AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #1 Skrevet 20. mars 2016 Vi har vært gjennom noen tilfeldige svangerskap som desverre har endt i spontanabort tidligere. Nå har vi bestemt oss for å gå inn for å prøve, men siden jeg har uregelmessig mens er det vanskelig å fortuse eggløsningsdagene. Hvilken test anbefaler dere å kjøpe for å kartlegge dagene man er mest fruktbar, hvordan foregår disse testene (urin? temperaturmåler? utflodstest?) og bør det kjøpes på apotek eller f.eks ebay? Legg gjerne ved link og erfaringer på forhånd takk kg Anonymkode: e48e3...35b
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #2 Skrevet 20. mars 2016 eBay er desidert billigst på billigstrimler. Ellers vil jeg slå et slag for clearblue fertilitetsmonitor, den er genial!!! Da slipper du nesten å tenke, men får bare beskjed om når dere bør hoppe til sengs. Har du uregelmessig syklus er den det beste hjelpemiddelet du selv kan sette igang med. Den nye monitoren som er kjempedyr trenger du heller ikke, kjøp en brukt på Finn som du lett restarter. Har sett dem der nede i 100,-! Det eneste er at testpinnene til cbfm er litt dyre... Billigst finner du dem på eBay eller billige-tester.no. Lylke til! Anonymkode: baac6...a3f
A4-livet Skrevet 20. mars 2016 #3 Skrevet 20. mars 2016 Jeg har brukt strimmeltester fra billige-tester.no og vært fornøyd med de.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #4 Skrevet 20. mars 2016 Jeg er fornøyd med både el-tester og graviditetstester fra tostreker.no. Anonymkode: 34092...253
Cannelloni Skrevet 21. mars 2016 #5 Skrevet 21. mars 2016 Har kjøpt fra tostreker.no, de kom dagen etter jeg hadde bestilt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå