AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #1 Skrevet 20. mars 2016 Jeg har aldri vokset leggene, men jeg sliter med inngrodde hår og ønsker å forsøke voksing (proff). Jeg leste på nettet at det var lurt å peele kvelden før. Jeg vet ikke hva peeling er. Dvs., jeg har hørt om det i ansiktet. Hva skal jeg bruke på leggene, og hvor får jeg kjøpt det? Aner ikke hudtype på leggene, gitt... En annen ting; hvor lange/korte hår bør en ha på leggene når en skal vokse? Og, har du en krem å anbefale som motvirker inngrodde hår? Anonymkode: f99d8...b4d
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #2 Skrevet 20. mars 2016 Pleier å vokse/epilere leggene selv. Pleier først å skrubbe litt med en grov skrubbe vott, så voksing/epilering. Etter det smører jeg på RFSU Nice n' cool Intim after shave. Lar dette tørke ut, og smører inn leggene med Aloe vera. Skrubber leggene 1-2 ganger i uka i dusjen. Jeg får ingen ingrodde hår når jeg gjør det på denne måten Anonymkode: e9530...bd8
Gjest GulSol Skrevet 20. mars 2016 #3 Skrevet 20. mars 2016 Skrubb med en grov vott eller klut. Dr Greve har en dusjpeeling som passer fint til dette
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #4 Skrevet 20. mars 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pleier å vokse/epilere leggene selv. Pleier først å skrubbe litt med en grov skrubbe vott, så voksing/epilering. Etter det smører jeg på RFSU Nice n' cool Intim after shave. Lar dette tørke ut, og smører inn leggene med Aloe vera. Skrubber leggene 1-2 ganger i uka i dusjen. Jeg får ingen ingrodde hår når jeg gjør det på denne måten Anonymkode: e9530...bd8 Hvordan fungerer epilering? Er det tidkrevende, og hvordan blir resultatet? Anonymkode: f99d8...b4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå