Gå til innhold

Gaysir eller ikke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt en profil på gaysir en god stund nå, uten profilbilde eller noe slags info, mer for å orientere meg litt kan man si. Jeg er en ung bifil kvinne, som har ganske konservative foreldre, og derfor vet kun vennene mine om legningen, samt noen bekjente... Det er ikke en hemmelighet, men samtidig ikke noe jeg aktivt går inn for å fortelle folk, og samtidig ønsker jeg ikke at akkurat foreldrene mine skal få vite om det. Det er kanskje umodent, men det får så være... Har også tidligere fått en del negative tilbakemeldinger fra folk som har fått vite at jeg er bifil, som mener at siden jeg er en ung kvinne så er det bare en fase osv. Ganske slitsomt at andre mennesker som såvidt kjenner meg mener de vet mer om min legning enn jeg selv gjør!

Har ganske lenge vurdert om jeg skal gjøre profilen min aktiv, med profilbilde osv. Men klarer ikke helt å bestemme meg, eller for å si det rett ut: Jeg har ikke turt. Bor i en ganske liten bygd, og ønsker ikke at det er noe som skal komme ut i bygden pga min famillie. 
Det jeg rett og slett ikke klarer å bestemme meg for er om det er verdt det eller ikke. Har hatt et forhold til en kvinne før, som var veldig intenst, og jeg har lenge savnet å ha de følelsene og den tiltrekningen for noen. Tror absolutt at det kan oppstå med en mann også, men har opplevd mange ganger at når det kommer til sexen, så blir det en skuffelse. 

Hovedpoenget er vel at jeg ønsker å bruke mulighetene jeg har, og kunne date hvem jeg vil. Men så langt har jeg ikke turt... Vet ikke helt hva jeg spør om her egentlig, men kunne trengt litt veiledning ang. dette... Har ikke lyst til at foreldrene mine skal ha så stor betydning for hvordan jeg lever livet mitt, men samtidig klarer jeg liksom ikke å legge fra meg disse tankene. Noen som har noe innspill? Har ikke noe skeivt nettverk, så det gjør det jo vanskelig uten andre kanaler.

Anonymkode: 0d54a...da0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trenger du å legge ut bilde da? Kan du ikke si at bilder sendes på pm? Du må vel være plussmedlem for å sende bilder der.

Anonymkode: 79894...69b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er på Gaysir selv (lesbisk kvinne) og var litt redd for det samme som deg i begynnelsen, før jeg registrerte meg der. Men ble aldri noe negativt snakk om det, som jeg vet om hvertfall. For det første er det jo lukket for ikke-medlemmer, og for det andre tror jeg de fleste som er der inne har stor respekt for at ikke alle er åpne om legningen sin. Jeg har selv sett profiler av folk jeg vet hvem er og har vokst opp med, men kunne aldri falt meg inn å sitte og snakke med andre og bare "Ja, gud, visste du at X er homo?". :)

Ellers, dessverre, er min egen erfaring at folk uten bilde eller annen info er ganske uinteressante. Jeg skriver f.eks. ikke med folk som ikke har profilbilde. 

Anonymkode: 697ba...77e

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg er på Gaysir selv (lesbisk kvinne) og var litt redd for det samme som deg i begynnelsen, før jeg registrerte meg der. Men ble aldri noe negativt snakk om det, som jeg vet om hvertfall. For det første er det jo lukket for ikke-medlemmer, og for det andre tror jeg de fleste som er der inne har stor respekt for at ikke alle er åpne om legningen sin. Jeg har selv sett profiler av folk jeg vet hvem er og har vokst opp med, men kunne aldri falt meg inn å sitte og snakke med andre og bare "Ja, gud, visste du at X er homo?". :)

Ellers, dessverre, er min egen erfaring at folk uten bilde eller annen info er ganske uinteressante. Jeg skriver f.eks. ikke med folk som ikke har profilbilde. 

Anonymkode: 697ba...77e

Takk for svar :) Ja, du har nok rett i det, de andre som er der burde jo respektere det. Tror jeg er litt i overkant paranoid angående sånne ting :fnise:

Ja det vet jeg, skjønner godt at folk uten profilbilde er uinteressante. Så det blir jo enten å bruke profilbilde eller ikke være aktiv. Men du roet meg faktisk litt ned nå :) 

Anonymkode: 0d54a...da0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...