Ayesh Skrevet 20. mars 2016 #1 Skrevet 20. mars 2016 Hei Jeg tok disse prøvene 3 dager før jeg fikk mensen. Jeg tror jeg har problemer med skjoldbruskkjertel? Kan noen hjelpe hva jeg burde bli bedre på
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #2 Skrevet 21. mars 2016 Har du virkelig ikke en lege som du kan spørre om disse tingene?? Hvorfor spør du her inne om så generelle blodprøver? Uansett, du har høy anti-TPO men normal TSH og T3+T4, så du har ikke utviklet hypothyreose helt enda, men kommer kanskje til å gjøre det. Det må ærlig talt legen som har rekvirert prøvene dine kunne svare på. FSH er altfor høy, men det vet du jo. Anonymkode: 44cd4...eb5 3
Ayesh Skrevet 21. mars 2016 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du virkelig ikke en lege som du kan spørre om disse tingene?? Hvorfor spør du her inne om så generelle blodprøver? Uansett, du har høy anti-TPO men normal TSH og T3+T4, så du har ikke utviklet hypothyreose helt enda, men kommer kanskje til å gjøre det. Det må ærlig talt legen som har rekvirert prøvene dine kunne svare på. FSH er altfor høy, men det vet du jo. Anonymkode: 44cd4...eb5 Takk for at du svarte. Fikk time etter påske. Men tenker mye på at noe er galt. Derfor la jeg ut på KG. Tar jeg fsh på syklys dag2-3 så er den på 28. Så jeg sliter veldig mye med fsh. Hva er anti-TPO? Og SBHG er også høy. Hva er det?
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #4 Skrevet 21. mars 2016 4 minutter siden, Ayesh skrev: Takk for at du svarte. Fikk time etter påske. Men tenker mye på at noe er galt. Derfor la jeg ut på KG. Tar jeg fsh på syklys dag2-3 så er den på 28. Så jeg sliter veldig mye med fsh. Hva er anti-TPO? Og SBHG er også høy. Hva er det? du har høy sbhg fordi du skal ha mensen Anonymkode: 6223b...cba
Ayesh Skrevet 21. mars 2016 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: du har høy sbhg fordi du skal ha mensen Anonymkode: 6223b...cba Visste ikke at det har noe med mensen å gjøre?
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #6 Skrevet 25. mars 2016 Kan dette hjelpe? http://www.lommelegen.no/legesvar/diane-og-shbg Anonymkode: b6478...5cb
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #7 Skrevet 25. mars 2016 Man får IKKE hjelp til slikt på kg. Du aner ikke hvem som svarer deg, eller noe om hvorvidt de har peiling på hva de snakker om. Prøvesvar alene gir dessuten ikke alltid all informasjon. Ingen her kjenner din problematikk eller sykehistorie. Her har alle kreft, ME, spiseforstyrrelser eller cøliaki helt uavhengig av symptomer eller prøveverdier. Du får ingen svar her du kan stole på. Legekontoret ditt åpner om få dager. Snakk med noen som vet hva de kommenterer. Anonymkode: 2da15...c70 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #8 Skrevet 25. mars 2016 Hei AYesh Når skal du komme i gang igjen med ivf? Anonymkode: 50e68...55b
Gjest Tekola Skrevet 26. mars 2016 #9 Skrevet 26. mars 2016 Da vi ikke hvilke kunnskaper som ligger bak svarene som kommer hit, samt at vi ikke kan passe på og luke bort eventuelle helseskadelige råd du vil kunne få, må jeg stenge tråden din og be deg om å ta dette opp med din lege. Tekola, admin.
Anbefalte innlegg