AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #1 Skrevet 21. mars 2016 Jeg hadde en SA 15. Februar, (5 +0uker). Nå denne mnd etterpå har alt vært rot og jeg har ikke ant når EL har kommet eller noe, men nå er det over en mnd siden og mensen har ikke kommet. Hvor lenge etter kom deres mens etter SA? Jeg har så lyst til å komme i gang med å prøve igjen! ( og jeg har dobbeltsjekket at jeg ikke er gravid enda. Negativ test 12. Mars) Anonymkode: c5c30...f4d
Enamorada Skrevet 21. mars 2016 #2 Skrevet 21. mars 2016 Mensen kom til vanlig tid hvis jeg regner SA dagen som cd1. Testet også for EL og EL kom også til vanlig tid. Det vil si at til tross for at jeg blødde i 12 dager, så kom EL 4 dager etter blødningene stoppet. Jeg var 7+1.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #3 Skrevet 21. mars 2016 Kom etter 35 dager, var i ellevte uke. Så inn i vanlig 28 dagers syklus, og så gravid igjen på første forsøk. Fikk beskjed om en pause fra gynekolog, så satt på første forsøk! Det sies at man blir lettere gravid etter sa, stemte her iallfall, første forsøk to halvt år, og nå gravid med en gang! Lykke til! Anonymkode: 69b54...e74
Snurrepurre Skrevet 22. mars 2016 #4 Skrevet 22. mars 2016 4+6 ish.. Er nå på dag 49... Neg Gtest. Venter på TR!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå