Gå til innhold

Er det noen som har datet / er i forhold med en mann fra øst Europa ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen kvinner som har erfaringer med menn fra Øst-Europa / de baltiske land her?

Hvordan er de i forhold til norske menn? Hvordan er kulturforskjellene ? 

Jeg har møtt en mann fra et baltisk land og liker han godt, men har kun hatt norske menn tidligere og kjenner at jeg blir så usikker på grunn av dette.

Kan det fungere mellom en godt utdannet norsk dame og en fagutdannet mann fra Øst-Europa ? Tenker da på om det kan være et problem med at damen tjener mer osv , slik jeg har hørt det kan være noen steder.

Anonymkode: 9c960...e2d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ingen erfaring med å date en selv, men kjenner noen.

Min far er fra Øst-Europa, og min mor er Norsk. Min mor sa hun aldri merke noe til kulturforskjeller, annet enn at det var litt uvant i begynnelsen at han hadde en del gentleman-tendenser hun ikke var så vant til. Sånn som å åpne dører for henne, dra fram stolen osv. 

Kjenner også et par som er fra Litauen begge to. Merker ingen forskjell på mannen der og norske menn. 

Men det er nok veldig individuelt :) 

Anonymkode: 2b139...1c0

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ingen erfaring med å date en selv, men kjenner noen.

Min far er fra Øst-Europa, og min mor er Norsk. Min mor sa hun aldri merke noe til kulturforskjeller, annet enn at det var litt uvant i begynnelsen at han hadde en del gentleman-tendenser hun ikke var så vant til. Sånn som å åpne dører for henne, dra fram stolen osv. 

Kjenner også et par som er fra Litauen begge to. Merker ingen forskjell på mannen der og norske menn. 

Men det er nok veldig individuelt :) 

Anonymkode: 2b139...1c0

Tusen takk for svar  :)

Har lagt merke til disse gentleman tendensene jeg også, og jeg må innrømme at jeg liker det :)

Anonymkode: 9c960...e2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...