Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, skal starte egen bedrift og tenker å tilby forskjellige abonnemang for kundene. 

Har en tjeneste jeg yter også produkter I tillegg. Men er usikker hvordan jeg skal finne ut best løsninger.

Tjenesten kan variere fra en gang I uken til en gang I mnd. Den er grei. Men usikker hvor ofte kunden trenger nytt produkt. 

Et produkt kan vare I en mnd og et annet I 3. Hvordan regner jeg dette ut I abonnemang prisen hvis kunden skal betale 1 gang I mnd? 

Også lurer jeg på om noen har noen tips å komme med om lesestoff om forretnings modeller? 

(Har skrivevansker, så alt av sider Og informajson kundene skal lese blir å bli rettskrevet av andre før det publiseres)

Anonymkode: d9096...c57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan tipse deg om at skal du tilby dette, er det greit å vite hvordan det staves. Det staves ABONNEMENT. Ikke noe "ng" der, det er uttalen, og det kommer av at ordet stammer fra fransk, i likhet med "restaurant" som uttales "resturang".

Abonnement altså :)

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Million skrev:

Jeg kan tipse deg om at skal du tilby dette, er det greit å vite hvordan det staves. Det staves ABONNEMENT. Ikke noe "ng" der, det er uttalen, og det kommer av at ordet stammer fra fransk, i likhet med "restaurant" som uttales "resturang".

Abonnement altså :)

Takk for tips! 

Abonnement abonnement sånn da har jeg det på autocorect; )

Anonymkode: d9096...c57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...