Gå til innhold

MENN: når dere er betatt...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

... hva med en jente er det dere "tenker" på da? Latteren hennes? Fjeset hennes? Kroppen hennes? Følelsen av å ta på henne? Hoftene hennes?

Er litt nysgjerrig på dette. Når jeg er betatt av en mann får jeg ofte "sug" i magen av å minnes at han står ved siden av meg, og at jeg kan se opp på han. Jeg kan også få sug å av minnes når han holder meg i midja, eller rett og slett bare av å glo på et bilde av han..

Lurer på om dette er annerledes for menn? Stemmer det at menn er mer visulle enn damer? Og stemmer det at det er en lang vei fra å være svært tiltrukket av en dame (og evt. også rote med henne) til å bli betatt?

mvh. jente 24 

Anonymkode: c8c3e...3da

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest revestrekjenta
Skrevet

så enkelt er det: menn er ofte svært tiltrokke av fine damer, men når de blir betatt så har det mer med personligheten å gjøre (latter ++ og andre ufefinerbare ting.) så vil tro at når han er betatt så handler det om kjemi og at han tenker på den, INGEN BLIR "BETATT" AV FINE HOFTER (eller rumpe +++) !!!

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, revestrekjenta skrev:

så enkelt er det: menn er ofte svært tiltrokke av fine damer, men når de blir betatt så har det mer med personligheten å gjøre (latter ++ og andre ufefinerbare ting.) så vil tro at når han er betatt så handler det om kjemi og at han tenker på den, INGEN BLIR "BETATT" AV FINE HOFTER (eller rumpe +++) !!!

Kan skrive under på dette, tror ikke noen er i stand til å bli betatt av et utseende. F.eks. vakre hofter . 

hilsen jente 28 :)

Anonymkode: fcfd9...c22

Skrevet

Tenker selvsagt på sex med henne.  det og latteren, smilet og øynene. Samtaler vi har hatt og kroppen hennes. Ikke til å unngå at tanken om sex er der veldig ofte

• Liker 2
Skrevet

Når jeg blir betatt er det likt som for det TS. Tror egentlig det er helt likt for menn og kvinner.

AnonymBruker
Skrevet

Er betatt av ei jente nå, hun er dessverre ikke interessert. Det jeg tenker på er:

- Hvordan øynene hennes lyser opp når hun smiler av noe jeg sier.

- Hvor vakre krøller håret hennes har, og hvor utrolig fine lår hun har.

- Følelsen av å legge hodet mot hennes, i det jeg holder rundt henne og klemmer hånden hennes.

- Hvor kjipt det er at hver gang man blir betatt, så er motparten ikke interessert, og omvendt.

Anonymkode: cbada...ebf

Skrevet

Tråden er ryddet og delt.

Diskusjonen om å velge å være alene kan  finnes her: 

Bond, forumansvarlig 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...