Ottine Skrevet 20. oktober 2004 #1 Skrevet 20. oktober 2004 Hadde "gleden" av å se strippeshow med Svein O Høiby og Sputnik (!) på TV2 :o Hadde vært veldig "fornøyd" om det hadde vært faren min... Kan ikke annet enn å ha medfølelse med Mette Marit...
Saeria Skrevet 20. oktober 2004 #2 Skrevet 20. oktober 2004 Og som programlederen av Absolutt sa: "Ord blir fattige!"
LilleBille Skrevet 20. oktober 2004 #3 Skrevet 20. oktober 2004 Stakkars mann .. tenk å ha så lite selvkritikk (og jeg er meget glad han ikke er far min)
Diva Skrevet 20. oktober 2004 #4 Skrevet 20. oktober 2004 Kjære vene for en oppførsel! Og det sjokkerer meg at mange mener MM må tilgi sin far og vise ham hjerterom etc. etc. (dette har vært høyaktuellt i tråder de siste dager....) Hvordan i huleste kan folk påstå noe sånt ? Kjenner disse Svenno eller ? Jeg har slekt som kjenner til familien og jeg er ganske så sikker på at den fyren der ikke er helt god, på flere måter. For det første så viser han tydeligvis sin datter null respekt og for det andre så synes jeg han driter henne ut når han oppfører seg slik :o Blir dårlig av sånt... Og at han på toppen av det hele sutrer over at hun gir ham en kald skulder.. Pøh!
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2004 #5 Skrevet 20. oktober 2004 Synes SvennO er tøff!! Ja til SvennO som reserve konge!!! Nå består den utvidede kongefamilie av en ex-sjekker på tven,(+ det andre en ikke kan skrive her for da blir det slettet) en voldsdømt kvinne-mishandler en som lager show på den lokale puben og et barn som er sønn av en som er dømt for narkotika og en som er med i en musikk-video (som var for sterk for NRK og mtv) og det var mens hun var gravid i 4 månde... Hipp hurra for det norske kongehus!!!
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2004 #6 Skrevet 20. oktober 2004 Sputnik-trusa hennes var jo tøff da.
Gjest Madden Skrevet 20. oktober 2004 #8 Skrevet 20. oktober 2004 Det er jeg også SVÆRT glad for...men så er jeg jo ikke kongelig da..
Pysil Skrevet 20. oktober 2004 #9 Skrevet 20. oktober 2004 ???? så ugjenkjennelig cowboy laila var.... var ikke klar over at hun drev med stripping.....eller... Mon tro om han får besøk av "nissen" til jul også...
*Lene* Skrevet 21. oktober 2004 #10 Skrevet 21. oktober 2004 MM har min dyyypeste medfølelse og sympati! Stakkars jente
Prycilla Skrevet 21. oktober 2004 #11 Skrevet 21. oktober 2004 Trist at en far kan ha så liten respekt for sin datter. Må si at Mette Marit takler dette utrolig bra. Hun har det sikkert ikke lett. Hun har min fulle støtte :-)
Tosca Skrevet 21. oktober 2004 #12 Skrevet 21. oktober 2004 "Ord blir fattige!" Hva mer kan man si...........
Sofia Skrevet 21. oktober 2004 #13 Skrevet 21. oktober 2004 Trist at en far kan ha så liten respekt for sin datter. Må si at Mette Marit takler dette utrolig bra. Hun har det sikkert ikke lett. Hun har min fulle støtte :-) Enig!
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2004 #14 Skrevet 21. oktober 2004 hvorfor skal han ha respekt for sin datter, når hun ikke har respekt for sin far? Hun har jo nektet han å se sine barnebarn, Marius som han satt mye barnevakt for , får han ikke se.Og sitt siste barnebarn IA har han kun sett engang og det var under dåpen. Men sin voldsdømte bror flyr inn og ut der...
Superlammet Skrevet 21. oktober 2004 #16 Skrevet 21. oktober 2004 Hm det er gjengen man vil ha sprettende opp av en kake på utdrikningslaget sitt! Der har man fremtiden deres.. Vel, jeg må være enig.. når man spiser tyttebær med de store (:les gifter seg med konglige) så er det gull for pressen (:les Se&hør) at stakkars MM har en alkoholisert far som gjør hva som helst for en mobiltelefon og litt gratis øl;) Snakk om å selge ut dattera si til ekstremtabloiden!
Gjest lurven Skrevet 21. oktober 2004 #17 Skrevet 21. oktober 2004 tipper det er en person på kongehuset som ønsker at man kunne velge sine foreldre
Malou Skrevet 21. oktober 2004 #18 Skrevet 21. oktober 2004 Sven O gjør vel heller ikke muligheten til å få omgås barnebarna sine større ved å holde på sånn som han gjør. At det går ann!
Gjest Virvel Skrevet 21. oktober 2004 #19 Skrevet 21. oktober 2004 Jeg så tilfeldigvis på Absolutt i går, men skulle virkelig ønske at jeg ikke hadde gjort det. :o Det var ikke noe pent syn...
Gjest Sambo hoho Skrevet 21. oktober 2004 #20 Skrevet 21. oktober 2004 leste også at det var sven selv som foreslo at de skulle ha en stripper!!! slik helt uten grunn bare! for en nisse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå