Gjest Coolaid Skrevet 20. mars 2016 #1 Skrevet 20. mars 2016 I en annen tråd her inne ble spørsmålet tilfeldig stilt ( tråden hvor svigerfar kommer inn for å sjekke sovende barnebarn mens mor er akkurat ferdig å onanere). Jeg tenker at det må være greit å kose seg litt selv om man har en sovende baby i samme rom. Man slutter ikke å være mennesker med lyster og behov selv om man har fått barn. Tror også at det kommer til å bli en heftig diskusjon om akkurat dette temaet. Så hva syns du ? - og har du gjort det ?
Femme79 Skrevet 20. mars 2016 #2 Skrevet 20. mars 2016 Ja, det må vel være greit. Ingen vil vel vekke en sovende baby, så man gjør vel det man må så stille som mulig. Og hvorfor skulle det være et kontroversielt tema? Folk har da vanligvis sex i samme rom som en sovende nyfødt, så vidt jeg har skjønt på mine venner og bekjente. Det bråker vel mer enn onani, antar jeg... Jeg får tydeligvis bare urolige babyer, så personlig har jeg ikke tatt sjansen på å gjøre noe som helst i samme rom som dem... 2
Gjest Klopp Skrevet 20. mars 2016 #3 Skrevet 20. mars 2016 (endret) Helt greit. Ikke noe ulovlig å onanere eller ha sex uansett hvem som er i samme rom. Jeg runka i stua en gang mens jeg var barnevakt for en nevø. Han lå i vogna og sov. Må man tømmes så må man. Har også hatt sex i samme rom som babyen til hun jeg hadde sex med. Babyen sov hele tiden. Endret 20. mars 2016 av Klopp
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #4 Skrevet 20. mars 2016 Hadde ikke likt det dersom jeg visste at mine foreldre hadde gjort det, så nei, det er ikke greit. Anonymkode: 37902...ce4 6
Gjest Coolaid Skrevet 20. mars 2016 #5 Skrevet 20. mars 2016 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde ikke likt det dersom jeg visste at mine foreldre hadde gjort det, så nei, det er ikke greit. Anonymkode: 37902...ce4 Fortell oss hvorfor ? (Uansett, så ville du aldri funnet det ut, du var jo tross alt en baby) Endret 20. mars 2016 av Coolaid
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #6 Skrevet 20. mars 2016 Kjenner på meg selv at om jeg hadde barn, og det var en nyfødt baby som sov i samme rom som meg, så hadde jeg vel benytta andre rom som badet (i dusjen f.eks.), fordi jeg ville følt meg ukomfortabel med faktumet at det var et barn i rommet.. eller benytta dager som babyen er hos besteforeldre eller tanter/onkler. Men det er jo ikke egentlig noe galt i å onanere selv om det er en sovende baby i rommet, jeg ser ihvertfall ikke hvorfor det skulle være galt. Anonymkode: b8a56...01f 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #7 Skrevet 20. mars 2016 Det er helt greit, og jeg har selv gjort det. Ungen sover jo... Men når vi skal ha sex har vi begynt å legge han på sitt eget rom. Anonymkode: c5881...d13
_Malene Skrevet 20. mars 2016 #9 Skrevet 20. mars 2016 Personlig har jeg aldri verken onanert eller hatt sex i samme rom som sovende barn. Vi har jo andre rom i huset... Skjønner ikke helt hvorfor man MÅ gjøre det i senga, om babyen sover på samme rom. 4
lunamuna Skrevet 20. mars 2016 #10 Skrevet 20. mars 2016 Ja. Det er selvfølgelig greit! Babyer er anbefalt å sove inne hos sine foreldre deres første leveår - sexlivet fortsetter så fort en er klar for det, og det er stort sett lenge før et år etter fødsel... Vi har ikke så mye barnevakt. Vi har lite familie som stiller opp på den måten. Våre unger har uansett vært avhengig av meg (mor) de første 6 månedene, og jeg har knapt fått være ute av huset uten dem før det. Skulle vi ventet til hver gang vi hadde hatt barnevakt, ville vi hatt sex 2-3 ganger i året. Stort sett i forbindelse med julebord, legebesøk eller en samling med venner av ulike slag. Å ha sex andre steder enn i ens egen seng, som dusj eller sofa, er ikke så attraktivt når en har født for få uker siden, og du er usikker på hvordan sex vil bli. Jeg trenger en innkjøring etter hver fødsel, jeg er øm i starten, tørr pga amming og trenger at det går litt rolig for seg de første gangene. Jeg trenger å slappe av fullstendig for å kunne nyte det, sånn like etter fødsel. Det hele ville blitt ubehagelig andre steder. Dette gjelder sex/onanering med sovende barn i samme rom, ikke i samme seng. Da låter pipa annerledes. 6
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #11 Skrevet 20. mars 2016 I samme rom - helt i orden. Man er jo musestille. Men så snart de små kan sove på eget rom er selvsagt det å foretrekke! Og ikke alltid så lett å ta seg ut i stue eller på bad. Badet kan ligge vegg i vegg med et annet barnerom, være knøttlite, ukomfortabel etc., stua kan et eldre barn komme tuslende inn på- da er det også veldig greit å være på et soverom hvor man først merker det på døra og rekker å kaste dyna over seg. Men det som har skjedd har skjedd ytterst diskré lite lyd og eventuelt visuelt ... Mine barn har forøvrig flyttet ut av mitt soverom før fylte 1år Anonymkode: 5fed6...d56 1
AmandaVI Skrevet 20. mars 2016 #12 Skrevet 20. mars 2016 (endret) Ta'n helt ut og ha på A Clockwork Orange-soundtracket i tillegg, på lavt volum, så klart. Litt sjokkert over hvor mange som godtar det TS skriver om, og ikke minst de som får det til. Endret 20. mars 2016 av AmandaVI 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #13 Skrevet 20. mars 2016 3 timer siden, Coolaid skrev: Fortell oss hvorfor ? (Uansett, så ville du aldri funnet det ut, du var jo tross alt en baby) Fordi det er snakk om et eget individ som ikke har gitt samtykke til at det foregår seksuell aktivitet i samme rom. De fleste ville ikke synes at det var greit at en annen voksen onanerte i samme rom uten samtykke, og det samme bør gjelde barn. Barn har like mye rett på å slippe å være tilskuer til andres sekusuelle behov som voksne har og det spiller ingen rolle at det er et lite barn som ikke får med seg det uansett. Man skal ha respekt for hvert enkelt individ, uansett alder. Anonymkode: 37902...ce4 5
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #14 Skrevet 20. mars 2016 Jeg synes det er på grensen til overgrep å ha sex\onanere når det er barn i rommet selv om de sover. Anonymkode: 5fa5f...06b 8
Gjest Coolaid Skrevet 20. mars 2016 #15 Skrevet 20. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi det er snakk om et eget individ som ikke har gitt samtykke til at det foregår seksuell aktivitet i samme rom. De fleste ville ikke synes at det var greit at en annen voksen onanerte i samme rom uten samtykke, og det samme bør gjelde barn. Barn har like mye rett på å slippe å være tilskuer til andres sekusuelle behov som voksne har og det spiller ingen rolle at det er et lite barn som ikke får med seg det uansett. Man skal ha respekt for hvert enkelt individ, uansett alder. Anonymkode: 37902...ce4 Man skal vel også ha respekt for seg selv også selv om man er blitt foreldre? Uansett så er man ikke tilskuer når man sover ? Hvordan får man det til? Forøvrig så tror jeg ikke et barn tar skade av at mor og fra er glad i hverandre og viser det gjennom feks det å ha sex. Klarer dessverre ikke å forstå at dette har noe med respekt ovenfor et barn å gjøre.
Tvist Skrevet 20. mars 2016 #16 Skrevet 20. mars 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi det er snakk om et eget individ som ikke har gitt samtykke til at det foregår seksuell aktivitet i samme rom. De fleste ville ikke synes at det var greit at en annen voksen onanerte i samme rom uten samtykke, og det samme bør gjelde barn. Barn har like mye rett på å slippe å være tilskuer til andres sekusuelle behov som voksne har og det spiller ingen rolle at det er et lite barn som ikke får med seg det uansett. Man skal ha respekt for hvert enkelt individ, uansett alder. Anonymkode: 37902...ce4 Barnet er jo ikke tilskuer, det sover. Og om barnet våkner ser det jo uansett ingenting, det er mørkt og det som skjer er under dyna. 2
Gorgonzola Skrevet 20. mars 2016 #17 Skrevet 20. mars 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er på grensen til overgrep å ha sex\onanere når det er barn i rommet selv om de sover. Anonymkode: 5fa5f...06b Du trenger hjelp 14
Gjest GulSol Skrevet 20. mars 2016 #18 Skrevet 20. mars 2016 Æsj, nei. Ikke sex heller. Har prøvd å onanere med en katt i samme rom, men det ble bare rart.
Brob Skrevet 20. mars 2016 #19 Skrevet 20. mars 2016 Har kun lest HI. Jeg hadde ikke klart å onanere i samme rom. Om noen av de jeg kjenner har gjort det, så foretrekker jeg å IKKE vite om det. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #20 Skrevet 20. mars 2016 4 timer siden, Coolaid skrev: I en annen tråd her inne ble spørsmålet tilfeldig stilt ( tråden hvor svigerfar kommer inn for å sjekke sovende barnebarn mens mor er akkurat ferdig å onanere). Jeg tenker at det må være greit å kose seg litt selv om man har en sovende baby i samme rom. Man slutter ikke å være mennesker med lyster og behov selv om man har fått barn. Tror også at det kommer til å bli en heftig diskusjon om akkurat dette temaet. Så hva syns du ? - og har du gjort det ? Hvilken tråd er det? Anonymkode: 780c9...005
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå