Gå til innhold

Har lyst å få en hobby

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 27 år, trives best i mitt eget selskap og vil gjerne gjøre noe skapende. Har likt å skrive og fotografere for eksempel. Skulle gjerne blitt bedre til å lage mat eller begynne med dans eller yoga. Noen som har innspill basert på dette ?:) 

Anonymkode: 51ef4...e7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte meg et Canon 5d mk iii for å ta bilder og være kreativ. Så langt har det vært som å bære en murstein med meg over alt jeg går. 

Synes yoga er drittmorsomt da, med unntak av når turneren er med, hun er flinkere enn meg på halvparten av øvelsene og det gjør meg deppa. Men en magedanser i tyrkia var imponert over fleksibiliteten min. Hvorfor ikke begynne med yoga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scrapbooking, DIY interiør, sy klær, lage smykker, male, tegne, blogge om noe som interesserer deg, bistå på flyktningemottak eller frivillihetssentralen. Finnes for øvrig mye forskjellig håndarbeid om du liker den slags, og yoga er kjempegøy! Det samme er Pilates og zumba. Bli med i en sykkelklubb eller turgruppe. Hva med å bli Natteravn? Det finnes kurs i det aller meste, og ville ikke kurs i matlaging, baking eller sjokoladelaging være noe for deg? Bli med i en loge. Ideene er nærmest uendelige :-)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start med matlaging! :) Du liker allerede å skrive og fotografe. Hvorfor ik starte en matblogg :P Man vet aldri hvor mange som kommer til å se på din blogg. go for it, nothing to lose

Anonymkode: 61688...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Start med matlaging! :) Du liker allerede å skrive og fotografe. Hvorfor ik starte en matblogg :P Man vet aldri hvor mange som kommer til å se på din blogg. go for it, nothing to lose

Anonymkode: 61688...3af

Tusen takk for alle svar, det satte i gang tankene. Jobber allerede som journalist, men ikke en dum ide. Bare synd matrettene mine ser forferdelige ut. Har lyst å begynne på matkurs - noen gode anbefalinger i Oslo-området? 

Også lurt på språkkurs. Kan tenke meg å lære italiensk, men Folkeuniversitetet tilbyr ikke så mange kurs lenger? 

Yoga er gøy ja, men har tett treningstimeplan allerede.:) 

Foto vil jeg gjerne begynne med, men har ikke utstyr og vet ikke hvor mye jeg vil investere i det før jeg vet om det blir en permanent hobby. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎21‎.‎03‎.‎2016 at 5.02, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for alle svar, det satte i gang tankene. Jobber allerede som journalist, men ikke en dum ide. Bare synd matrettene mine ser forferdelige ut. Har lyst å begynne på matkurs - noen gode anbefalinger i Oslo-området? 

Også lurt på språkkurs. Kan tenke meg å lære italiensk, men Folkeuniversitetet tilbyr ikke så mange kurs lenger? 

Yoga er gøy ja, men har tett treningstimeplan allerede.:) 

Foto vil jeg gjerne begynne med, men har ikke utstyr og vet ikke hvor mye jeg vil investere i det før jeg vet om det blir en permanent hobby. 

Vedr. foto: Ta et kurs eller to der du får låne utstyr, så ser du om det er noe for deg før du investerer noe. Alternativt kan du bare bruke et billigkamera i begynnelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...