Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så tråden: "Burde uføre få barn?" og jeg tenkte litt: er det ikke bedre at sånne syklinger som bare sitter hjemme og handler på tv-shop mens de drikker tuborg og spiser ostepop får unger enn at produktive samfunnsmedlemmer blir borte fra sine jobber? De uføre har jo en enorm fordel med at tiden deres er totalt bortkastet uansett. Samfunnet taper jo enorme summer på at personer med millioninntekt er i fødselspermisjon, mens uføre gratis kan utføre denne jobben.

Er det ikke mer fornuftig å overlate barnehold til uføre som uansett ikke har noe bedre å foreta seg enn at føre personer som holder hjulene igang skal bli distrahert med drittarbeid som bleieskift og amming?

Videoannonse
Annonse
Gjest Blomsterert
Skrevet

Doven,du har et smalt syn på folk! Er du ensom? Snakk om svart/hvitt. Du må leve et kjedelig liv eller? 

Skrevet
1 minutt siden, Blomsterert skrev:

Doven,du har et smalt syn på folk! Er du ensom? Snakk om svart/hvitt. Du må leve et kjedelig liv eller? 

Jeg er så ensom at jeg aksepterer venneforespørsler fra elevene mine :S Og nå er jeg nesten tom for Bilays. Må drikke kahlua resten av kvelden/natten.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Skjerp deg Ambivalent. Du er glupere enn du føler.

Du får ikke nok oppmerksomhet du. Og det er ikke noen her sin skyld altså. :-)

Skrevet
2 minutter siden, Blomsterert skrev:

Skjerp deg Ambivalent. Du er glupere enn du føler.

Du får ikke nok oppmerksomhet du. Og det er ikke noen her sin skyld altså. :-)

Skjønner ikke, hva mener du?

Gjest Blomsterert
Skrevet
3 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Jeg er så ensom at jeg aksepterer venneforespørsler fra elevene mine :S Og nå er jeg nesten tom for Bilays. Må drikke kahlua resten av kvelden/natten.

Jaja. Thats life. Du bør finne på noe bedre ditt nrk: 'D

Gjest Blomsterert
Skrevet
2 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Skjønner ikke, hva mener du?

Du vet hva jeg mener: -)

Gjest cheshirecat
Skrevet

Jeg synes det var mange gode forslag her. Kan uføre også ta mer ansvar for dyrehold? Trenger ikke nødvendigvis lufte bikkjer eller noe slitsomt, men bare holde dem med selskap når de føre er i arbeid, så det ikke blir så stusselig..uføre burde også være støttekontakt for hverandre, Ettersom det er en ganske overflødig jobb bestående av å bare sitte på rævva og prate shit uansett.. Polet åpner om underkant av fire timer.. Så hold ut. 

Skrevet
5 timer siden, cheshirecat skrev:

Jeg synes det var mange gode forslag her. Kan uføre også ta mer ansvar for dyrehold? Trenger ikke nødvendigvis lufte bikkjer eller noe slitsomt, men bare holde dem med selskap når de føre er i arbeid, så det ikke blir så stusselig..uføre burde også være støttekontakt for hverandre, Ettersom det er en ganske overflødig jobb bestående av å bare sitte på rævva og prate shit uansett.. Polet åpner om underkant av fire timer.. Så hold ut. 

God idè!! Som betaling kan den føre betale telefonregninga, sånn at de uføre kan baksnakke bikkja eller hva de enn passer. "Åh nå vil den på do igjen, herregud, for en tisseguri jeg må passe:rolleyes::rolleyes::rolleyes:"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...