Gå til innhold

Finne en mann som liker lett BDSM?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler det er enten eller med mindre man er heldig. Jeg er ikke særlig fan av masse utstyr og binding osv, men er veldig glad i å bli holdt fast, småkvalt med hender, dratt i håret osv. 

Anonymkode: 672d1...151

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg aldri hatt noe problem med å finne :fnise: Men du må være spesifikk i ønskene dine når dere har sex. Min erfaring er at man ikke trenger å avtale slik på første date akkurat, men at det holder å ytre ønske om slikt etterhvert i sexlivet. Start litt forsiktig (typ; jeg synes det er så digg når du holder meg litt ekstra fast). Vent med kvelning til dere er trygge på hverandre. Jeg har aldri truffet noen som ikke kan "læres opp" til slik sex ;) 

Anonymkode: d9a08...956

• Liker 1
Skrevet

Aldri møtt en mann som IKKE liker det der ;) Bare fortell eller vis han at du ønsker han gjør det. Jeg pleier å introdusere det ved å fleipe med at han får handcuffe meg/rise meg/dytte meg mot veggen om jeg har gjort noe feil eller mobbet han litt og legger min egen hånd på halsen under samleie. Da skjønner de fort at de er velkommen til å bruke litt makt og kontroll på meg :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

finnes et par dating/sosiale mobil-apper for kink/bdsm.. KNKI og Whiplr..

Ikke så mange fra norge innpå der enda, men det kan jo vi endre på nå ;)

Anonymkode: 78266...622

• 1 måned senere...
Skrevet

Eller prøve Smil-Norge.no eller Fetlife.com  :)

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
Den 21. april 2016 at 13.00, dk73 skrev:

Eller prøve Smil-Norge.no eller Fetlife.com  :)

Takk for tipset! Fant rett og slett drømmemannen (haha, håper det varer denne gangen) på fetlife, var på siden i en dag, fant han, hatt kontakt hver dag siden! Var mye rart innpå der, men heldigvis fant jeg en skjult skatt - så takk for at du tipsa! <3 

Anonymkode: d9020...779

Skrevet
Den 19.3.2016 at 20.52, AnonymBruker skrev:

Det har jeg aldri hatt noe problem med å finne :fnise: Men du må være spesifikk i ønskene dine når dere har sex. Min erfaring er at man ikke trenger å avtale slik på første date akkurat, men at det holder å ytre ønske om slikt etterhvert i sexlivet. Start litt forsiktig (typ; jeg synes det er så digg når du holder meg litt ekstra fast). Vent med kvelning til dere er trygge på hverandre. Jeg har aldri truffet noen som ikke kan "læres opp" til slik sex ;) 

Anonymkode: d9a08...956

Helt korrekt

Den 19.3.2016 at 20.45, AnonymBruker skrev:

Føler det er enten eller med mindre man er heldig. Jeg er ikke særlig fan av masse utstyr og binding osv, men er veldig glad i å bli holdt fast, småkvalt med hender, dratt i håret osv. 

Anonymkode: 672d1...151

Vi finnes, tro meg

AnonymBruker
Skrevet
Den 20.3.2016 at 7.32, AnonymBruker skrev:

finnes et par dating/sosiale mobil-apper for kink/bdsm.. KNKI og Whiplr..

Ikke så mange fra norge innpå der enda, men det kan jo vi endre på nå ;)

Anonymkode: 78266...622

Takk, det viste jeg ikke :) 

Anonymkode: b403e...221

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tipset! Fant rett og slett drømmemannen (haha, håper det varer denne gangen) på fetlife, var på siden i en dag, fant han, hatt kontakt hver dag siden! Var mye rart innpå der, men heldigvis fant jeg en skjult skatt - så takk for at du tipsa! <3 

Anonymkode: d9020...779

Så bra da!! :)

Ja er nok mye rart der som ellers på nettet, men noen normale folk finnes der også ;)

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Jeg tenker at nesten hvilken som helst mann er med på det. Det handler ikke om å være bdsm fan men heller være nysgjerrig og prøve nye ting på en man er trygg på. Det er kanskje ikke noe man gjør på første date, men litt senere når man er trygg på hverandre. Tror de fleste er med på mye så lenge det er trygge omgivelser. Finn en du blir glad i så får du også dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...