Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men han har altid vart faren hennes...ikke det...hvor er stakkars MM nå???vil tro at han har vært det han er i dag. Det er ikke at datter er kongelig og hele familien blir det. Da må datter takler dette som har alltid gjort.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Happyending, "hele Norge" kjenner selvfølgelig ikke til alt som har skjedd bak kulissene i familien Høiby. Men når Sven O. gang på gang står frem i pressen slik han gjør, må man regne med at folk diskuterer det. Det skulle bare mangle. De fleste kjenner han (og resten av familien) fra pressen, og da må jo diskusjonen utgå i fra dette. Dette synes jeg er helt kurant.

Gjest happyending
Skrevet

Jeg syns det er latterlig hvertfall at folk dømmer uten å kjenne alle sidene av saken... Men det er ikke mitt problem.. Jeg vet bare at Mette Marit er ei nydelig jente som burde få kred for hvem hun har blitt og at folk snart kan klare å glemme hva hun har vært..

Skrevet

Jeg har ikke sagt noe galt om Mette Marit, jeg - hun synes jeg virker helt topp!

Det er faren hennes jeg synes virker helt... :roll:

Han BØR vite nå at slike utspill setter henne i en vanskelig situasjon. Jeg mener at fedre skal ikke bevisst sette sine barn i en uønsket situasjon - om han nå heter Svein O eller herr Hansen!

Gjest Anonymous
Skrevet

kommer aldri til å se noe annet en den falskheten mm er..

Skrevet

happyending : noe vet jeg, og annet får jeg dessverre se via nyheter, bilder etc. og den måten Sven O ser ut til å oppføre seg på, virker på meg ganske respektløs og jeg synes det er dårlig gjort mot MM. Men det er MIN mening og MITT inntrykk. Jeg kjøper ikke alt jeg ser fra media uten å tenke selv. Jeg skal ikke si noe mer vondt om fyren jeg, men jeg synes han bør være litt mer diskrèt. Jeg hadde blitt forbanna og grinete om min far gjorde slike festlige stunts.

Gjest happyending
Skrevet

Diva: Akkurat DET er jeg enig i.. At han burde være mer diskret.. Men jeg er vel ikke akkurat objektiv i denne saken jeg heller, siden jeg kjenner veldig godt til den.. Jeg syns bare det er så dumt at så mange forsvarer han uten å vite hva saken egentlig gjelder.. Uten å vite alle sidene liksom.. Men jeg skjønner jo det at det er lett å la seg påvirke av hva media skriver.. Men hvis man kikker gjennom alle ukeblader de siste årene så er det KUN Svenno som har gitt intervjuer og uttalt seg, alle andre har konsekvent sagt ingen kommentar fordi offentligheten faktisk ikke har noe med den striden som foregår dem i mellom..

Og til anonym som mener MM er falsk, da kjenner du henne selvsagt? Eller har du en annen begrunnelse?

Gjest happyending
Skrevet

Det er liksom så teit at folk absolutt ikke skjønner at offentlige personer kan forandre seg de også.. Det er ikke bare vi vanlige dødelige som kan det.. Og hvis vi tenker etter, så har vi vel alle ganske mange svin på skogen som ikke hadde tatt seg særlig bra ut om vi ble kronprinsesser og det kom media for øre.. Er det da bedre at Haakon plukker ei jente som er plettfri og lever ulykkelig resten av livet bare fordi det tar seg best ut? Eller er det best at Haakon følger hjertet sitt, tar henne med en utagerende fortid men som klarer å bruke fortiden sin til noe godt? For det syns jeg hun gjør, sett utfra hjertesakene hennes..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...