Arabella Skrevet 20. mars 2016 #21 Skrevet 20. mars 2016 Dere virker ganske unge og/eller fantasiløse, synes jeg. Dette var stusslige greier. 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #22 Skrevet 20. mars 2016 20 minutter siden, Arabella skrev: Dere virker ganske unge og/eller fantasiløse, synes jeg. Dette var stusslige greier. TS her Vi er 23 og 27. Anonymkode: abe08...a29
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #23 Skrevet 20. mars 2016 skjønner ikke helt hvorfor du skal trå varsomt her, han virker jo greit opptatt av egen nytelse dersom han (nå) kommer i løpet av minutter!? Jeg ville sagt det rett ut var jeg deg. Eventuelt slengt fram en dildo og stilt meg på alle fire etter at han hadde fått sine minutter i misjonæren. Anonymkode: 85b49...387 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #24 Skrevet 20. mars 2016 16 timer siden, Katten.2.0 skrev: Fyi: jeg foretrekker misjonær over doggy. Hvorfor det egentlig? Jeg ser at du har fått tre plusser også, men alle mennene jeg har ligget med har likt doggy bedre enn misjonær fordi de ser mer da av rumpe og midje og slikt og får mer visuell stimuli for å si det sånn. Liker du ikke doggy i det hele tatt eller bare foretrekker du det ikke? Anonymkode: 496a0...42f 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #25 Skrevet 20. mars 2016 1 time siden, Arabella skrev: Dere virker ganske unge og/eller fantasiløse, synes jeg. Dette var stusslige greier. Stusselig svar du kom med. Hva med å heller komme med råd som kan hjelpe TS? Anonymkode: 8d66a...991 4
sol87 Skrevet 20. mars 2016 #26 Skrevet 20. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi bruker tid på litt forspill, stort sett fingrer han meg noen minutter før vi begynner. Jeg er ganske rask med å bli våt, stresser alltid med det, er redd for at det skal gjøre vondt. Før jeg byttet p piller gikk jeg på noen i et år som gjorde meg knusktørr uansett hva vi gjorde, og endte derfor med mye tørrsex hvor det var veldig vondt, og jeg måtte bite tennene sammen og late som ingenting. Så nå er ikke det noe problem lenger, jeg fokuserer på å bli våtest mulig fortest mulig, så jeg slipper den smerten igjen. Jeg får ikke så mye ut av penetrering, så når vi ligger nesten helt stille oppå hverandre sånn blir det gørrkjedelig. Mister tenningen. Er våt men ikke kåt. Noen ganger for våt, så føles som han bare ligger og plasker inni meg, og det hele virker komisk og latterlig. Og ganske turn off Anonymkode: abe08...a29 "Vi bruker litt tid på forspill, stort sett fingrer han meg noen minutter før vi begynner." "Jeg er ganske rask med å bli våt, stresser alltid med det" "jeg fokuserer på å bli våt fortest mulig" Jeg forstår godt at du kjeder deg under sex (og at han kanskje gjør det også) om det skal stresses med å bli våt og kåt. Forspill er ikke noe man gjør "før sex", det er en del av sexen og kan være like deilig som resten av greia. Å kysse, kose, stryke, slikke og suge er fine ting man kan gjøre med hverandre før man har sex. Jeg hadde nok ikke blitt særlig kåt eller inspirert av å bare bli fingret i noen minutter, og så skulle jeg være klar i alle fall. Jeg får heller ikke noe ut av penetrering alene, i alle fall ikke hvis jeg ikke allerede har fått orgasme (for da synes jeg det er veldig deilig). Det kan se ut sex har blitt en stressgreie for deg/dere. At du er redd for at det skal gjøre vondt, er heller ikke bra. Mine beste tips: Variasjon! Variasjon er mer enn to-tre ulike stillinger. Se det jeg skrev om forspill. Bruk en liten vibrator. En liten vibrator på en fingerstørrelse bråker ikke, og kan til og med brukes i enkelte varianter av misjonærstillingen (men også andre stillinger, selvfølgelig). Snakk sammen om sex. Vær tydelig med hverandre på hva som er deilig. Bruk glidemiddel! Sex skal aldri være vondt, og det å ha glidemiddel tilgjengelig kan ta brodden fra bekymringen om at du ikke skal bli våt nok. 4
Gjest Klopp Skrevet 20. mars 2016 #27 Skrevet 20. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det egentlig? Jeg ser at du har fått tre plusser også, men alle mennene jeg har ligget med har likt doggy bedre enn misjonær fordi de ser mer da av rumpe og midje og slikt og får mer visuell stimuli for å si det sånn. Liker du ikke doggy i det hele tatt eller bare foretrekker du det ikke? Anonymkode: 496a0...42f Jeg liker doggy men ikke favoritten. Favoritten min er jenta på topp. Så kommer misjonæren.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #28 Skrevet 21. mars 2016 Det er fantasi å kreve at sexen blir like bra, år etter år. De fleste i forhold går gjennom ulike sexfaser. Etter flere år så blir sexen aldri den samme som i begynnelsen. Den beste sexen har horer. Der er alltid hver sexøkt noe nytt. Anonymkode: 024cc...143
Katten.2.0 Skrevet 21. mars 2016 #29 Skrevet 21. mars 2016 Drawbacks med doggy: Kan ikke se nytelsen hennes, har tilgang til betraktelig mindre, jeg har alltid vært så høy (2m) at proposjonsmessig er det ikke så bra, belastningen på lårene blir derfor merkelig for meg og jeg klarer ikke støte på samme måte, kan ikke manipulere vinkelen like bra (vanskeligere å treffe de forskjellige punktene, noe som resulterer i mindre nytelse for meg i tillegg til henne), ballene dasker mot henne ved harde støt. Fordeler med misjonær: Kan se nytelsen hennes i øynene, kysse henne, tilgang til halsen (kveling, biting, hva enn), tilgang til puppene, kan fingre henne, spanke henne på flere steder, kan med enkle grep gjøre slik at stillingen blir helt annerledes - treffe dypt, g-punktet, slik at det blir trangt, forskjellige vinkler, alt mulig. Kan komme over hele henne. Doggy har sin sjarm, men jeg har så uendelig mer muligheter i misjonær og dermed mer nytelse for oss begge. 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #30 Skrevet 21. mars 2016 3 timer siden, Katten.2.0 skrev: Drawbacks med doggy: Kan ikke se nytelsen hennes, har tilgang til betraktelig mindre, jeg har alltid vært så høy (2m) at proposjonsmessig er det ikke så bra, belastningen på lårene blir derfor merkelig for meg og jeg klarer ikke støte på samme måte, kan ikke manipulere vinkelen like bra (vanskeligere å treffe de forskjellige punktene, noe som resulterer i mindre nytelse for meg i tillegg til henne), ballene dasker mot henne ved harde støt. Fordeler med misjonær: Kan se nytelsen hennes i øynene, kysse henne, tilgang til halsen (kveling, biting, hva enn), tilgang til puppene, kan fingre henne, spanke henne på flere steder, kan med enkle grep gjøre slik at stillingen blir helt annerledes - treffe dypt, g-punktet, slik at det blir trangt, forskjellige vinkler, alt mulig. Kan komme over hele henne. Doggy har sin sjarm, men jeg har så uendelig mer muligheter i misjonær og dermed mer nytelse for oss begge. Hadde han endelig vært så kreativ som deg, hadde jeg skjønt det, men han ligger bare der, og jeg ligger under og beveger meg. Tungt og kjedelig. Anonymkode: abe08...a29
Katten.2.0 Skrevet 21. mars 2016 #31 Skrevet 21. mars 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde han endelig vært så kreativ som deg, hadde jeg skjønt det, men han ligger bare der, og jeg ligger under og beveger meg. Tungt og kjedelig. Anonymkode: abe08...a29 Støter han ikke engang?
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #32 Skrevet 21. mars 2016 1 time siden, Katten.2.0 skrev: Støter han ikke engang? Ikke som jeg nevneverdig legger merke til, ligger bare der og nyter. Muligens møter han meg litt på halvveien.. Anonymkode: abe08...a29
Katten.2.0 Skrevet 21. mars 2016 #33 Skrevet 21. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke som jeg nevneverdig legger merke til, ligger bare der og nyter. Muligens møter han meg litt på halvveien.. Anonymkode: abe08...a29 Ew. På tide med en alvorsprat. 3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #34 Skrevet 21. mars 2016 21 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Ew. På tide med en alvorsprat. Men hva sier man? Han støter litt krampete rett før han kommer, men ofte fører dette til at det bare blir kluss, og at jeg må holde på enda lenger før han får sjansen igjen. Ikke at det er lenge, bare irriterende. Anonymkode: abe08...a29
Katten.2.0 Skrevet 21. mars 2016 #35 Skrevet 21. mars 2016 At et godt sexliv er veldig viktig i et forhold, og et godt sexliv forutsetter at begge parter deltar? Jeg aner ikke. Du kjenner ham best og vet hvordan du kan ordlegge deg for at han skal forstå alvoret i det. En lite aktiv sexpartner ville vært grunn nok for meg til å finne en annen. 3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #36 Skrevet 21. mars 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hva sier man? Han støter litt krampete rett før han kommer, men ofte fører dette til at det bare blir kluss, og at jeg må holde på enda lenger før han får sjansen igjen. Ikke at det er lenge, bare irriterende. Anonymkode: abe08...a29 Sett deg ned med han og fortell han at sexlivet dere har nå ikke er tilfredsstillende for deg. Forklar for han hva du trenger på en ordentlig måte, og hvorfor det dere gjør nå ikke er nok for deg. Du har lov til å si fra. Anonymkode: 7aa2a...d8a 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå