AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #1 Skrevet 20. mars 2016 Det sitter ei jente foran meg på bussen og snakker I telefonen. Jeg hører b.la at hun sier hun går I 9. klasse, hvor høy hun er, og andre informative ting om seg selv. Høres ut som hun er på date, bare at hun er på tlf. Jeg vet ingenting om alderen til den hun prater med, men det er åpenbart en mann som er I jobb, da hun nevner dette. Hun er mest sannsynlig enten 14 eller 15 år gammel. Jeg kjenner jeg blir kvalm, bare av måten hun åpenbart virker flørtete og personen I andre enden spør henne om personlige ting. Hun sier også at hun ikke får dra til hans hjemby alene. Burde jeg si noe? Eventuelt spørre om dette? Anonymkode: 82895...146 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #2 Skrevet 20. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det sitter ei jente foran meg på bussen og snakker I telefonen. Jeg hører b.la at hun sier hun går I 9. klasse, hvor høy hun er, og andre informative ting om seg selv. Høres ut som hun er på date, bare at hun er på tlf. Jeg vet ingenting om alderen til den hun prater med, men det er åpenbart en mann som er I jobb, da hun nevner dette. Hun er mest sannsynlig enten 14 eller 15 år gammel. Jeg kjenner jeg blir kvalm, bare av måten hun åpenbart virker flørtete og personen I andre enden spør henne om personlige ting. Hun sier også at hun ikke får dra til hans hjemby alene. Burde jeg si noe? Eventuelt spørre om dette? Anonymkode: 82895...146 JA! Flere burde vært som deg og brydd seg om andre Anonymkode: 1d5e0...a36 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #3 Skrevet 20. mars 2016 Hei TS Fikk du snakket med henne? Anonymkode: 1d5e0...a36
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #4 Skrevet 20. mars 2016 Ts her. Jeg sa I fra, ja. Spurte om hun kjente han, og hvor gammel han var. Hun sa at han var 17, men jeg sa at mange "sånne" er eldre enn de sier. Jeg ba henne være forsiktig, og hun sa at hun skulle det. Jeg kunne ikke gjøre noe mer, men håper det nådde frem! Anonymkode: 82895...146 10
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #5 Skrevet 20. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Jeg sa I fra, ja. Spurte om hun kjente han, og hvor gammel han var. Hun sa at han var 17, men jeg sa at mange "sånne" er eldre enn de sier. Jeg ba henne være forsiktig, og hun sa at hun skulle det. Jeg kunne ikke gjøre noe mer, men håper det nådde frem! Anonymkode: 82895...146 Så fint at du snakket med henne! Anonymkode: 1d5e0...a36 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #6 Skrevet 20. mars 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så fint at du snakket med henne! Anonymkode: 1d5e0...a36 Jeg tok motet til meg etter det du skrev, og jeg er veldig glad jeg gjorde det. Jeg vet ikke hvor mye av det som nådde fram, men jeg tror hun kanskje tenker seg litt om før hun gjør noe. TS Anonymkode: 82895...146 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå