ajarRun Skrevet 20. mars 2016 #1 Skrevet 20. mars 2016 Jeg har kahlua og baileys og vil drikke meg full. Hvordan blander jeg? Har ikke kaffe.
minister-mio Skrevet 20. mars 2016 #2 Skrevet 20. mars 2016 Du sliter hvis du skal drikke deg full på det der og ikke har kaffe. Skaff deg kaffe og vodka bland likt kahlua, espresso og vodka. Det er dødsgodt. Kan du vente med å drikke deg full til i morgen kanskje?
Rosa Sitron Skrevet 20. mars 2016 #3 Skrevet 20. mars 2016 Begge deler kan drikkes alene. Trenger ikke kaffe
ajarRun Skrevet 20. mars 2016 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2016 6 minutter siden, minister-mio skrev: Du sliter hvis du skal drikke deg full på det der og ikke har kaffe. Skaff deg kaffe og vodka bland likt kahlua, espresso og vodka. Det er dødsgodt. Kan du vente med å drikke deg full til i morgen kanskje? Bruker å drikke vodka, sjokolademelk og kahlua. Barene åpner vel om en 90 minutter, så det er vel ikke krise. 6 minutter siden, VinterSnø skrev: Begge deler kan drikkes alene. Trenger ikke kaffe Sikker? Er ikke baileys kvalmende?
Rosa Sitron Skrevet 20. mars 2016 #5 Skrevet 20. mars 2016 Et øyeblikk siden, ambivalentReaction skrev: Sikker? Er ikke baileys kvalmende? Drukket det mange ganger jeg. Helt ok det, men ikke noe du skal bælme innpå, da blir det nok kvalmene.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #6 Skrevet 20. mars 2016 1 minutt siden, ambivalentReaction skrev: Sikker? Er ikke baileys kvalmende? Å shotte mye baileys blir nok litt kvalmende i lengden, men med litt viljestyrke skal det nok gå Anonymkode: 37f90...03d
Djungelvrål Skrevet 20. mars 2016 #7 Skrevet 20. mars 2016 Kaluha, lettmelk, litt sjokosaus og masse isbiter. Mmmmmmmmm
Gjest Malificenta Skrevet 20. mars 2016 #8 Skrevet 20. mars 2016 Du må ha deg contreu, så du kan lage B52, det smeller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå