjøpte noen sølvkuler fra Kondomeriet for ganske lenge siden, men disse kulene satt godt inni vaginaen uten at jeg måtte knipe igjen, med andre ord var det ikke mye trim i dem gitt.. 

Smartballs har jeg brukt. De sitter godt i, men gir alikevell god trening. Bruker de når jeg gjør husarbeid om det er for treningen sin del. Etter å ha brukt de noen uker ble det utrolig mye lettere å oppnå orgasme fra penetrering, på grunn av den økte muskelkontrollen.

De er også gode å ha i under masturbering og analsex.

Anonymkode: b2587...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smartballs er best :-) bruker de noen ganger når jeg jogger- eller en liten butikktur - føler meg frekk og deilig da 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Smartballs har jeg brukt. De sitter godt i, men gir alikevell god trening. Bruker de når jeg gjør husarbeid om det er for treningen sin del. Etter å ha brukt de noen uker ble det utrolig mye lettere å oppnå orgasme fra penetrering, på grunn av den økte muskelkontrollen.

De er også gode å ha i under masturbering og analsex.

Hmm, disse har jeg faktisk og de er jo ganske store. Kanskje jeg bare skal prøve å gå med dem en dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hmm, disse har jeg faktisk og de er jo ganske store. Kanskje jeg bare skal prøve å gå med dem en dag. 

Ikke overdriv i starten, maks 30 min pr dag. Du blir støl og gåen i de musklene også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm ! Får prøve min jeg også idag under husarbeid! Hatt de i mange år uten å brukt de ordentlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...