Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er ny på forumet, 34 år. Nyskillt, lykkelig og savner sex...

Jeg er ikke av dem som kjøper sex. For å få det ut av verden. Jeg kunne tenkt meg å truffet likesinnede. Jeg reiser mye og ser jo mye flotte damer. Men hvor holder dem til i Oslo? Er det steder hvor det går an å være sosial og  treffe likesinnede ? Jeg har to dager i Oslo fra i morgen. Noen som har noen idé hvor jeg skal gå å ta meg en øl?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, seadweller skrev:

Hei, jeg er ny på forumet, 34 år. Nyskillt, lykkelig og savner sex...

Jeg er ikke av dem som kjøper sex. For å få det ut av verden. Jeg kunne tenkt meg å truffet likesinnede. Jeg reiser mye og ser jo mye flotte damer. Men hvor holder dem til i Oslo? Er det steder hvor det går an å være sosial og  treffe likesinnede ? Jeg har to dager i Oslo fra i morgen. Noen som har noen idé hvor jeg skal gå å ta meg en øl?

Ta deg en runk, så er savnet over for en stund. 

Anonymkode: 8234a...861

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kommer jo an på hva slags damer du er ute etter? Pene og pyntlige, rølpete tomboys, avslappa hipsterjenter osv?

Anonymkode: a6dce...f17

Skrevet

Lite ambisiøst i lengden å satse på det!

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kommer jo an på hva slags damer du er ute etter? Pene og pyntlige, rølpete tomboys, avslappa hipsterjenter osv?

Pene pyntlige, voksne som det går an å prate fornuft med i tillegg. Likesinnede. Rølpete tomboys, hipsters skal du få ha i fred😂

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, seadweller skrev:

Pene pyntlige, voksne som det går an å prate fornuft med i tillegg. Likesinnede. Rølpete tomboys, hipsters skal du få ha i fred😂

Sjekk ut div steder på vestkanten. BAR Tjuvholmen, BAR vulkan eller litt mer avslappa steder som sosialen. 

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for fornuftige tips☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...