Gjest Blomsterert Skrevet 21. mars 2016 #1 Skrevet 21. mars 2016 Flere som vet det? Jeg elsker løk,gjerne rå i salater. Er overhodet ingen sunnhetsfreak. Jeg spiser alt,men liker fisk best da, All slags fisk. Men jeg elsker biff og hamburgere også: -/ Sheesburgere bla. Men løk har jeg på nærmest alt,tilmed som på pålegg. Er aldri sjuk,og det selv om jeg gjør mye"feil"som å ha tvankshandlinger som å vaske hender osv: -) ikke plagsomt stress da. Så sa en eldre mann at det ikke var rart jeg holdt meg frisk(får ALLTID godtgjørelsen da),fordi jeg åt så mye løk. Stemmer det ifh til hva dere vet? Jeg liker IKKE mye hvitløk!! Men vanlig. Og masse shilli. Erfaringer,kunnskap her?
Adara Skrevet 21. mars 2016 #3 Skrevet 21. mars 2016 Shilli TS, du er herlig. Løken fungerer for deg.! 1
Lutetium 71 Skrevet 21. mars 2016 #4 Skrevet 21. mars 2016 51 minutter siden, Blomsterert skrev: Flere som vet det? Jeg elsker løk,gjerne rå i salater. Er overhodet ingen sunnhetsfreak. Jeg spiser alt,men liker fisk best da, All slags fisk. Men jeg elsker biff og hamburgere også: -/ Sheesburgere bla. Men løk har jeg på nærmest alt,tilmed som på pålegg. Er aldri sjuk,og det selv om jeg gjør mye"feil"som å ha tvankshandlinger som å vaske hender osv: -) ikke plagsomt stress da. Så sa en eldre mann at det ikke var rart jeg holdt meg frisk(får ALLTID godtgjørelsen da),fordi jeg åt så mye løk. Stemmer det ifh til hva dere vet? Jeg liker IKKE mye hvitløk!! Men vanlig. Og masse shilli. Erfaringer,kunnskap her? Jeg tipper det ikke er spesifikt løken, men alt det andre (også). Godt og variert kosthold gir kroppen gode forhold, immunforsvaret bor i kroppen, så da.. Kos deg over at kroppen fungerer som den skal, og fortsett å gi den god mat. 2
Gjest Blomsterert Skrevet 21. mars 2016 #5 Skrevet 21. mars 2016 3 minutter siden, Lutetium 71 skrev: Jeg tipper det ikke er spesifikt løken, men alt det andre (også). Godt og variert kosthold gir kroppen gode forhold, immunforsvaret bor i kroppen, så da.. Kos deg over at kroppen fungerer som den skal, og fortsett å gi den god mat. :-)
Gjest Blomsterert Skrevet 21. mars 2016 #6 Skrevet 21. mars 2016 5 minutter siden, Lutetium 71 skrev: Jeg tipper det ikke er spesifikt løken, men alt det andre (også). Godt og variert kosthold gir kroppen gode forhold, immunforsvaret bor i kroppen, så da.. Kos deg over at kroppen fungerer som den skal, og fortsett å gi den god mat. Men ærlig altså. Løk er medisinplanter. Jeg visste det ikke selv før nå jeg.
ajarRun Skrevet 21. mars 2016 #7 Skrevet 21. mars 2016 Jeg vet! Jeg hadde en løk en gang, men den visste seg å være en skikkelig medisinplanter. Når jeg kom hjem etter en fjorten dagers rangel i bartebyen var leilgheten min fylt av hydroponikk, stikklinger og luktet som Rembrandtplein. 2
Gjest Blomsterert Skrevet 21. mars 2016 #8 Skrevet 21. mars 2016 10 minutter siden, Lutetium 71 skrev: Jeg tipper det ikke er spesifikt løken, men alt det andre (også). Godt og variert kosthold gir kroppen gode forhold, immunforsvaret bor i kroppen, så da.. Kos deg over at kroppen fungerer som den skal, og fortsett å gi den god mat. Men ærlig altså. Løk er medisinplanter. Jeg visste det ikke selv før nå jeg.
Gjest Blomsterert Skrevet 21. mars 2016 #9 Skrevet 21. mars 2016 1 minutt siden, ambivalentReaction skrev: Jeg vet! Jeg hadde en løk en gang, men den visste seg å være en skikkelig medisinplanter. Når jeg kom hjem etter en fjorten dagers rangel i bartebyen var leilgheten min fylt av hydroponikk, stikklinger og luktet som Rembrandtplein. Du da! Men undervurder ikke! Både smak og lukt er medisin. :-D
Lutetium 71 Skrevet 21. mars 2016 #10 Skrevet 21. mars 2016 8 timer siden, Blomsterert skrev: Men ærlig altså. Løk er medisinplanter. Jeg visste det ikke selv før nå jeg. 8 timer siden, Blomsterert skrev: Men ærlig altså. Løk er medisinplanter. Jeg visste det ikke selv før nå jeg. Ro litt ned på løken, og spis heller litt blåbær (som visstnok også er en "medisinplante")
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #11 Skrevet 21. mars 2016 Hamp er også en medisinplanter. Anonymkode: ab194...a4e 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #12 Skrevet 21. mars 2016 9 timer siden, Blomsterert skrev: Flere som vet det? Jeg elsker løk,gjerne rå i salater. Er overhodet ingen sunnhetsfreak. Jeg spiser alt,men liker fisk best da, All slags fisk. Men jeg elsker biff og hamburgere også: -/ Sheesburgere bla. Men løk har jeg på nærmest alt,tilmed som på pålegg. Er aldri sjuk,og det selv om jeg gjør mye"feil"som å ha tvankshandlinger som å vaske hender osv: -) ikke plagsomt stress da. Så sa en eldre mann at det ikke var rart jeg holdt meg frisk(får ALLTID godtgjørelsen da),fordi jeg åt så mye løk. Stemmer det ifh til hva dere vet? Jeg liker IKKE mye hvitløk!! Men vanlig. Og masse shilli. Erfaringer,kunnskap her? Løk er "medisin"ja. Bare å Google. Leste nylig om løk, og den har mange egenskaper. PS. Var gift med en "løk",men det er en annen historie Anonymkode: 56fcf...76e 3
Gjest Blomsterert Skrevet 21. mars 2016 #13 Skrevet 21. mars 2016 50 minutter siden, Lutetium 71 skrev: Ro litt ned på løken, og spis heller litt blåbær (som visstnok også er en "medisinplante") Liker kun blåbær fra skauen,så nå hive innpå om sommeren da. De en får kjøpt i butikken syns jeg smaker pyton!
Lutetium 71 Skrevet 21. mars 2016 #14 Skrevet 21. mars 2016 11 timer siden, Blomsterert skrev: Liker kun blåbær fra skauen,så nå hive innpå om sommeren da. De en får kjøpt i butikken syns jeg smaker pyton! Ting som smaker vondt er enda bedre medisin. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå