Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Av og til føler jeg selv at enkelte ting/hendelser jeg har deltatt på/opplevd, har endt på klassisk Thomas Giertsen (Helt Perfekt) måte. Altså at jeg opplever at en del av situasjonen blir (ofte avslutningen) pinlig, kjedelig eller veldig klein. Også går jeg å tenker på det en god stund etterpå. Andre som har vært borti noen slike situasjoner?

Anonymkode: 1e904...c31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tjaa. Litt dårlig forklart synes jeg. Kan du komme med et eksempel fra en episode?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Roseh skrev:

tjaa. Litt dårlig forklart synes jeg. Kan du komme med et eksempel fra en episode?

Det kan være alt mulig av ulike hendelser. Alt fra misforståtte forfølgelser, nabokonflikter, jobbturer med rusmidler, diverse små interessekonflikter i dagliglivet (som blir gjort store), kamp om sjeldne og unike varer, sexlyst i parforhold, klengete unger til ulike klengenavn man ufrivillig får tildelt. Gjerne også en kombinasjon av flere ting. Hvis du har fulgt med på serien og sett noen episoder, forstår du litt hva jeg mener.

Gjest Linaria
Skrevet

Skjønner akkurat hva du mener og hater slike situasjoner. Unngår dem som pesten, så har heldigvis ikke skjedd meg så ofte. 

Skrevet
1 minutt siden, Linaria skrev:

Skjønner akkurat hva du mener og hater slike situasjoner. Unngår dem som pesten, så har heldigvis ikke skjedd meg så ofte. 

Gi et eksempel da vel.

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner godt hva du mener og ja det er jo helt vanlig, er nettopp derfor Helt Perfekt slår så godt an i dem norske befolkningen fordi det er scenarioer mange kan kjenne seg igjen i! 

Anonymkode: 897f7...365

• Liker 3
Gjest Blomsterert
Skrevet

Nå er det to ting som får folk til å le. Gjenkjennelse eller ovetraskelse: -) så det appellerer til mange: -)

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Dytt

Skrevet

Nå er jo serien stort sett basert på opplevelser fra virkeligheten så det er ikke så rart at det er noen som kjenner seg igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ofte relatere meg til situasjonene i hent perfekt. Og også Per Ivar i neste sommer. 

Anonymkode: 428e8...c89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...