AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #1 Skrevet 20. mars 2016 Hei! Hva er normalt for menn i forhold til hår på intimområde? Jeg ønsker at mannen min skal fjerne hår, i hvert fall stusse litt. Er det innafor å be om dette? Anonymkode: 519f8...da9
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #2 Skrevet 20. mars 2016 Er du helt glatt selv? personlig liker jeg at dama er helt glatt, men at jeg som er mann kan stusse til veldig kort. Når det er helt glatt på meg syntes dama jeg så ut som en guttunge. Anonymkode: c949b...8f0
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #3 Skrevet 20. mars 2016 Klart du kan be om det. Jeg foretrekker mine menn med barberte baller og godt stusset V område Anonymkode: 05080...f51 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #4 Skrevet 20. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du helt glatt selv? personlig liker jeg at dama er helt glatt, men at jeg som er mann kan stusse til veldig kort. Når det er helt glatt på meg syntes dama jeg så ut som en guttunge. Anonymkode: c949b...8f0 Jeg er helt glatt selv, ja. Mannen min har ikke stusset seg på de to årene vi har vært sammen. Føler det hadde vært bedre om han i hvert fall stusset av en del. Er noe med å få hår i munnen når man suger osv som ikke faller i god jord hos meg.. Anonymkode: 519f8...da9 1
skogsvandreren Skrevet 20. mars 2016 #5 Skrevet 20. mars 2016 Barberer når det trengs, aldri glattbarbert.
Gjest OxBall Skrevet 20. mars 2016 #6 Skrevet 20. mars 2016 Helt greit å be om en grundig klipp eller voksing Synes ikke at vi menn be om, eller forvente at dama shaver, hvis vi ikke gjør det selv.
Gjest Coolaid Skrevet 20. mars 2016 #7 Skrevet 20. mars 2016 Inviter ham til en deilig dusj og "spa" behandling hvor du såper ham inn og barberer ham - skjemmer han skikkelig bort. Si at du har lyst å barbere ham litt og at du tenner på tanken om det. Hvem blir ikke med på det? Hjemme hos oss er vi begge glatte, fordi vi liker det.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #8 Skrevet 20. mars 2016 Helt turn off. Når menn er glatt...ser teit ut og hæslig Anonymkode: 20c74...d5d
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #9 Skrevet 20. mars 2016 Ingen stussing på 2 år??!! Det må da vokse ut av boxeren?! Som mann, etter 3 uker, er det noen cm. Det må bli utrolig langt og ekkelt om det vokser i 2 år. Anonymkode: c949b...8f0
stan Skrevet 20. mars 2016 #10 Skrevet 20. mars 2016 Slik det vokser og gror til meg ville jeg ikke funnet fram til tissen om jeg ikke stusset på to år. Klipper kort over, barberer ballene. Det funker for begge. 2
Gjest Klopp Skrevet 20. mars 2016 #11 Skrevet 20. mars 2016 Stusser og klipper helt kort jeg. Skal jo ikke være glattbarbert og se ut som en guttunge.
Charmander Skrevet 21. mars 2016 #12 Skrevet 21. mars 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Hva er normalt for menn i forhold til hår på intimområde? Jeg ønsker at mannen min skal fjerne hår, i hvert fall stusse litt. Er det innafor å be om dette? Anonymkode: 519f8...da9 Helt innafor å be om det om dette er noe du selv gjør. Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om det der nede, holder stort sett plenen ganske kortklippet, men om en partner ønsker at jeg f .eks barberer alt så gjør jeg det bare. Det er veldig enkelt og greit, så kan jeg be hun om noe nesten gang
ajarRun Skrevet 21. mars 2016 #13 Skrevet 21. mars 2016 Jeg er skeptisk til dette. Jeg prøvde å barbere ballene mens jeg satt på do og røyket en sigarett. Endte opp med å brenne ballene med sigaretten.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #14 Skrevet 21. mars 2016 Helt innafor å be om! Glatt eller stusset må bli opp til hver enkelt. Takke meg til stusset foran stikkende stubber, og det blir det lett. Anonymkode: 106c4...ede
Gjest OxBall Skrevet 21. mars 2016 #15 Skrevet 21. mars 2016 Hvis man sliter med stubber og korte hår som klør, så er det bare å gå på salong og få det fjernet med voks. Alternativt så vokser du det selv hjemme eller lar dama gjøre det
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #16 Skrevet 22. mars 2016 Når jeg er i offentlig bad og dusjer med andre menn. Så ser jeg med en gang hvem som har dame eller ikke. Da ser det ut som en apejungel der nede, med en pølse som stikker ut av jungelen. Slike skulle etter min mening vært bortvist fra steder der andre skal bade.... Men det er en annen historie Selv om det kan gå 2-3uker mellom hver gang. glattbarberer jeg alt der nede. Det er en deilig følelse når jeg er helt nybarbert. Da sitter også "blowjobs" løst hos min samboer. Da kan det smakes i vei uten skjemmende hårvekst. Det samme gjelder henne når hun har tatt en runde med barberhøvelen. Bruker Gilette Venus i dusjen, og det tar kanskje et par min. Det er det verdt. Prøvde hårfjerningskrem der nede for en stund siden. Da ble huden på ballene veldig sår. Så det skal jeg aldri gjøre igjen. Anonymkode: 41b29...690 1
Antoinette Skrevet 22. mars 2016 #17 Skrevet 22. mars 2016 Her i huset er vi begge nøye med å holde hårveksten under kontroll. Ikke barbert seg på 2 år? Stakkars deg og JA- be han om å shine seg opp nedentil. Det blir mye løse kjønnshår i senga, rundt doskåla/ringen og i klærne når det er fullt utvokst. Vi lever da ikke på 70- tallet lengre.
draug 75 Skrevet 22. mars 2016 #18 Skrevet 22. mars 2016 Barberer skaftet og pungen, og stusser og former trekanten. Nå er det litt politisk spørsmål om når kjønnshåret går over i kroppshår, jeg ville nok sett bra, skal vi si underholdende, ut hvis jeg hadde barbert vekk kjønnshåret og latt kroppshåret være i fred..... 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #19 Skrevet 22. mars 2016 Den 20.3.2016 at 22.21, Klopp skrev: Stusser og klipper helt kort jeg. Skal jo ikke være glattbarbert og se ut som en guttunge. Jeg har kun sex med mannfolk med helt glattbarbert, og aldri har jeg møtt noen som ser ut som en guttunge. Da må de ha ekstremt liten penis isåfall. Så latterlig at deg å disse andre på en slik måte. Anonymkode: 0d4f7...e79 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #20 Skrevet 22. mars 2016 Den 20. mars 2016 at 17.51, Coolaid skrev: Inviter ham til en deilig dusj og "spa" behandling hvor du såper ham inn og barberer ham - skjemmer han skikkelig bort. Si at du har lyst å barbere ham litt og at du tenner på tanken om det. Hvem blir ikke med på det? Hjemme hos oss er vi begge glatte, fordi vi liker det. Noen blir dessverre ikke med på det i frykt om stubber og kløing Men da er vel ikke stuss for mye å be om? Anonymkode: bf679...63c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå