AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #1 Skrevet 20. mars 2016 Syns i begynnelsen den var veldig spennende og fikk en del matcher. Men av alle matchene er det bare et par stykker som skriver til meg. Jeg gir alltid respons tilbake på meldinger, uansett om de skriver bare hei eller noe mer enn det. Uansett, har en match der jeg har så utrolig lyst å skrive til. Men tør ikke, jeg er ikke så frempå på disse sjekkeappene. Aner ikke hva jeg skal skrive. Har hatt han som match en måned allerede og tenker at siden han ikke har skrevet er han vel ikke interessert. Tingen er den at vi vet jo på en måte av hverandre, byen er ikke så stor. Noen som kan hjelpe meg, gi meg gjerne et spark bak for å tørre å skrive ei lita melding Anonymkode: b220a...311
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #3 Skrevet 21. mars 2016 7 timer siden, ambivalentReaction skrev: Skriv noe, hva er det verste som kan skje? Ts her. Verste er om han ikke svarer Hva er en bra åpningsreplikk? Har jo hatt han som match lenge, blir det rart å skrive noe nå? Anonymkode: b220a...311
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #4 Skrevet 21. mars 2016 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Verste er om han ikke svarer Hva er en bra åpningsreplikk? Har jo hatt han som match lenge, blir det rart å skrive noe nå? Anonymkode: b220a...311 Du skal jo ikke fri til han. Skriv bare hei og spør om han er klar for påskeferie? Anonymkode: 876fc...a9a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå