petterm Skrevet 20. mars 2016 #1 Skrevet 20. mars 2016 Har en Samsung Note4 som innimellom mister forbindelsen til mobilnettet. Må slå av/på før alt er ok igjen. Irriterende, for det er ikke altid jeg merker det med en gang. Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Har oppdatert programvaren.
WayOverrated Skrevet 20. mars 2016 #2 Skrevet 20. mars 2016 Skru av og på enheten minst 1 gang i uka, enheten har godt av en reset i ny og ne. Har gjort dette siden n-serie nokia'ene kom ut. Har med det hatt relativt lite problemer med mine mobiler/nettbrett.
petterm Skrevet 20. mars 2016 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2016 (endret) 4 timer siden, WayOverrated skrev: Skru av og på enheten minst 1 gang i uka, enheten har godt av en reset i ny og ne. Har gjort dette siden n-serie nokia'ene kom ut. Har med det hatt relativt lite problemer med mine mobiler/nettbrett. Takk gpr svar! Skrur av min hver natt, men det hjelper ikke. :-( Endret 20. mars 2016 av petterm
WayOverrated Skrevet 21. mars 2016 #4 Skrevet 21. mars 2016 Får prøve å wipe cache din da. Ikke helt 100% sikker på hvordan det er på note, så da må du nesten google det. Kan være noe restfiler etter oppdateringer eller noe korrupt i filsystemet ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå