kkristin Skrevet 20. oktober 2004 #1 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg plages ganske ofte av rastløse bein. Det kjennes nesten ut som nerver eller noe annet som trekker seg sammen eller strammes når jeg tvinger meg selv til å holde beina i ro. Svært ubehagelig!! Hva er egentlig rastløse bein? Noen som vet noe det går an å gjøre som har vist resultater? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 20. oktober 2004 #2 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg har noe lignende. Klarer liksom ikke å sitte med bena i ro. De bare hopper og spretter eller jeg sitter og vipper eller rister på de. Uten å tenke over at jeg gjør det. Jeg har tenkt at det kanskje var noe med indre uro eller anspenthet jeg. Eller nervøsitet. Men det stemmer jo egentlig ikke det heller. Rastløse ben. Irriterende. Vet noen årsaken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 20. oktober 2004 #3 Del Skrevet 20. oktober 2004 Har rastløse bein, jeg også. Vanvittig irriterende. Her er mer informasjon om rastløse bein: rastløse bein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. oktober 2004 #4 Del Skrevet 21. oktober 2004 Jeg har også rastløse ben innimellom, men jeg har oppdaget at de er verst hvis jeg ikke har beveget meg en hel dag. Om jeg er i aktivitet og bruker kroppen om dagen er bena rolige og avslappet om kvelden og natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest de beina, de beina Skrevet 21. oktober 2004 #5 Del Skrevet 21. oktober 2004 de rare beina som gjør meg sprø om natten........ det kribler og verker.......... grrrr... gi meg natta tilbake! Jeg kan ikke bli for kald på beina, jeg kan ikke bli for varm på beina for da blir det kribling og verking. Det spiller ingen rolle hvor mye eller hvor lite jeg beveger meg i løpet av dagen. I sommer var det helt ekstremt, prøvde en krem mot urolige ben men måtte smøre inn bena ofte for at det skulle hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 21. oktober 2004 #6 Del Skrevet 21. oktober 2004 igjen kan jeg skrive under på mysan sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå