Lillie Skrevet 20. mars 2016 #1 Skrevet 20. mars 2016 ....akkurat i dag i alle fall. Etter å ha hatt besøk av elskeren min og fest og moro sammen med gode venner i helga (ikke et ledig øyeblikk) ble denne dagen bare kjip.....Snakk om å føle en enorm tomhet altså. Til vanlig går det helt greit å være singel, jeg går ikke rundt og savner å være i forhold. Jeg trives godt som singel og syns stort sett det er greit. Men disse søndagene kan være ganske trasige. Flere som trives som singel, men har det sånn som meg i blant? Som skulle ønske de hadde en søndagskjæreste om ikke annet? Og det verste akkurat nå er at jeg ikke vet når jeg ser elskeren min igjen, han bor ikke i samme by som meg så vi treffes ikke så veldig ofte. Akkurat nå savner jeg han noe vanvittig.... Ser frem til morgendagen, mandager er alltid lettere
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #2 Skrevet 20. mars 2016 Hvorfor har du en pulevenn når du egentlig vil ha kjæreste? Ikke rart du føler deg som dritt. Å ha ff er ikke bra. Bruk tiden på de som elsker deg. Anonymkode: a9f11...94c 1
Lillie Skrevet 20. mars 2016 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor har du en pulevenn når du egentlig vil ha kjæreste? Ikke rart du føler deg som dritt. Å ha ff er ikke bra. Bruk tiden på de som elsker deg. Anonymkode: a9f11...94c Jeg vil ikke ha kjæreste på nåværende tidspunkt. Trives godt som singel. Føler meg ikke som dritt heller. Bare kjipt å være singel enkelte dager, men de fleste dager er det helt okei 😊
Lillie Skrevet 20. mars 2016 Forfatter #5 Skrevet 20. mars 2016 6 minutter siden, Fox Mulder skrev: Søndagskjæreste er god å ha Må skaffe meg en 😉 En som bor i samme by, det er ønsket mitt 😊
urenluren Skrevet 20. mars 2016 #6 Skrevet 20. mars 2016 Har følt akkurat det samme i dag. Vært skikkelig ensom og skulle ønske jeg hadde en søndagskjæreste
Lillie Skrevet 20. mars 2016 Forfatter #7 Skrevet 20. mars 2016 3 minutter siden, urenluren skrev: Har følt akkurat det samme i dag. Vært skikkelig ensom og skulle ønske jeg hadde en søndagskjæreste Føler med deg... Kjipe søndagen Jeg føler meg sjelden ensom, trives som oftest veldig godt i eget selskap. Men har ikke trivdes så godt i eget selskap i dag
urenluren Skrevet 20. mars 2016 #8 Skrevet 20. mars 2016 Et øyeblikk siden, Lillie skrev: Føler med deg... Kjipe søndagen Jeg føler meg sjelden ensom, trives som oftest veldig godt i eget selskap. Men har ikke trivdes så godt i eget selskap i dag Veldig deilig å være singel alle andre dager i uka! Stressende hverdag mandag-fredag også kan man nyte singellivet lørdagen Men hvor finner man sånne søndagskjærester mon tro?
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #9 Skrevet 21. mars 2016 De som har pulevenner og søndagskjærester vet vel ikke helt hva kjærlighet er. Vet man det så ville man aldri sløst vekk kroppen sin og følelseslivet sitt på sånne ubetydelige relasjoner. Bli voksen altså. Anonymkode: e7ac3...84d
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #10 Skrevet 21. mars 2016 Det finnes sikkert noe sjenerte bamsegutter der ut som kan være din pute på søndager når du er ferdig utpult. Anonymkode: aff01...659
Lee Jones Skrevet 21. mars 2016 #11 Skrevet 21. mars 2016 Synes ikke synd på deg TS. Du har det nok bedre enn de fleste av oss. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå