Gå til innhold

Han vil ikke doggy

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Etter å ha vært ilag i to år, så har kjæresten min gitt fullstendig slipp på den litt røffe sexen vi hadde før.

Da vi begynte å holde på brukte vi å ha sex flere ganger om dagen, og det var alltid doggy eller cowgirl det gikk i, noe jeg likte ettersom doggy er favoritten, både på alle fire og med ansiktet ned i madrassen og rumpa i været. Jeg har gjort det ganske klart at jeg foretrekker dette, og han har selv gitt uttrykk for at det er favoritten. Det var alltid en ekstra tenning der. Litt småspanking og dra i håret.

Dessverre har sexlivet dalet, men vi pleier å ha sex daglig. Nå går det bare i misjonær, som jeg ikke liker. Jeg hinter og prøver å ta styringen, men ender alltid opp i misjonæren til slutt. Han vil fremdeles litt cowgirl, men også dette gjør jeg bare for han, men det er i hvert fall ikke like "klamt og kjedelig". Før hadde vi sex i halvtime til time, nå bruker han noen minutter, så kommer han, og jeg håper alltid han skal komme fort, selv om jeg var veldig kåt når vi begynner. Det er rett og slett kjedelig. Det føles poengløst og absurd, og jeg ligger egentlig og stirrer i taket og venter. Prøver hele tiden å fake at jeg er tent for å få han til å bli raskere ferdig, men ikke for mye, og heller stønner og gir komplimenter når vi er i doggy, for å motivere han litt til det. Han virker veldig tent, og snakker litt skittent om at han skal ta meg hardt, men det føles ikke helt sånn. Jeg gjør stort sett arbeidet, og han ligger oppå og tar imot.

Jeg har prøvd å si i fra, men vil trå varsomt, siden jeg ikke vil han skal bli såret, eller gjøre det til noe negativt. Spørsmålet mitt er egentlig om det er noen med lignende erfaringer, er det noen som skjønner hvorfor han plutselig bare vil i misjonær? Virker som han helst vil komme inni meg i misjonæret og være nær meg, men jeg trodde det var deiligt å komme i doggy og at det svartner litt? 

Anonymkode: abe08...a29

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du spurt han?

Anonymkode: 39449...c65

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Den type sex, daglig, minner bare om dårlig uvaner.

Du er kveldsrunken hans..

Snakk med ham!

Anonymkode: 334bd...62a

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan tar jeg det opp? Hva skal jeg si?

Han virker veldig tent, men at han gjerne vil komme i misjonæren. Trodde ikke mange foretrakk misjonæren..

Skrevet

Hva mener du med at det svartner litt? :)

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Mb26 skrev:

Hva mener du med at det svartner litt? :)

At noen gutter jeg kjenner har beskrevet det å komme i doggy får det til å svartne litt foran øya når de kommer, at det føles mer intenst enn om man ligger. At man jokker seg ut til man mister kontrollen mer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere har vært sammen i to år og du vil trå varsomt?  Ærlig talt, her må du si ting rett frem og slutte med hinting. Vil du ha et ræva sexliv resten av livet? 

Anonymkode: b7301...2d7

• Liker 13
Skrevet

Fyi: jeg foretrekker misjonær over doggy.

• Liker 5
Gjest Coolaid
Skrevet

Alle vil ha het, lidenskapelig, kåt, frekk og rå sex. Etter at ting blir hverdagslig er det ikke det samme. Mennesker, behov og ikke minst sex forandrer seg. Kanskje han også fått et litt annet behov for også å ha mer intim sex? Hva vet du egentlig om hans innerste fantasier ? Hva vet han om dine

Du skriver mye om hva du vil. Har du spurt ham hva han vil? I tillegg syns jeg du er slem mot kjæresten din. Du er ikke ærlig, spiller skuespill, hinter og gjør alle de feile tingene. Jeg pleier å si at kvinner ønsker og mange ganger forventer, at menn skal lese tankene deres, noe som selvfølgelig ikke er mulig. Dere blir nødt til å kommunisere på en klar og tydelig måte som resten av oss.

God sex handler om kommunikasjon. Ja sex må også snakkes om. Vellykket sex er å ikke ha den samme type sex hele tiden. 

Det er ikke kjæresten din som er problemet her, det er dere begge to. Snakk sammen. 

(En annen ting som man kan tenke på  er at doggy er en stilling som kan få det til å gå fort for mange menn. Det kan faktisk være at han prøver å unngå dette. )

AnonymBruker
Skrevet

Vurdert swingersklubb/partnerbytte?

(Seriøst forslag).

Anonymkode: 16036...ed3

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vurdert swingersklubb/partnerbytte?

(Seriøst forslag).

Anonymkode: 16036...ed3

Hæ? Fins sånt i Norge?:overrasket:

Gjest Mysticgirl
Skrevet (endret)

Du får snu rumpa til han og si : Nå får du knulle meg slik vi gjorde i begynnelsen! :P

Menn forstår ikke hinting, her er det klar tale som må til :fnise:

Endret av Mysticgirl
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Fyi: jeg foretrekker misjonær over doggy.

Interessant! kan du forklare hvorfor du liker den bedre, har du alltid foretrukket den?

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere har vært sammen i to år og du vil trå varsomt?  Ærlig talt, her må du si ting rett frem og slutte med hinting. Vil du ha et ræva sexliv resten av livet? 

Anonymkode: b7301...2d7

Det er selvfølgelig andre problemer i forholdet som også gjør at jeg ikke føler jeg kan si ting rett ut til han, og jeg vil ikke gjøre vondt verre, eller trå på følelsene hans.

14 timer siden, Coolaid skrev:

Alle vil ha het, lidenskapelig, kåt, frekk og rå sex. Etter at ting blir hverdagslig er det ikke det samme. Mennesker, behov og ikke minst sex forandrer seg. Kanskje han også fått et litt annet behov for også å ha mer intim sex? Hva vet du egentlig om hans innerste fantasier ? Hva vet han om dine

Du skriver mye om hva du vil. Har du spurt ham hva han vil? I tillegg syns jeg du er slem mot kjæresten din. Du er ikke ærlig, spiller skuespill, hinter og gjør alle de feile tingene. Jeg pleier å si at kvinner ønsker og mange ganger forventer, at menn skal lese tankene deres, noe som selvfølgelig ikke er mulig. Dere blir nødt til å kommunisere på en klar og tydelig måte som resten av oss.

God sex handler om kommunikasjon. Ja sex må også snakkes om. Vellykket sex er å ikke ha den samme type sex hele tiden. 

Det er ikke kjæresten din som er problemet her, det er dere begge to. Snakk sammen. 

(En annen ting som man kan tenke på  er at doggy er en stilling som kan få det til å gå fort for mange menn. Det kan faktisk være at han prøver å unngå dette. )

Jeg kan ikke skrive alt om sexlivet vårt i en post, men jeg har selvfølgelig spurt han om fantasiene hans, hva han tenner på, og forsøker alltid å gjøre disse tingene, men det virker som han glemmer dette når vi har kommet inn i akten, og han ber meg bare legge meg på ryggen, også legger han seg over meg og virker tilfredsstilt. Men det er når vi har litt råere sex og andre stillinger hvor han etterpå sier han skjelver eller at det var fantastisk, så skjønner ikke hvorfor han insisterer på misjonæren. Jeg tar ofte litt kontroll i begynnelsen og får han til å prøve doggy, eller så går jeg på toppen før han rekker å foreslå misjonæren, men det går noen minutter så sier han entusiastisk at jeg skal legge meg på ryggen. 
Når vi snakker sammen om hva vi liker sier jeg hvilke stillinger jeg syntes er godt, og at jeg ikke får så mye ut av misjonær, men det ser han ut til å glemme ganske fort. 

Han har aldri hatt et problem med å komme fort, virker som han syntes det er lettere å komme i misjonæren, fordi han varer lenger i doggy, selv om han stønner og er mer "into it". 

Jeg skjønner ikke menn..

Gjest Klopp
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han virker veldig tent, men at han gjerne vil komme i misjonæren. Trodde ikke mange foretrakk misjonæren..

Jeg vil ta doggy stillingen også, hvis ikke så får du ikke mer sex. Eller kanskje jeg får be en annen. 

Det kan du jo si. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Klopp skrev:

Jeg vil ta doggy stillingen også, hvis ikke så får du ikke mer sex. Eller kanskje jeg får be en annen. 

Det kan du jo si. 

Ikke si dette :P 

Kanskje prøv å ta det opp med han før dere har sex? altså mens begge er fullt påkledd og ikke tent :) 

Anonymkode: 7aa2a...d8a

• Liker 5
Gjest Klopp
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke si dette :P 

Kanskje prøv å ta det opp med han før dere har sex? altså mens begge er fullt påkledd og ikke tent :) 

Hvorfor ikke? Bare bra å være litt dramatisk. Så skjønner han at hun mener alvor ;) 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Klopp skrev:

Hvorfor ikke? Bare bra å være litt dramatisk. Så skjønner han at hun mener alvor ;) 

Sexnekt og trusler ender vel aldri bra ;) 

• Liker 8
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men herrefred, dere må jo snakke sammen om det! Han kan jo ikke gjette hva du liker, og omvendt. Dessuten kan det jo være at han savner misjonæren, siden han (tilsynelatende) foretrekker dette. Bruker dere forresten tid på forspill? Jeg kan ikke forstå at det er misjonærstillingen alene som gjør sexen kjedelig. Så, hva skal du si til ham: Hva med: "Når vi har sex, tenner jeg mye på å bli tatt bakfra, men jeg har inntrykk av at du ikke liker denne stillingen så godt, stemmer det?"

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, sol87 skrev:

Men herrefred, dere må jo snakke sammen om det! Han kan jo ikke gjette hva du liker, og omvendt. Dessuten kan det jo være at han savner misjonæren, siden han (tilsynelatende) foretrekker dette. Bruker dere forresten tid på forspill? Jeg kan ikke forstå at det er misjonærstillingen alene som gjør sexen kjedelig. Så, hva skal du si til ham: Hva med: "Når vi har sex, tenner jeg mye på å bli tatt bakfra, men jeg har inntrykk av at du ikke liker denne stillingen så godt, stemmer det?"

Vi bruker tid på litt forspill, stort sett fingrer han meg noen minutter før vi begynner. Jeg er ganske rask med å bli våt, stresser alltid med det, er redd for at det skal gjøre vondt. Før jeg byttet p piller gikk jeg på noen i et år som gjorde meg knusktørr uansett hva vi gjorde, og endte derfor med mye tørrsex hvor det var veldig vondt, og jeg måtte bite tennene sammen og late som ingenting. Så nå er ikke det noe problem lenger, jeg fokuserer på å bli våtest mulig fortest mulig, så jeg slipper den smerten igjen. 

Jeg får ikke så mye ut av penetrering, så når vi ligger nesten helt stille oppå hverandre sånn blir det gørrkjedelig. Mister tenningen. Er våt men ikke kåt. Noen ganger for våt, så føles som han bare ligger og plasker inni meg, og det hele virker komisk og latterlig. Og ganske turn off

Gjest Klopp
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sexnekt og trusler ender vel aldri bra ;) 

Nei det gjør vel ikke det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...