Gjest Lizbet Skrevet 20. oktober 2004 #1 Del Skrevet 20. oktober 2004 Er det normalt å få mye(!) utflod el. ved bruk av disse? Vagitoriene altå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2004 #2 Del Skrevet 20. oktober 2004 jeg har nok ikke fått mer utflod,men pillen kommer jo ut igjen og da kan det kanskje virke som det kommer mer utflod...vet ikke jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet i.i Skrevet 20. oktober 2004 #3 Del Skrevet 20. oktober 2004 Pillen kommer ikke ut igjen, nei. Men noe annet gjør tydeligvis :oops: Så dette bør virkelig ha noe for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2004 #4 Del Skrevet 20. oktober 2004 pillen smuldrer opp,det skal den og da kommer den ut igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 20. oktober 2004 #5 Del Skrevet 20. oktober 2004 Høres kjent ut! #"¤¤#&( må jo gå med truseinnlegg ved bruk av disse ! Det lekker litt vel mye ja.... grrr :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2004 #6 Del Skrevet 20. oktober 2004 pillen smuldrer opp' date='det skal den og da kommer den ut igjen..[/quote'] Vivag er ikke slik, det er gelatinkapsler med pulver inni. Da jeg prøvde dem ble jeg også mye våtere, men det var nok ikke vanlig utflod. Var mer klissete og blankt, har en mistanke om at det er gelatinen som gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå