lizzy x Skrevet 20. oktober 2004 #1 Skrevet 20. oktober 2004 jeg har for ikke så lenge siden invistert i en ny dongeri bukse meen så oppdager jeg til min store forskrekkelse at jeg driver og går med smekken ÅPEN :o glidelåsen er så laus og dårlig,så den driver hele tiden og sklir opp,skikkelig nedtur..kan jo nesten ikke bruke den mere,snufs...og den er ikke for liten heller altså,det er en stretch bukse.så og si...noen tips om kanskje å få glidelåsen til å sitte på plass?
lizzy x Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2004 glidelåsen sklir ned,mener jeg ..eh :oops: kjøpte buksen på en itchi butikk
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2004 #4 Skrevet 20. oktober 2004 Hvis det er en knapp oppforbi glidlåsen, så kan du ta en gummistrikk å ta gjennom det lille hullet i glidlåsen og deretter feste den løkka du får rundt knappen øverst i buksa. Dette trikset har jeg brukt en del ganger. Litt mer stress å gå på toalettet, men du får hvertfall brukt buksa (PS: du må feste strikken før du knapper igjen knappen)
lizzy x Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2004 bytte den ut. hmm,men er ikke det mye jobb? jeg er helt grønn på alt som har med sying og sånt å gjøre...eh er det vanskelig?
lizzy x Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter #6 Skrevet 20. oktober 2004 Hvis det er en knapp oppforbi glidlåsen, så kan du ta en gummistrikk å ta gjennom det lille hullet i glidlåsen og deretter feste den løkka du får rundt knappen øverst i buksa. Dette trikset har jeg brukt en del ganger. Litt mer stress å gå på toalettet, men du får hvertfall brukt buksa (PS: du må feste strikken før du knapper igjen knappen) ååå,jaa... så kjempesmart det må jeg jo prøve...tuuusen takk
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2004 #7 Skrevet 20. oktober 2004 Enda bedre er det, synes jeg da, og tre på en nøkkelring i glidelåshullet! Du vet, bare selve metallringen. Og så feste den utenpå knappen!
Tuddelidu Skrevet 20. oktober 2004 #8 Skrevet 20. oktober 2004 Det kunne jo kanskje være en ide å ta med buksa tilbake til butikken igjen og spørre om det virkelig skal være slik da? Kanskje de fikser det for deg, eller du får en ny??
Hu i Svingen Skrevet 21. oktober 2004 #9 Skrevet 21. oktober 2004 Det kunne jo kanskje være en ide å ta med buksa tilbake til butikken igjen og spørre om det virkelig skal være slik da? Kanskje de fikser det for deg' date=' eller du får en ny?? [/quote'] God ide! Særlig hvis buksa er ny..
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2004 #10 Skrevet 21. oktober 2004 joda,kunne jo det,men fikk buksa ganske så billig og salgsvarer byttes jo ikke,sikkert pga låsen at de var så billige :evil: men kan jo prøve det med nøkkelringen og dere er så smarte,thanks :blomst_opp:
ivanka Skrevet 21. oktober 2004 #11 Skrevet 21. oktober 2004 det med at salgsvarer ikke byttes gjelder ikke når det er kvaliteten/produksjonsfeil det gjelder. du har akkurat like mye reklamasjonsrett på salgsvarer, men sjelden anledning til å bytte dem i andre varer uten noen særskilt grunn.
Tuddelidu Skrevet 21. oktober 2004 #12 Skrevet 21. oktober 2004 det med at salgsvarer ikke byttes gjelder ikke når det er kvaliteten/produksjonsfeil det gjelder. du har akkurat like mye reklamasjonsrett på salgsvarer, men sjelden anledning til å bytte dem i andre varer uten noen særskilt grunn. Jepp, jeg ville prøvd i butikken! Det verste som kan skje er at de ikke gjør noe Men de burde de, synes nå jeg...
lizzy x Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter #13 Skrevet 21. oktober 2004 joda' date='kunne jo det,men fikk buksa ganske så billig og salgsvarer byttes jo ikke,sikkert pga låsen at de var så billige :evil: men kan jo prøve det med nøkkelringen og dere er så smarte,thanks :blomst_opp:[/quote'] eh...det var meg,var ikke klar over at jeg ikke var pålogget :oops:
myagi Skrevet 21. oktober 2004 #14 Skrevet 21. oktober 2004 Det kan hende det er lås på glidelåsen. Prøv å dra den helt opp før du klemmer "håndtaket" inn/ned igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå