AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #1 Skrevet 20. mars 2016 Om det er utslett vites ikke, men de er røde og får ofte hvite ender med puss... jeg prøver la være å knipe eller klø på de, men ... jeg viste de til en lege, men han visste ikke råd... sa jeg kunne ta Zyrtec så det klødde mindre. Har dere noen råd om å bli kvitt disse? Jeg mistenker browniesspising som årsaken, for det begynte en periode jeg spiste mye brownies, kombinasjonen fett, sjokolade og sukker - ikke bra, har merket det før og, fått masse kviser av det! Men det har ikke gått helt tilbake, og redd jeg får arr og... så har dere tips om åf å vekk disse? Kanskje kjøre litt sukkerfritt og? (i påska?) uh Vel, hudpleietips til kroppen - mot kviser! Anonymkode: e123f...416
urenluren Skrevet 20. mars 2016 #2 Skrevet 20. mars 2016 Sukker kan nok være en av årsakene, ja. Jeg får alltid kviser hvis jeg spiser mye sukker. Ellers pleier jeg å få flere kviser på vinteren, mens når sola skinner på det om sommeren forsvinner de(har kviser på skulderbladene). Passer du på at du skyller vekk all balsamen når du dusjer? Rester av balsam kan gi kviser. Jeg foreslår at du tar hårvasken først og tar dusjsåpe på kroppen helt til slutt, og er nøye med å skylle av alt. Pass på at du drikker nok vann.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #3 Skrevet 20. mars 2016 Har du prøvd å bytte shampo/balsam? Jeg var i mange år plaget i nakken og øverste del av ryggen. Det eneste som hadde effekt var continuous renewel serum fra MD Formulations. Anonymkode: a5151...4d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå