AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #1 Skrevet 20. mars 2016 Jeg er så uheldig altså.. alle jeg har møtt via sukker har vært skikkelig freaks. Fatter ikke at det er mulig! De virker normale på forhånd og IRL er de ikke sånn.. Møtte en fyr i går etter å ha skrevet noen uker. Jeg var positiv og møtte han med åpent sinn, har hatt veldig god tone med han på meldinger og han virka 100% normal! Men plutselig begynner han å komme med kvinnehatende holdninger og generelt meninger som er helt klikk. Han syntes norske menn mangler baller, at likestillingen har gått for langt, og at menn som leker med barna sine (!) og triller barnevogn er gay og avmaskulinisert. Han syns damer som bor i byer er kalde og lever destruktive liv. Jeg satt der bare og "jaha..." mens jeg himla med øya. Ble ingen lang date. For en tosk altså! Måtte bare få det ut. Skulle tro han var en av de mennene som spyr ut dritt her på KG! Finnes det i det hele tatt normale menn på sukker? Han jeg møtte var 38, selv er jeg 34. Har satt søk til mellom 30 og 40 år. Anonymkode: b80e8...b5f 11
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #2 Skrevet 20. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så uheldig altså.. alle jeg har møtt via sukker har vært skikkelig freaks. Fatter ikke at det er mulig! De virker normale på forhånd og IRL er de ikke sånn.. Møtte en fyr i går etter å ha skrevet noen uker. Jeg var positiv og møtte han med åpent sinn, har hatt veldig god tone med han på meldinger og han virka 100% normal! Men plutselig begynner han å komme med kvinnehatende holdninger og generelt meninger som er helt klikk. Han syntes norske menn mangler baller, at likestillingen har gått for langt, og at menn som leker med barna sine (!) og triller barnevogn er gay og avmaskulinisert. Han syns damer som bor i byer er kalde og lever destruktive liv. Jeg satt der bare og "jaha..." mens jeg himla med øya. Ble ingen lang date. For en tosk altså! Måtte bare få det ut. Skulle tro han var en av de mennene som spyr ut dritt her på KG! Finnes det i det hele tatt normale menn på sukker? Han jeg møtte var 38, selv er jeg 34. Har satt søk til mellom 30 og 40 år. Anonymkode: b80e8...b5f Hørtes ut som en fornuftig type. Men han burde jo vite at man ikke sier sånn på en date. Anonymkode: 66245...b12 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #3 Skrevet 20. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hørtes ut som en fornuftig type. Men han burde jo vite at man ikke sier sånn på en date. Anonymkode: 66245...b12 Fornuftig? Han var klin gæren skal jeg si deg. Ble helt skremt. Hadde lyst å foreslå at han bør få seg en Thai-kone, men tenkte det var greit å være høflig tross alt. Anonymkode: b80e8...b5f 20
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #4 Skrevet 20. mars 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så uheldig altså.. alle jeg har møtt via sukker har vært skikkelig freaks. Fatter ikke at det er mulig! De virker normale på forhånd og IRL er de ikke sånn.. Møtte en fyr i går etter å ha skrevet noen uker. Jeg var positiv og møtte han med åpent sinn, har hatt veldig god tone med han på meldinger og han virka 100% normal! Men plutselig begynner han å komme med kvinnehatende holdninger og generelt meninger som er helt klikk. Han syntes norske menn mangler baller, at likestillingen har gått for langt, og at menn som leker med barna sine (!) og triller barnevogn er gay og avmaskulinisert. Han syns damer som bor i byer er kalde og lever destruktive liv. Jeg satt der bare og "jaha..." mens jeg himla med øya. Ble ingen lang date. For en tosk altså! Måtte bare få det ut. Skulle tro han var en av de mennene som spyr ut dritt her på KG! Finnes det i det hele tatt normale menn på sukker? Han jeg møtte var 38, selv er jeg 34. Har satt søk til mellom 30 og 40 år. Anonymkode: b80e8...b5f Tipper han kanskje ikke følte helt kjemi i virkeligheten og bare sa disse tingene for å skremme deg, så du ikke skulle like ham Anonymkode: 1799c...9ed 1
Patton Skrevet 20. mars 2016 #5 Skrevet 20. mars 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hørtes ut som en fornuftig type. Men han burde jo vite at man ikke sier sånn på en date. Anonymkode: 66245...b12 Hvis man tar avstand fra å leke med barnet sitt så er man følelsesmessig avstumpet, og burde ikke få anledning til å reprodusere seg. 19
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #6 Skrevet 20. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tipper han kanskje ikke følte helt kjemi i virkeligheten og bare sa disse tingene for å skremme deg, så du ikke skulle like ham Anonymkode: 1799c...9ed Hvorfor så frekk? Hva er problemet ditt? Han har faktisk sendt en melding om at han syns vi hadde SÅ bra kjemi, og når kan vi dra på neste date. Uff. Anonymkode: b80e8...b5f 6
Gjest Evans Skrevet 20. mars 2016 #7 Skrevet 20. mars 2016 Kanskje du må begynne å ta opp noen verdispørsmål og holdningsspørsmål før du møter dem? Tror du er uheldig, for det finnes jo mange flotte menn med gode verdier og holdninger
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #8 Skrevet 20. mars 2016 Et øyeblikk siden, Evans skrev: Kanskje du må begynne å ta opp noen verdispørsmål og holdningsspørsmål før du møter dem? Tror du er uheldig, for det finnes jo mange flotte menn med gode verdier og holdninger Tydeligvis må jeg det Når samtalen ellers har gått så bra via meldinger, så tenker man jo automatisk at selve daten vil gå bra. Hva bør jeg si da? Hva er ditt syn på barneoppdragelse og likestilling? Men han har sendt 2 meldinger nå, noen tips til hva jeg skal svare? Vil jo være høflig tross alt. Men jeg vil aldri se han igjen. Anonymkode: b80e8...b5f 2
AmandaVI Skrevet 20. mars 2016 #9 Skrevet 20. mars 2016 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tydeligvis må jeg det Når samtalen ellers har gått så bra via meldinger, så tenker man jo automatisk at selve daten vil gå bra. Hva bør jeg si da? Hva er ditt syn på barneoppdragelse og likestilling? Men han har sendt 2 meldinger nå, noen tips til hva jeg skal svare? Vil jo være høflig tross alt. Men jeg vil aldri se han igjen. Anonymkode: b80e8...b5f Du burde skrive nettopp det - at dere antakelig ikke har noen fremtid sammen og at ditt syn på de nevnte temaene neppe er svarene han er ute etter. Og deretter si ha det. Dropp sånne "easy let-downs" som "Du er grei, men..." Han høres bitter og veldig lite sympatisk ut, så fatt deg heller i korthet. Endret 20. mars 2016 av AmandaVI 12
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #10 Skrevet 20. mars 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Tydeligvis må jeg det Når samtalen ellers har gått så bra via meldinger, så tenker man jo automatisk at selve daten vil gå bra. Hva bør jeg si da? Hva er ditt syn på barneoppdragelse og likestilling? Men han har sendt 2 meldinger nå, noen tips til hva jeg skal svare? Vil jo være høflig tross alt. Men jeg vil aldri se han igjen. Anonymkode: b80e8...b5f Jeg synes ikke du trenger å være så høflig. Han uttrykte ganske ekstreme oppfatninger, så da må han kunne få svar på tiltale. Skriv at du har veldig lite sans for hans kvinnefiendtlige og bakstreverske holdninger, og at dere ville vært en særdeles dårlig match. Anonymkode: 6de2c...493 9
kisskissbangbang Skrevet 20. mars 2016 #11 Skrevet 20. mars 2016 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes ikke du trenger å være så høflig. Han uttrykte ganske ekstreme oppfatninger, så da må han kunne få svar på tiltale. Skriv at du har veldig lite sans for hans kvinnefiendtlige og bakstreverske holdninger, og at dere ville vært en særdeles dårlig match. Anonymkode: 6de2c...493 Dette hadde jeg og svart. Hadde absolutt fortalt ham grunnen til at en andre date vare totalt uaktuelt. 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #12 Skrevet 21. mars 2016 Hvor lenge har du vært på sukker? Jeg er omtrent like gammel som deg, har vært medlem der i to år. Nå er jeg et veldig passivt medlem for jeg tror ikke jeg kommer til å finne en fremtidig partner der. Det er altfor mange tullinger og de kjekke mennene drukner i mengden. Og med kjekke mener jeg snill, omtenksom og normal. Tror også de kjekke mennene føler at sukker er helt feil arena å møte damer på. Den eneste grunnen til at jeg har profil der fortsatt er om det skjer et mirakel og drømmemannen (i mine øyne) dukker opp. Jeg synes faktisk Tinder er bedre for da kan jeg selv velge ut de jeg liker. Hvis en av matchene skulle vise seg å være en tulling så er det bare å trykke "unmatch". Etter noen mislykkede dater så lærer man å tolke meldingene som sendes også, det er min erfaring iallfall. Er det en mann som aldri skriver smilefjes så er han ganske usjarmerende i det virkelig liv. Er det en som er utadvendt og blid så slenger han på et par smilefjes i meldingen for å understreke humøret, sånn som jeg gjør selv. Nå har jeg ikke sagt at man skal dømme en person utifra smilefjes på meldinger, men for min del har det stemt ganske bra. Anonymkode: 2b061...8e6
Brob Skrevet 21. mars 2016 #13 Skrevet 21. mars 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så uheldig altså.. alle jeg har møtt via sukker har vært skikkelig freaks. Fatter ikke at det er mulig! De virker normale på forhånd og IRL er de ikke sånn.. Møtte en fyr i går etter å ha skrevet noen uker. Jeg var positiv og møtte han med åpent sinn, har hatt veldig god tone med han på meldinger og han virka 100% normal! Men plutselig begynner han å komme med kvinnehatende holdninger og generelt meninger som er helt klikk. Han syntes norske menn mangler baller, at likestillingen har gått for langt, og at menn som leker med barna sine (!) og triller barnevogn er gay og avmaskulinisert. Han syns damer som bor i byer er kalde og lever destruktive liv. Jeg satt der bare og "jaha..." mens jeg himla med øya. Ble ingen lang date. For en tosk altså! Måtte bare få det ut. Skulle tro han var en av de mennene som spyr ut dritt her på KG! Finnes det i det hele tatt normale menn på sukker? Han jeg møtte var 38, selv er jeg 34. Har satt søk til mellom 30 og 40 år. Anonymkode: b80e8...b5f Dette er mer normalt enn du tror. Prøv å finne ut litt av disse holdningene før daten, som en sier over her.Jeg skjønner at du ble paff, men da fant du ihvertfall ut at han ikke passer deg. 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Fornuftig? Han var klin gæren skal jeg si deg. Ble helt skremt. Hadde lyst å foreslå at han bør få seg en Thai-kone, men tenkte det var greit å være høflig tross alt. Virkelig???????? For en kommentar.
makkapakka Skrevet 21. mars 2016 #14 Skrevet 21. mars 2016 du får ikke hjelp av han hvis dere får barn,
Kraula Skrevet 21. mars 2016 #15 Skrevet 21. mars 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Fornuftig? Han var klin gæren skal jeg si deg. Ble helt skremt. Hadde lyst å foreslå at han bør få seg en Thai-kone, men tenkte det var greit å være høflig tross alt. Anonymkode: b80e8...b5f Stakkars Thai-damen! Er enig med AB493 og @kisskissbangbang. Gi han svar på tiltale, dette er holdninger som er helt bak mål. Om han tror at han kan kapre en kvinne med slikt vås, hah, ja da får han skrive holdningene sine i klartekst på profilen sin.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #16 Skrevet 21. mars 2016 TS, jeg synes du var tafatt som ikke sa imot han på daten. Anonymkode: 6de2c...493 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #17 Skrevet 21. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: TS, jeg synes du var tafatt som ikke sa imot han på daten. Anonymkode: 6de2c...493 Så du liker å krangle på første date du altså? Når en fyr står og roper deg i trynet om hvor ille det er med likestilling etc så tenker jeg at det bare er å komme seg derifra. Jeg sendte forøvrig følgende svar til daten: "Hei, takk for sist. Jeg merket at vi ikke hadde særlig til felles,da du har noen ganske ekstreme meninger ang. likestilling og sånn. Ønsker deg lykke til videre :)" Har ikke fått noe svar etter dette så da har han vel forstått tegninga. TS Anonymkode: b80e8...b5f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå