AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #1 Skrevet 20. mars 2016 Heisann dere jeg trenger litt hjelp her. Vi har prøvd i bare to mnd nå etter en spontan abort i fjor. Jeg merket ikke mye symptomer i fjor da jeg fant ut at jeg var gravid bortsett fra uteblitt mensen. På onsdagen fikk jeg noe ut av det ene brystet, som for meg så ut som melk. Aldri skjedd meg før. Tok test på torsdag og den var negativ. Har det skjedd andre her? Jeg tenkte jo med en gang at jeg var gravid men ble negativ test. I dag er jeg så å si sengeliggende pga kvalme. Brystene er ømme, svetter og fryser, "mensmurringer" og smerter på venstre side.. Ja jeg blir litt gal her takk for svar Anonymkode: 35c30...b3e
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #2 Skrevet 20. mars 2016 Hva slags test brukte du? Jeg har opplevd å få negativ test på tester kjøpt på eBay, og positiv da jeg kjøpte en på apotek. (Testa begge samme dag, da jeg var ganske sikker på at jeg var gravid) Det du beskriver kan jo være mensmurring, men også tegn på graviditet, så du får kanskje vente et par dager og så ta test en gang til. Når skulle du hatt mensen? Hvis du tok test før du skulle hatt mens, så er de ikke så sikre... Ta en ny test med morgenurin, så blir den sikrere. Lykke til! Anonymkode: 19ce2...81d
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #3 Skrevet 22. mars 2016 Jeg brukte test fra apoteket så jeg regner med at den er sikker. Uansett så testet jeg alt for tidlig. Men siden jeg ikke hadde noe symptomer på EL som er like hver mnd og dette rare greiene som kom ut av det ene brystet så tenkte jeg what if. Er fortsatt kvalm nå på dag tre. Kasta opp mye på søndagen, ingen andre i familien som er syke så syntes dette er rart men tusen takk for svar. Jeg får teste igjen eller vente på TR. Anonymkode: 35c30...b3e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå