Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis ikke, hvorfor ikke?

Anonymkode: fbb45...fbf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle jeg gjøre det? Jeg vet da ikke hvor de skal av, så da får de sove så mye de vil for meg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis ikke, hvorfor ikke?

Kanskje om det er siste stopp, eller jeg hørte hvor han skulle og så ser jeg at vi straks er der.... 

men ellers bryr jeg meg ikke, jeg elsker å sove på bussen og hadde blitt sur om noen vekte meg :D

En gang sovna jeg og bråvåkna av at jeg hadde hodet på skulderen til sidemann... jeg hadde drømt at jeg satt ved siden av kjæresten. Flaut :)

Anonymkode: d948a...c60

• Liker 1
Skrevet

Jeg har én gang vekket en kollega som ikke våknet i tide til stoppet vårt :ler: Fremmede lar jeg sove, jeg vet ikke hvor de skal av og legger meg strengt tatt ikke så mye opp i hva andre gjør.

AnonymBruker
Skrevet

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis ikke, hvorfor ikke?

Jeg er ikke interessert i å være barnevakt for alle andre.

Folk får passe på seg selv.

Det er ikke verdens undergang heller, dersom noen mister stoppe-plassen sin.

Anonymkode: cf702...1d9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke hvis de sover sånn vanlig. Men det var en gang, på toget riktig nok, at jeg så at fyren ikke var edru i det hele tatt selv om han sov. Så da varsla jeg konduktøren, og fyren kunne bare så vidt redegjøre for hvor han skulle (men det var jo feil tog, da).

Anonymkode: 5dd2a...c7a

Skrevet

Jeg aner jo ikke hvor de skal av. Sært å vekke en helt fremmed sånn helt uten videre. Mulig vedkommende hadde lyst til å sove og blir gretten om jeg vekker h*n. 

AnonymBruker
Skrevet

Sover selv på bussen jeg. Bortsett fra en gang, har jeg alltid våknet i tide til å gå av der jeg skal. Den ene gangen jeg ikke gjorde det, ventet jeg bare på bussen tilbake. Er mitt problem om jeg sover forbi mitt stopp, ikke ditt.

Anonymkode: 3470d...670

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar bussen 2,5 timer hver dag, og sover ofte for å få tiden til å gå. Det hadde vært irriterende å bli vekket av en fremmed, bare fordi hen skal leke "dagens helt"...

Anonymkode: 23991...1c0

• Liker 1
Skrevet

Kun hvis man er nødt til å gå av pga. feil eller noe uplanlagt. Har gjort det før. Mange sover med musikk i ørene og får ikke med seg beskjeder, da er det greit å hjelpe til :)

Skrevet

Skulle ønske noen hadde vekt meg opp for to år siden. :buss:
Tok nattbussen hjem, og jeg hadde en del innabords, så jeg klarte å sovne på bussen. Så vekte bussjåføren meg på endestasjonen, som var 1 time forbi stasjonen min.. Haha, da måtte jeg ta neste buss tilbake. Ble plutselig 2 timer lengre busstur, men måtte ikke betale for bussturen tilbake. Jeg var heldigvis litt full så turen kjentes ikke så lang ut. :fnise:

• Liker 1
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Nei hvorfor i hulleste skulle jeg det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...