Gå til innhold

Påvirker samleie tarmene?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som blir løs eller "unormal" i avføringen om dere har hatt mer sex enn vanlig? 

Jeg må alltid tisse etter sex. Men jeg har også lagt merk til at jeg er løs i magen om vi har hatt sex (vaginalt samleie, selvsagt) mer enn vanlig. 

Tenker at det kanskje ikke er unormalt siden det blir en del støting. 

Anonymkode: ec1b6...dcb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri opplevd noe forskjell, nei :) 

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Jeg har  irritabel tarm, kan dette være en faktor? Ikke til løs mage generelt, siden det er ganske vanlig, men til at samleie trigger tarmen. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har IBS, men aldri merket noe forskjell. Unntatt ved analsex og sprut inni, selvsagt.

Anonymkode: ef4d7...9ed

AnonymBruker
Skrevet

TS her: kanskje det ikke er avføringen som er "unormal", men meg. 😜

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri blitt direkte løs i magen av å ha samleie, men noen ganger etter samleie føler jeg at jeg kan bli litt dårlig i magen... 

Anonymkode: 794f2...f29

AnonymBruker
Skrevet

Aldri merket :)

Anonymkode: b5ebb...d51

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri blitt direkte løs i magen av å ha samleie, men noen ganger etter samleie føler jeg at jeg kan bli litt dårlig i magen... 

Anonymkode: 794f2...f29

Jeg kan føle meg dårlig i magen og løs i magen, men da har jeg hatt mye sex på kort tid. I forhold til min normale sexaktivitet .

AnonymBruker
Skrevet

Har de vært mye og røfft kan det innimellom føles som om innvollene har blitt snudd på hodet. Blir ikke direkte uggen av det. Er bare litt rart.

Anonymkode: 13850...a47

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så glad jeg ikke er dame. Liker å ha innvollene mine i fred.

Anonymkode: d4ab4...9d5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir motsatt. Jeg kommer meg ikke på do når jeg har hatt mye sex. Virker som det blir stengt av liksom. 

Jeg får jo ikke tisse heller rett etter sex. Må vente 10-15 min, for selv om jeg holder på å tisse på meg, så kommer ikke noe ut før alt blodet har forlatt området :P 

Anonymkode: ec8f0...06b

Skrevet

Trynehåndflate.....

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Jerry Lee skrev:

Trynehåndflate.....

Fordi?

Anonymkode: 7bc43...305

Skrevet

Jeg har hørt historier om kvinner som har blitt fingret til sprutorgasmer litt for mange ganger på kort tid, og som har mistet kontrollen over endetarm og lukkemuskel. Dermed regelrett kablet i senga.

Brukerne her må vel bare stemple meg som en elendig elsker, altså, men det som er nevnt over, det har jeg aldri fått til sjøl.

Gjest 100%naturlig
Skrevet
Den 3/20/2016 at 21.37, AnonymBruker skrev:

Noen som blir løs eller "unormal" i avføringen om dere har hatt mer sex enn vanlig? 

Jeg må alltid tisse etter sex. Men jeg har også lagt merk til at jeg er løs i magen om vi har hatt sex (vaginalt samleie, selvsagt) mer enn vanlig. 

Tenker at det kanskje ikke er unormalt siden det blir en del støting. 

Vet ikke hvor vanlig det er, men kan selv merke endringer i tarmene etter spesielt langvarig sex og kraftige organer.  Kanskje dette påvirker hele kroppen, også tarmene. Har også analsex, mottaker, men kan ikke si at jeg merker noe annerledes enn ved normal sex, selv ikke etter flere timer med analsex.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Bare ved analsex. Når sæden kommer inni der så blir det smøring på en måte, haha. Kan hende det er sæden hans som påvirker at du vil mer på do om den renner bak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...