Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Valhalla
Skrevet

Skal han forandre livet sitt bare fordi datteren hans gifter seg med en kjent person? Han har rett til å gjøre akkurat det han vil uten å ta hensyn til hva datteren synes, hun har valgt rollen, ikke han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har du faktisk helt rett i, Valhalla.

Han har antagelig vært slik bestandig - det er bare fordi datteren hans giftet seg med norges kronprins - at vi nå vet hvem han er.

Skal man bure ham inne fordi han gjør skam på datteren og resten av den kongelige familie ?

Eller burde man tenkt såpass før man gikk til det alvorlige skritt det er å gifte seg med en kronprins ?

Gjest Anonymous
Skrevet

En mann av folket!!

Synes de fleste gjør hva som helst for betalt øl,....

Skrevet
Skal han forandre livet sitt bare fordi datteren hans gifter seg med en kjent person? Han har rett til å gjøre akkurat det han vil uten å ta hensyn til hva datteren synes, hun har valgt rollen, ikke han.

Eh...

Han var ikke akkurat noen landskjent "underholder" som vanket på konserter med Sputnik og Cowboy-Lailia før hans datter ble kjent. Livet hans har nok forandret seg en god del ETTER hun ble kjent.

Lite om Sven O i riksdekkende medier før hans datter ble kjent, han har mao utnyttet hennes posisjon til egen "fordel".

Gjest Anonymous
Skrevet

han er da den eneste som har forsvart mette'n over for mediaen

han har aldri sagt noe negativt om mette'n

Skrevet
han er da den eneste som har forsvart mette'n over for mediaen

han har aldri sagt noe negativt om mette'n

Action speaks louder than words.

Ville DU likt om det var din far? Det ville ikke jeg, tilogmed om jeg ikke var kjendis.

Skrevet
Skal han forandre livet sitt bare fordi datteren hans gifter seg med en kjent person? Han har rett til å gjøre akkurat det han vil uten å ta hensyn til hva datteren synes' date=' hun har valgt rollen, ikke han.[/quote']

Jeg er til en viss grad enig med deg.

Men jeg tror ikke akkurat det var hverdagskost å henge sammen med cowboyLaila og sputnik, eller vise seg fram i Se&Hør/Tv før hun giftet seg.

Skrevet
Glad det ikke er pappa'n min jeg..... :roll:

:Nikke: Glad han ikke er pappaen min heller..

Gjest Anonymous
Skrevet

:Nikke: Glad han ikke er pappaen min heller..

Han er ikke så langt unna min far, bortsett fra at min far ikke drikker overhodet....og ei heller tar på strippedamer(tror jeg da). Men ellers er han ikke særlig formell av seg..

Skrevet

Lite om Sven O i riksdekkende medier før hans datter ble kjent, han har mao utnyttet hennes posisjon til egen "fordel".

Hvorfor tar dere så lite selvkritikk jenter...?

Det er jo ingen som tviler på at sven høiby har blitt rikskjendis fordi at JENTER GRAFSER I UKEBLADER!!!!!

Har det vært noen artikkel om sven høiby i illustrert vitenskap eller digital home? Hva med å granske sin egen stilling littegrann? Alle forstår jo at det er kvinnenes evige søk etter sladder og forbannelser som er årsakene til alt dette tullet her...

Hvorfor vil ikke M-M hilse på sin egen far selv om hun nå har blitt i "bedre klasse" som dere selv mener jenter..? Dette hiarkiordenen som jenter kjører ødelegger familier, men opprettholder monarkier...

Æsj jenter, hvorfor er dere så royalistiske?

Waco

Skrevet

:o Herre min gud altså. Hvor langt ned går det an å synke??????????? :hoho: MM har ingenting å skamme seg over i forhold til faren. Akkurat der må jeg si jeg har sympati med henne.

Skrevet

Altså... Det jeg mener er at han har en måte å oppføre seg på som JEG som datter (om han nå hadde vært far til "allminnelige" meg) ville blitt skikkelig støtt av. Og da hadde jeg blitt såret og lei meg om han hadde fortsatt å ture fram med sitt uten å respektere meg. Dette mener jeg uavhengig av at han er den han er og har den dattera han har.

Jeg synes det har lite å gjøre med å ha en hiarkiorden blant jenter,egentlig. Hadde synes synd på jenta i nabolaget som hadde hatt en slik far, også jeg... :-?

Vet ikke om jeg fikk helt klart fram det jeg mente,men...

Og- som nevnt tidligere - han var sikkert en "litt" spesiell person før også - men uten tvil har han brukt datteras kjendisstatus til å bli det selv... Se bare hvor lav profil moren hennes holder!

Skrevet

Syns hele fyren er direkte latterlig!

Han fortjener ingens respekt....

Gjest Revenka
Skrevet

MM får min sympati. Hadde det vært min far hadde jeg ikke latt han treffe barnebarna jeg heller.

Skrevet

Sven O. er tragisk! Hans desperate forsøk på å være morsom er bare patetisk. Glad han ikke er i min familie!

Skrevet
Sven O. er tragisk! Hans desperate forsøk på å være morsom er bare patetisk. Glad han ikke er i min familie!

En dag vil vesle marius bli gammel nok til å være søvnløs om nettene når han skal kjøre huet sitt med at landets narr er hans ene bestefaren, og den andre bestefaren harald samme mann som det er på alle myntene i norge fordi han er landets konge, og selvsagt får man ikke sove når man vet at man er skjæringspunktet mellom disse to kontrastene, en folkekjær konge og en alkolisert artist alle forakter.....

Hvem er jeg vil lille marius spørre seg selv, konge skal han ihvertfall ikke bli, - lurer på hvilket kurs skjebnegudinnen har straket ut for denne uheldige gutten...?

Gjest Anonymous
Skrevet

En dag vil vesle marius bli gammel nok til å være søvnløs om nettene når han skal kjøre huet sitt med at landets narr er hans ene bestefaren, og den andre bestefaren harald samme mann som det er på alle myntene i norge fordi han er landets konge, og selvsagt får man ikke sove når man vet at man er skjæringspunktet mellom disse to kontrastene, en folkekjær konge og en alkolisert artist alle forakter.....

Hvem er jeg vil lille marius spørre seg selv, konge skal han ihvertfall ikke bli, - lurer på hvilket kurs skjebnegudinnen har straket ut for denne uheldige gutten...?

Marius er IKKE barnebarn av Kong Harald!.Hadde han vært det så hadde han vært arverettig til tronen.

Men Harald er "ste-bestefar" eller som han kalles av Marius beste-harald.Og Marius har og en annen stebestefar "teppe-kongen".

Gjest happyending
Skrevet

Vet dere hva JEG syns er skremmende??

Det er at folk har så mange meninger om en sak de absolutt ikke kjenner til...

Er det mange her som feks kan si at de vet grunnen til at Mette Marit og Svenno ikke prater sammen?

Er det mange her som kan si at de kjenner til skilsmissegrunnen til Svenno og moren til MM? Eller for den saks skyld hvordan Svenno har vært mot familien sin tidligere?

Er det mange her som vet hvor mye penger Svenno har tjent på å selge seg og familien sin til se og hør?

Er det mange her som kjenner til hvilket forhold Svenno har til resten av familien sin?

Er det mange her som kjenner til Espen Høibys versjon av voldssaken mot ham? Hans tidligere ekteskap? Hvordan han er som person?

Husk det, at media skriver stort sett akkurat det de vil for å selge.. Og at enkelte klarer å heve seg over dritten som blir skrevet syns jeg er sterkt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...