Gå til innhold

Svigerfar og squirt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Svigerfar kommer aldri inn på rommet vårt når vi er på besøk men nå i kveld visste han ikke at jeg hadde lagt meg litt tidligere, han holdt på med noe jobbgreier, han skulle sjekke barnebarnet som lå og sov. Jeg onanerte og rett etter jeg hadde squirta i senga så åpnet han døra. han så ikke tissen, men så puppene mine og at det var  vått i senga. hvordan i alle dager skal jeg overleve dette? vi har ikke et ekstremt bra forhold i utgangspunktet. han er heldigvis ikke Kristen..

Anonymkode: fb908...160

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke sikkert han så det var vått i senga. Han så vel mest på ansiktet ditt og ikke dyna og madrassen får vi håpe 

Anonymkode: 53205...f88

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svigerfar kommer aldri inn på rommet vårt når vi er på besøk men nå i kveld visste han ikke at jeg hadde lagt meg litt tidligere, han holdt på med noe jobbgreier, han skulle sjekke barnebarnet som lå og sov. Jeg onanerte og rett etter jeg hadde squirta i senga så åpnet han døra. han så ikke tissen, men så puppene mine og at det var  vått i senga. hvordan i alle dager skal jeg overleve dette? vi har ikke et ekstremt bra forhold i utgangspunktet. han er heldigvis ikke Kristen..

Mannen som trengte seg inn til deg mens du lå i senga, begikk med dette et soleklart overgrep. Dersom du anmelder ham, er du den sterke og han den som blir dødsflau, samtidig som han kan få en tiltale og dom på nakken.

Anonymkode: 0d227...e36

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen som trengte seg inn til deg mens du lå i senga, begikk med dette et soleklart overgrep. Dersom du anmelder ham, er du den sterke og han den som blir dødsflau, samtidig som han kan få en tiltale og dom på nakken.

Ja, litt sånn som med voldtekt vet du.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, litt sånn som med voldtekt vet du.

Det er vel tvilsomt om dette kvalifiserer til dom for voldtekt. Et overgrep var det imidlertid.

Skrevet

Hva er problemet? Du har seksuelle behov som du trenger å få tilfredstilt. Du onanerer i likhet med nær sagt hele den voksne befolkning. Du har ikke gjort noe unormalt. Han var ikke klar over at du var der og kom helt tilfeldig inn. Ingen av dere gjorde noe galt. Jeg ser ikke problemet.

Hva med at han ikke er kristen? Tror du hvis han var kristen så hadde han påkalt Guds vrede over deg? Meg bekjent har kristne akkurat de samme seksuelle behov som alle andre og onanerer som alle andre.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Bag skrev:

Hva er problemet? Du har seksuelle behov som du trenger å få tilfredstilt. Du onanerer i likhet med nær sagt hele den voksne befolkning. Du har ikke gjort noe unormalt. Han var ikke klar over at du var der og kom helt tilfeldig inn. Ingen av dere gjorde noe galt. Jeg ser ikke problemet.

Hva med at han ikke er kristen? Tror du hvis han var kristen så hadde han påkalt Guds vrede over deg? Meg bekjent har kristne akkurat de samme seksuelle behov som alle andre og onanerer som alle andre.

SQUIRTEN er problemet. Jeg syns det er pinlig. Det gikk forsåvidt greit rundt frokostbordet.

• Liker 2
Gjest makar
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

SQUIRTEN er problemet. Jeg syns det er pinlig. Det gikk forsåvidt greit rundt frokostbordet.

Husk at å squirte er like naturlig som å ha sex :) 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

:biggrin:

Anonymkode: 93174...7df

• Liker 5
Gjest makar
Skrevet
7 timer siden, Bag skrev:

Hehe ja, det er ikke noen forskjell der. Jeg kjenner kristne som er nokså heftige i senga :)

AnonymBruker
Skrevet

Heldiggrisen svigerfar :)

Anonymkode: 3fd0e...c8d

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heldiggrisen svigerfar :)

Anonymkode: 3fd0e...c8d

Enig. 😉Det bildet i hodet vil han ha leeenge! 

Skrevet

Hvorfor er det ingen som reagerer på at hun onanerer i et rom med et barn i? Det var en fyr som prøvde det i det lokale bassenget, han ble eskortert ut...

• Liker 6
Gjest Coolaid
Skrevet
1 minutt siden, ambivalentReaction skrev:

Hvorfor er det ingen som reagerer på at hun onanerer i et rom med et barn i? Det var en fyr som prøvde det i det lokale bassenget, han ble eskortert ut...

Er det noe gale med å onanerer i samme rom som et sovende barn ? Det gjør vel de fleste foreldre når ungene er små. Så nei, man reagerer ikke på det.

Skrevet

Uforskammet av svigerfar å komme brasende inn på den måten. Litt sært av deg å onanere på samme rom som barnet... Det hadde ikke jeg klart. 

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, Coolaid skrev:

Er det noe gale med å onanerer i samme rom som et sovende barn ? Det gjør vel de fleste foreldre når ungene er små. Så nei, man reagerer ikke på det.

Aner ikke, hvis jeg visste det ville jeg ikke spurt. 

Gjest Coolaid
Skrevet
2 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Aner ikke, hvis jeg visste det ville jeg ikke spurt. 

Jeg tenker det må være greit. Man er jo også mennesker selv om man har fått barn. :)

Skrevet

Onani og squirting er drit sexy da. Keep up the good work sier jeg bare .)

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

-Saraby, mod.

Skrevet

Kanskje dette gjør så du får et bedre forhold til svigers? :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...