Gå til innhold

Spørsmål til dere som selger/har solgt brukte truser

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er du anonym når du selger og hvilken betalingløsning benytter du? Har du opplevd å selv bli svindlet? Hva skriver du på avsender på pakken, at den skal kastes om den ikke når frem til rett mottager? 

Vurderer sterkt å begynne å selge truser, men er livredd for at noen skal finne ut at det er jeg som selger det. Jeg ønsker å være 110% anonym selv. Syns det virker så spennende og kunne da tenk å prøve det ut, men hvordan går jeg frem? Jeg vil gjerne prøve ut med litt billige truser til å begynne med og ikke ta så høy pris før jeg har blitt litt varm i trøya. Har sjekket på eBay men jeg finner bare sånne one size truser og det passer jeg ikke, jeg er en L. 

Og dere med fordummer.... Hyyysj. :P 

Anonymkode: 17e11...94c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå er det veldig mange som selger truser for tiden.

Men, all betaling via paypal. Alltid betaling før man utfører oppdrag. Jeg har aldri opplevd å bli svindet. Skriver kun adressen til mottakeren på.

Oppretter en egen paypal, med en anonym epostadresse.

Anonymkode: a9636...520

AnonymBruker
Skrevet

Lag en nettside med paypal-betalingsløsning med anonym epost som den over nevnte.

Ta bilder av deg selv og vis så mye du er komfortabel med.

Informer om nettsiden din på diverse sex-sider eller sex-relaterte sider. Eller der menn generelt er innom.

Beregn god tid til å bygge kundebase. Etterhvert vil du ha en fast gruppe som "abonnerer" og du slipper å eksponere deg ytterligere.

Anonymkode: 01dfd...cec

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hvor lurt det er av meg å svare deg (trenger ikke fler konkurrenter for å si det slik), men pytt. Er på vei til å slutte selge truser selv uansett..

Jeg har aldri opplevd å bli svindlet, skjønner ikke helt hvordan jeg skal bli det heller, da jeg alltid fåt betaling i forkant. Bruker paypal, har i det siste også akseptert bitcoins. Sistnevte kan være verdt å sjekke ut om du er interessert i full anonymitet. Avsender? Meningsløst å skrive noe om avsender, vel. Det er et par truser, liksom. Skulle de komme bort i posten så er ikke det all verdens deal, annet enn ett stk. misfornøyd kunde, da.

Håper det var greit svar. Hilsen mann som har solgt over 500 brukte dametruser (bildene som blir lagt ved er selvfølgelig ikke av meg, men av ei rumensk dame jeg er blitt kjent med her i oslo. Fittesaftene der imot er min egen precum / noen ganger sperm. Er meget ettertraktet i trusehandelsmiljøet grunnet mine tydelige og visstnok godt luktende fittesafter, har jeg hørt).

Anonymkode: e89af...c2a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hvor lurt det er av meg å svare deg (trenger ikke fler konkurrenter for å si det slik), men pytt. Er på vei til å slutte selge truser selv uansett..

Jeg har aldri opplevd å bli svindlet, skjønner ikke helt hvordan jeg skal bli det heller, da jeg alltid fåt betaling i forkant. Bruker paypal, har i det siste også akseptert bitcoins. Sistnevte kan være verdt å sjekke ut om du er interessert i full anonymitet. Avsender? Meningsløst å skrive noe om avsender, vel. Det er et par truser, liksom. Skulle de komme bort i posten så er ikke det all verdens deal, annet enn ett stk. misfornøyd kunde, da.

Håper det var greit svar. Hilsen mann som har solgt over 500 brukte dametruser (bildene som blir lagt ved er selvfølgelig ikke av meg, men av ei rumensk dame jeg er blitt kjent med her i oslo. Fittesaftene der imot er min egen precum / noen ganger sperm. Er meget ettertraktet i trusehandelsmiljøet grunnet mine tydelige og visstnok godt luktende fittesafter, har jeg hørt).

Oi, du er jo en svindler.

Anonymkode: 9aad0...ef9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette er hovedgrunnen til at jeg aldri har kjøpt truser, selv om jeg har veldig lyst.

Bare tanken på at en skitten fyr har borti trusa jeg lukter på får meg til å spy.

Kvinner som finner en måte å garantere at ingen menn har borti trusa på, vil få tilgang til en helt ny kundegruppe.

AnonymBruker
Skrevet

Hmm. Vell, jeg er singel, er aktiv på Snapchat og kan jo "dokumentere" med video at det er jeg som bruker trusa da. Går vell litt på tillit dette kanskje, jeg er iallefall ikke interessert i å svindle noen.. Greier ikke helt å tro på det han fyren i tråden her skriver, sæd og fittesaft har forskjellig konsistens og uten tvil forskjellige lukter. Tror en mann greier fint å se/lukte om en mann har tatt i trusa. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 20.3.2016 at 18.38, AnonymBruker skrev:

Hvordan er du anonym når du selger og hvilken betalingløsning benytter du? Har du opplevd å selv bli svindlet? Hva skriver du på avsender på pakken, at den skal kastes om den ikke når frem til rett mottager? 

Vurderer sterkt å begynne å selge truser, men er livredd for at noen skal finne ut at det er jeg som selger det. Jeg ønsker å være 110% anonym selv. Syns det virker så spennende og kunne da tenk å prøve det ut, men hvordan går jeg frem? Jeg vil gjerne prøve ut med litt billige truser til å begynne med og ikke ta så høy pris før jeg har blitt litt varm i trøya. Har sjekket på eBay men jeg finner bare sånne one size truser og det passer jeg ikke, jeg er en L. 

Og dere med fordummer.... Hyyysj. :P 

Er du redd for å bli svindlet for ei brukt truse? Å giiid! 

Anonymkode: 3691d...be3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du redd for å bli svindlet for ei brukt truse? Å giiid! 

Anonymkode: 3691d...be3

Tror du fittesaft vokser på trær? Det er ikke selve trusa hun er redd for, men det tar faktisk minst ett døgn å gjøre en truse salgbar. Blir hun svindlet, vil alt arbeidet være forgjeves. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...