lisa25 Skrevet 19. mars 2016 #1 Skrevet 19. mars 2016 Hei . Jeg har nå datet en fyr i ca 2 mnd .. Da vi første gang møttes , så klikket vi heilt . Va veldig rart å møte en åsså klikke så godt ilag 😊 Vi kan prata om apselutt alt ilag .. Å vi har d flott når vi er ilag . D skal sies at han er litt yngre enn Mg, han er 24 å æ e 29. Mn han e moden før å å være så ung 😊 Mn d er noe som skurrer .. Hær før ca 3 uke sia sa han til Mg at han ville være alene , han var ikke klar før noe forhold nå. Satte pris på at han var ærlig . Vi hadde lite kontakt i ca 2 uker . Mn så tok kontakten sæ opp igjen , vi d tilbake dær vi va før han ba om å være alene .. Mn æ sett uansett igjen md en følelse av at han vil date flere.. Har sport Mn han sier ikke d er noen .. Mn d jeg vil spørre om er : hvordan kan æ være sikker på at han ikke player mæ!? E d nån som har erfaring som kan si noe om ka æ kan se etter ?
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #2 Skrevet 19. mars 2016 Jeg vet dessverre ikke da jeg ikke har erfaring med det. Men du, det er ikke tillatt med dialekt og sms-språk på KG. Du risikerer at innlegget blir slettet. Anonymkode: 8a0ae...c29 4
Ardenus Skrevet 19. mars 2016 #3 Skrevet 19. mars 2016 (endret) Prater du sånn som du skriver? Endret 19. mars 2016 av Ardenus 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #4 Skrevet 20. mars 2016 Å ville være alene en periode kan komme av langt flere grunner enn at man vil date flere. For meg høres det ut som at han har ting å jobbe med i sitt indre, eller har det stressende for tida. Du må nesten bare stole på han når han sier han ikke vil drive på med flere. Gi han alenetid og la han sortere tanker og følelser, og etter en stund tilbring mere tid med han igjen, så mye så du er der når andre ringer han så du kan legge merke til om han avviser noen samtaler når han er med deg eller sender smser i skjul (evnt gå gjennom mobilen hans når han sover) for å forsikre deg om at du ikke blir playet. Anonymkode: 333c2...e90 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #5 Skrevet 20. mars 2016 Ps det kan også være lurt og bra å si på en åpen sårbar og voksen måte at du gjerne vil vite hva han vil fordi du takler ikke å bli playet eller utsatt for useriøsiteter og utroskap siden du har vært gjennom mye fra før. Det vil få han til å tenke og spille med mer åpne kort eller evn la deg være i fred istedet for å såre deg. Anonymkode: 333c2...e90
lisa25 Skrevet 20. mars 2016 Forfatter #6 Skrevet 20. mars 2016 Det viste ikke jeg , nei jeg er nordlending så prata Nu d😊 Oki ja var det jeg også tenkte .. Gi han tid å se va som skjer . Har en liten sønn på 3 år som jeg må tenke på . Han har ikke møtt han , å får ikke møte han før man er 100% sikker . Men klarer ikke heilt å legge fra meg den ekle følelsen . Men man må vell bare stole på en person Til det motsatt er bevist . Det skal disse at han er veldig opptatt av mobilen . Han tar den med seg over alt .. Om det er en vane han har eller om han skjuler noe det er ikke godt å si. Vet han er ute idag , å har ikke hørt noen ting fra han .. Orker ikke sende noe melding . Så får vell bare vente å se da ..🙈
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå