AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #1 Del Skrevet 20. mars 2016 Er det noen som vet hvor man kan gjøre dette i Oslo? Jeg har hørt med Deichmanske bibliotek, men deres publikumsprintere var kun for A4.. Anonymkode: e71d1...414 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 21. mars 2016 #2 Del Skrevet 21. mars 2016 "Alle" kopimaskiner kan kopiere A3. Du kjenner ikke noen som har en litt proff kopimaskin på jobben? Ellers kan hvilket som helst kopibyrå hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #3 Del Skrevet 21. mars 2016 15 timer siden, stan skrev: "Alle" kopimaskiner kan kopiere A3. Du kjenner ikke noen som har en litt proff kopimaskin på jobben? Ellers kan hvilket som helst kopibyrå hjelpe deg. Takk for svar! Men jeg skal altså ikke kopiere noe, men derimot skrive ut et par bilder til et kunstprosjekt, må derfor ha en A3-printer koblet til en datamaskin jeg kan sette minnepennen min inn i, og det er visst vanskelig å oppdriveMin egen jobb har en proff kombinert kopimaskin/skriver, men selv den kan bare printe i A4. Anonymkode: e71d1...414 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #4 Del Skrevet 24. mars 2016 Den 21.3.2016 at 23.32, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Men jeg skal altså ikke kopiere noe, men derimot skrive ut et par bilder til et kunstprosjekt, må derfor ha en A3-printer koblet til en datamaskin jeg kan sette minnepennen min inn i, og det er visst vanskelig å oppdriveMin egen jobb har en proff kombinert kopimaskin/skriver, men selv den kan bare printe i A4. Anonymkode: e71d1...414 De kaller seg vel "kopibyrå" fordi "kopi-, printe- og scannebyrå" blir alt for tungt, men de fleste kan altså hjelpe deg med alt dette og mere til. (Om du har filene i pdf-format er det til og med en del multimaskiner du kan printe fra uten engang å gå veien via en PC, bare ved å velge "print fra USB" e.l. Jeg har i alle fall hatt denne muligheten på både HP-, Sharp- og Xerox-maskiner.) Anonymkode: 62c1b...8d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå