seadweller Skrevet 19. mars 2016 #1 Skrevet 19. mars 2016 Hei, jeg er ny på forumet, 34 år. Nyskillt, lykkelig og savner sex... Jeg er ikke av dem som kjøper sex. For å få det ut av verden. Jeg kunne tenkt meg å truffet likesinnede. Jeg reiser mye og ser jo mye flotte damer. Men hvor holder dem til i Oslo? Er det steder hvor det går an å være sosial og treffe likesinnede ? Jeg har to dager i Oslo fra i morgen. Noen som har noen idé hvor jeg skal gå å ta meg en øl?
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #2 Skrevet 19. mars 2016 3 minutter siden, seadweller skrev: Hei, jeg er ny på forumet, 34 år. Nyskillt, lykkelig og savner sex... Jeg er ikke av dem som kjøper sex. For å få det ut av verden. Jeg kunne tenkt meg å truffet likesinnede. Jeg reiser mye og ser jo mye flotte damer. Men hvor holder dem til i Oslo? Er det steder hvor det går an å være sosial og treffe likesinnede ? Jeg har to dager i Oslo fra i morgen. Noen som har noen idé hvor jeg skal gå å ta meg en øl? Ta deg en runk, så er savnet over for en stund. Anonymkode: 8234a...861 4
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #3 Skrevet 19. mars 2016 Kommer jo an på hva slags damer du er ute etter? Pene og pyntlige, rølpete tomboys, avslappa hipsterjenter osv? Anonymkode: a6dce...f17
seadweller Skrevet 19. mars 2016 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2016 Lite ambisiøst i lengden å satse på det! 1
seadweller Skrevet 19. mars 2016 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kommer jo an på hva slags damer du er ute etter? Pene og pyntlige, rølpete tomboys, avslappa hipsterjenter osv? Anonymkode: a6dce...f17 Pene pyntlige, voksne som det går an å prate fornuft med i tillegg. Likesinnede. Rølpete tomboys, hipsters skal du få ha i fred😂
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #6 Skrevet 19. mars 2016 4 minutter siden, seadweller skrev: Pene pyntlige, voksne som det går an å prate fornuft med i tillegg. Likesinnede. Rølpete tomboys, hipsters skal du få ha i fred😂 Sjekk ut div steder på vestkanten. BAR Tjuvholmen, BAR vulkan eller litt mer avslappa steder som sosialen. Anonymkode: a6dce...f17
seadweller Skrevet 19. mars 2016 Forfatter #7 Skrevet 19. mars 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for fornuftige tips☺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå